|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:29 am
oni-chan Mr.J vart ska vi åka dåe?? *startar hojen som spinner som en kattunge* *kliar sig i huvudet*...japan ? *flinar* Lite långt kanske... *skrattar* ha ha ne ne vi kan åka hem te mig o hämta lite saker te festen nån som vill ha nå speciellt o dricka?? har typ allt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:29 am
chibi_chan Det blev inte så bra. xp Jag ritade av mammas avatar. (Yannah) övning ger färdighet 3nodding har ju hållit på i tre år nu snart och jag har fortfarande en hel del kvar att lära *suckar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:31 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *sitter uppe på en hylla och ser på alla* ... *Välter hyllan och visslar oskyldigt* Oouff... du gör allt för att förstöra va? Japp.. Hrrm. Men men.. Förlåt då.. Det gör inget, men gör det inte så ofta. Skapar bara fiender. Har redan många fiender :S Nåra till gör ingen skillnad Jo det gör det. Neh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:31 am
Mr.J oni-chan Mr.J vart ska vi åka dåe?? *startar hojen som spinner som en kattunge* *kliar sig i huvudet*...japan ? *flinar* Lite långt kanske... *skrattar* ha ha ne ne vi kan åka hem te mig o hämta lite saker te festen nån som vill ha nå speciellt o dricka?? har typ allt *flinet brednar* baylies och dumlekolor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:32 am
oni-chan övning ger färdighet 3nodding har ju hållit på i tre år nu snart och jag har fortfarande en hel del kvar att lära *suckar* Jo stämmer, men jag gillar inte att rita speciellt mycket heller. Ska du komma på J-cult?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:32 am
oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J vart ska vi åka dåe?? *startar hojen som spinner som en kattunge* *kliar sig i huvudet*...japan ? *flinar* Lite långt kanske... *skrattar* ha ha ne ne vi kan åka hem te mig o hämta lite saker te festen nån som vill ha nå speciellt o dricka?? har typ allt *flinet brednar* baylies och dumlekolor okej *drar på full gas* HÅLL I DEJ FÖR NU JÄVLAR GÅR DE UNDAN!!!!! vi kommer snart tebax te festan me baylies o dumlekolor o lite gött o dricka and so on
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:33 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *sitter uppe på en hylla och ser på alla* ... *Välter hyllan och visslar oskyldigt* Oouff... du gör allt för att förstöra va? Japp.. Hrrm. Men men.. Förlåt då.. Det gör inget, men gör det inte så ofta. Skapar bara fiender. Har redan många fiender :S Nåra till gör ingen skillnad Jo det gör det. Neh Jo. Det blir ännu mer på listan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:33 am
chibi_chan oni-chan övning ger färdighet 3nodding har ju hållit på i tre år nu snart och jag har fortfarande en hel del kvar att lära *suckar* Jo stämmer, men jag gillar inte att rita speciellt mycket heller. Ska du komma på J-cult? beror på var och när...skolan har börjat igen -.-;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:34 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *sitter uppe på en hylla och ser på alla* ... *Välter hyllan och visslar oskyldigt* Oouff... du gör allt för att förstöra va? Japp.. Hrrm. Men men.. Förlåt då.. Det gör inget, men gör det inte så ofta. Skapar bara fiender. Har redan många fiender :S Nåra till gör ingen skillnad Jo det gör det. Neh Jo. Det blir ännu mer på listan. Ja men... .. Whatever.. *Sätter sig och läser Ranma*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:34 am
Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J vart ska vi åka dåe?? *startar hojen som spinner som en kattunge* *kliar sig i huvudet*...japan ? *flinar* Lite långt kanske... *skrattar* ha ha ne ne vi kan åka hem te mig o hämta lite saker te festen nån som vill ha nå speciellt o dricka?? har typ allt *flinet brednar* baylies och dumlekolor okej *drar på full gas* HÅLL I DEJ FÖR NU JÄVLAR GÅR DE UNDAN!!!!! vi kommer snart tebax te festan me baylies o dumlekolor o lite gött o dricka and so on waaaaaaaai! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:35 am
oni-chan chibi_chan oni-chan övning ger färdighet 3nodding har ju hållit på i tre år nu snart och jag har fortfarande en hel del kvar att lära *suckar* Jo stämmer, men jag gillar inte att rita speciellt mycket heller. Ska du komma på J-cult? beror på var och när...skolan har börjat igen -.-;; de där j-cult e de typ nere i fjollträsk?? (sthlm)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Ja men... .. Whatever.. *Sätter sig och läser Ranma* Läs på du. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:36 am
Mr.J oni-chan chibi_chan oni-chan övning ger färdighet 3nodding har ju hållit på i tre år nu snart och jag har fortfarande en hel del kvar att lära *suckar* Jo stämmer, men jag gillar inte att rita speciellt mycket heller. Ska du komma på J-cult? beror på var och när...skolan har börjat igen -.-;; de där j-cult e de typ nere i fjollträsk?? (sthlm) inte en aning...blir uppe i fjollträket för min del isf blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:37 am
oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J vart ska vi åka dåe?? *startar hojen som spinner som en kattunge* *kliar sig i huvudet*...japan ? *flinar* Lite långt kanske... *skrattar* ha ha ne ne vi kan åka hem te mig o hämta lite saker te festen nån som vill ha nå speciellt o dricka?? har typ allt *flinet brednar* baylies och dumlekolor okej *drar på full gas* HÅLL I DEJ FÖR NU JÄVLAR GÅR DE UNDAN!!!!! vi kommer snart tebax te festan me baylies o dumlekolor o lite gött o dricka and so on waaaaaaaai! whee *när vi kommer fram säger ja: stanna här o keep the engine runnin' baby ja e starx tebax* de eså stökigt i min lägenhet så du vill inte gå in dit.. tro mej... *när ja har hämtat sakerna slänger ja mej upp på HD:n kör en tvärsväng o Gasar mot ica igen* YEEEEEEEEEHAAAAAAAA!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|