|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:38 am
Jetzudan Rebirth Petsy Ja men... .. Whatever.. *Sätter sig och läser Ranma* Läs på du. razz *Läsa läsa läsa* ... Varför är alla killar så korkade i Ranma½? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:38 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Ja men... .. Whatever.. *Sätter sig och läser Ranma* Läs på du. razz *Läsa läsa läsa* ... Varför är alla killar så korkade i Ranma½? neutral Jag vet inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:39 am
Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J vart ska vi åka dåe?? *startar hojen som spinner som en kattunge* *kliar sig i huvudet*...japan ? *flinar* Lite långt kanske... *skrattar* ha ha ne ne vi kan åka hem te mig o hämta lite saker te festen nån som vill ha nå speciellt o dricka?? har typ allt *flinet brednar* baylies och dumlekolor okej *drar på full gas* HÅLL I DEJ FÖR NU JÄVLAR GÅR DE UNDAN!!!!! vi kommer snart tebax te festan me baylies o dumlekolor o lite gött o dricka and so on waaaaaaaai! whee *när vi kommer fram säger ja: stanna här o keep the engine runnin' baby ja e starx tebax* de eså stökigt i min lägenhet så du vill inte gå in dit.. tro mej... *när ja har hämtat sakerna slänger ja mej upp på HD:n kör en tvärsväng o Gasar mot ica igen* YEEEEEEEEEHAAAAAAAA!!!!! *jublar*...om din lägenhet är stökig skulle du se mitt rum :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:39 am
oni-chan chibi_chan oni-chan övning ger färdighet 3nodding har ju hållit på i tre år nu snart och jag har fortfarande en hel del kvar att lära *suckar* Jo stämmer, men jag gillar inte att rita speciellt mycket heller. Ska du komma på J-cult? beror på var och när...skolan har börjat igen -.-;; Sista helgen i augusti.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:40 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Ja men... .. Whatever.. *Sätter sig och läser Ranma* Läs på du. razz *Läsa läsa läsa* ... Varför är alla killar så korkade i Ranma½? neutral Jag vet inte. :S ... Nåja, alla killar är väl det xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chibi_chan oni-chan chibi_chan oni-chan övning ger färdighet 3nodding har ju hållit på i tre år nu snart och jag har fortfarande en hel del kvar att lära *suckar* Jo stämmer, men jag gillar inte att rita speciellt mycket heller. Ska du komma på J-cult? beror på var och när...skolan har börjat igen -.-;; Sista helgen i augusti. faen...kan inte då...har uppskrining som jag måste plugga till domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Ja men... .. Whatever.. *Sätter sig och läser Ranma* Läs på du. razz *Läsa läsa läsa* ... Varför är alla killar så korkade i Ranma½? neutral Jag vet inte. :S ... Nåja, alla killar är väl det xp Oeh... now I see... <. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:42 am
Ingen som är sugen på min Ducky? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J vart ska vi åka dåe?? *startar hojen som spinner som en kattunge* *kliar sig i huvudet*...japan ? *flinar* Lite långt kanske... *skrattar* ha ha ne ne vi kan åka hem te mig o hämta lite saker te festen nån som vill ha nå speciellt o dricka?? har typ allt *flinet brednar* baylies och dumlekolor okej *drar på full gas* HÅLL I DEJ FÖR NU JÄVLAR GÅR DE UNDAN!!!!! vi kommer snart tebax te festan me baylies o dumlekolor o lite gött o dricka and so on waaaaaaaai! whee *när vi kommer fram säger ja: stanna här o keep the engine runnin' baby ja e starx tebax* de eså stökigt i min lägenhet så du vill inte gå in dit.. tro mej... *när ja har hämtat sakerna slänger ja mej upp på HD:n kör en tvärsväng o Gasar mot ica igen* YEEEEEEEEEHAAAAAAAA!!!!! *jublar*...om din lägenhet är stökig skulle du se mitt rum :p vi kanske kan åka dit efter festen ^^ *tänder en cigg lyssnar på musik o dricker lit hembränt* AAAAAAAAAH!!!! detta e livet.. saknas bara lite pussar till efterätt så e man i himlen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:44 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Ja men... .. Whatever.. *Sätter sig och läser Ranma* Läs på du. razz *Läsa läsa läsa* ... Varför är alla killar så korkade i Ranma½? neutral Jag vet inte. :S ... Nåja, alla killar är väl det xp Oeh... now I see... <. < .. Najs
Filthy: Nä blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J vi kanske kan åka dit efter festen ^^ *tänder en cigg lyssnar på musik o dricker lit hembränt* AAAAAAAAAH!!!! detta e livet.. saknas bara lite pussar till efterätt så e man i himlen ^^ pussar är läskiga *nickar med pekfingret i luften och suger på en dumlekola*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|