|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 1:55 am
Filthy Dora The Exploded Filthy Hopey har blivit hackad. T___T HAHA LÄMNADE HON OCKSÅ UT SITT LÖSENORD SOM JAG TYDLIGEN GJORDE ENLIGT DIG ELLER VAR DET EN OLYCKSHÄNDELSE DEN HÄR GÅNGEN? hon lämnade ut sitt lösenord, ja, "hack" kanske inte var det rätta ordet. xP Guide; HOW TO AVOID FAKED LOGON PAGES. :'DDD dramallama dramallama dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 1:57 am
Dora The Exploded Filthy Dora The Exploded Filthy Hopey har blivit hackad. T___T HAHA LÄMNADE HON OCKSÅ UT SITT LÖSENORD SOM JAG TYDLIGEN GJORDE ENLIGT DIG ELLER VAR DET EN OLYCKSHÄNDELSE DEN HÄR GÅNGEN? hon lämnade ut sitt lösenord, ja, "hack" kanske inte var det rätta ordet. xP Guide; HOW TO AVOID FAKED LOGON PAGES. :'DDD dramallama dramallama dramallama I win. Men det är fortfarande synd om hopey. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 2:19 am
Tycker också synd om Hopey. Många av sakerna hon hade var ju gåvor från kompisar och pojkvännen. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 2:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 3:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 3:47 am
a**å ******** animenatten på SVT häromkvällen. talk2hand
Programledarna snackade enbart bollocks, hade noll koll och var bara sjukt oproffesionella. Förihelvete jag har sett bättre program på Öppna Kanalen!
...och att hon envisades med att säga "animé" istället för anime hela tiden, samt killen som var där som "expert" som inte kunde bestämma sig för vilket av de två han skulle hålla sig till rolleyes
Skitful studio. Skitfjantig grafik.
ROFL MOMENT; När programtablån låg uppe men de glömt stänga av studioljudet. "a**å, ni har ju stavat fel på en av titlarna" "Ameh braaa att ni säger det NU liksom".
bwahahahahahahahahaa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 3:59 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 4:01 am
Jag såg det mesta av den där animenatten. biggrin Fast en del var lite småhemskt tyckte jag, som filmen med popstjärnan. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 4:08 am
Anashi` Jag såg det mesta av den där animenatten. biggrin Fast en del var lite småhemskt tyckte jag, som filmen med popstjärnan. sad Perfect Blue?
Ja a**å, jag har verkligen undvikit att se den för att jag visste om våldtäktsscenen. Och jag pallar inte att se sånt.
Men nu när den gick på tv så tänkte jag att jag borde väl ändå se den, att man säkert sett värre idag iallafall.
Likväl satt jag och grät och mådde skit genom halva filmen :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 4:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 4:12 am
monoo a**å ******** animenatten på SVT häromkvällen. talk2hand Men då kan man ju tänka på; 1. Att större delen av sverige inte är weeabos. 2. Sverige =/= Japan. 3. t.ex. Om jag är intresserad av Frankrike behöver jag inte kunna franska flytande. 4. Det var på natten. 5. Fri television, like it or GTFO. EDIT: Jag såg bara den med demoner. Den sög ganska hårt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 4:14 am
monoo Anashi` Jag såg det mesta av den där animenatten. biggrin Fast en del var lite småhemskt tyckte jag, som filmen med popstjärnan. sad Perfect Blue?
Ja a**å, jag har verkligen undvikit att se den för att jag visste om våldtäktsscenen. Och jag pallar inte att se sånt.
Men nu när den gick på tv så tänkte jag att jag borde väl ändå se den, att man säkert sett värre idag iallafall.
Likväl satt jag och grät och mådde skit genom halva filmen :/Jag hade ingen aning om det, så jag blev lite shockad. sad Jag förstår dock fortfarande inte filmen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 4:14 am
Mr_RPG monoo a**å ******** animenatten på SVT häromkvällen. talk2hand Men då kan man ju tänka på; 1. Att större delen av sverige inte är weeabos. 2. Sverige =/= Japan. 3. t.ex. Om jag är intresserad av Frankrike behöver jag inte kunna franska flytande. 4. Det var på natten. 5. Fri television, like it or GTFO. Um, så det ursäktar att det var en råsugig och oproffesionell produktion?
Nu hänger jag inte med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 4:16 am
Mr_RPG monoo a**å ******** animenatten på SVT häromkvällen. talk2hand Men då kan man ju tänka på; 1. Att större delen av sverige inte är weeabos. 2. Sverige =/= Japan. 3. t.ex. Om jag är intresserad av Frankrike behöver jag inte kunna franska flytande. 4. Det var på natten. 5. Fri television, like it or GTFO. EDIT: Jag såg bara den med demoner. Den sög ganska hårt. Spirited Away? Den filmen är ju underbar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|