|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 1:14 am
Idag skall jag träffa föreläsaren igen~ heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 1:38 am
Nightmare Asura Mikusagi *gasen i botten* *springer runt* Örn, örn, örn... *kör om Valgarv* surprised *saktar in och åker i promenadfart* *Speedticket* Åhnej! surprised *betalar med torkade bananer* De ser ut som mynt ^^ Fast de är godare! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 2:41 am
xD
Gaah... Måste hitta jobbpraktikplats till på söndag. ... På söndag är det kendoträning också. ^__^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:02 am
Nightmare Asura xD Gaah... Måste hitta jobbpraktikplats till på söndag. ... På söndag är det kendoträning också. ^__^ Åh kendo ser så himla himla skoj ut. Har alltid velat prova, man får ju liksom ränna runt i värsta coola dräkten, massa skydd, och puckla på varann med träsvärd...jag menar hur kan det inte bli kul! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:29 am
Idag åkte jag och Ryu samma tunnelbana. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:34 am
Lingonsylt Idag åkte jag och Ryu samma tunnelbana. eek Get outta here! Really!? o___O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:36 am
Nightmare Asura Lingonsylt Idag åkte jag och Ryu samma tunnelbana. eek Get outta here! Really!? o___O Jo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 7:45 am
Jag och Miku sitter på Max. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 7:58 am
Miku pratar PerTiska. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 8:51 am
Lingonsylt Jag och Miku sitter på Max. whee Stackarn. Ont i ryggen får han väl då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 9:38 am
Nightmare Asura Lingonsylt Jag och Miku sitter på Max. whee Stackarn. Ont i ryggen får han väl då. xd xd *Kramar Asura* PerTiska är sött.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 10:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 12:33 pm
Jättemånga på min kurs pratar PerTiska ju, klart att jag också börjar! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 1:06 pm
Jag förstår inte hur man gör mindre än-tecken på den här datorn... kan någon posta ett så jag kan kopiera? & *testar om det fungerar med kodgrejs*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 1:09 pm
Mikusagi Dora The Exploded Mikusagi Mivhip Nej, väl? Eller va? <.<; /Niddler Du typ "luv luv luv" JAG VILL ATT DU SKALL VARA KÄR SÅ VI KAN SKVALLRA OCH FNITTRA! Kan du inte bli lite kär, bara lite bara?Jag kan berätta vem jag är kär i så vi kan sitta och fnittra biggrin JA! *tar fram två filtar och sätter mig i kuddhörnan* >w< *klappar på kudden bredvid* Kom och sätt dig och berätta! Jag hittade. Hallå, folk använder för få japanska smileys!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|