|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 2:33 am
Lingonsylt Aranea Lingonsylt Aranea Hej Lingon! Jag har fortfarande ditt Metroid-demo :p Ja det har du. ^^ Ska jag posta det? :3 Det skulle kunna funka. surprised Eller att jag åker till Kista någon dag. Pluggar på su nu så jag åker upp till stan varje dag surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 2:40 am
Filthy Hopey har blivit hackad. T___T Hatar när sånt händer! *medlidande*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 5:34 am
I'M NOT INSANE! scream ... I promise. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 6:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 11:19 am
Kick him in the crotch and run!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 1:12 pm
Anashi` Den självmordsbenägna pojkvännen slutar Skype:a med mig och loggar ur MSN.. OROAD? LÄTT SOM FAN JAG ÄR! gonk omg teh emo sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 3:01 pm
Aranea Lingonsylt Aranea Lingonsylt Aranea Hej Lingon! Jag har fortfarande ditt Metroid-demo :p Ja det har du. ^^ Ska jag posta det? :3 Det skulle kunna funka. surprised Eller att jag åker till Kista någon dag. Pluggar på su nu så jag åker upp till stan varje dag surprised Hallå, du får krama mig någon dag!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 11:36 pm
Sakana-sama Anashi` Den självmordsbenägna pojkvännen slutar Skype:a med mig och loggar ur MSN.. OROAD? LÄTT SOM FAN JAG ÄR! gonk omg teh emo sad Ja, teh emo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 11:45 pm
Anashi` Sakana-sama Anashi` Den självmordsbenägna pojkvännen slutar Skype:a med mig och loggar ur MSN.. OROAD? LÄTT SOM FAN JAG ÄR! gonk omg teh emo sad Ja, teh emo. *spelar den lilla handledsfiolen som hon lånat av pappa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 12:55 am
Mikusagi Aranea Lingonsylt Aranea Lingonsylt Aranea Hej Lingon! Jag har fortfarande ditt Metroid-demo :p Ja det har du. ^^ Ska jag posta det? :3 Det skulle kunna funka. surprised Eller att jag åker till Kista någon dag. Pluggar på su nu så jag åker upp till stan varje dag surprised Hallå, du får krama mig någon dag!Ja!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 1:40 am
Aranea Mikusagi Aranea Lingonsylt Det skulle kunna funka. surprised Eller att jag åker till Kista någon dag. Pluggar på su nu så jag åker upp till stan varje dag surprised Hallå, du får krama mig någon dag!Ja! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 1:44 am
Filthy Hopey har blivit hackad. T___T HAHA LÄMNADE HON OCKSÅ UT SITT LÖSENORD SOM JAG TYDLIGEN GJORDE ENLIGT DIG ELLER VAR DET EN OLYCKSHÄNDELSE DEN HÄR GÅNGEN?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 1:50 am
Mikusagi Aranea Mikusagi Aranea Lingonsylt Det skulle kunna funka. surprised Eller att jag åker till Kista någon dag. Pluggar på su nu så jag åker upp till stan varje dag surprised Hallå, du får krama mig någon dag!Ja! domokun Vad gör du på dagarna?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 1:51 am
Dora The Exploded Filthy Hopey har blivit hackad. T___T HAHA LÄMNADE HON OCKSÅ UT SITT LÖSENORD SOM JAG TYDLIGEN GJORDE ENLIGT DIG ELLER VAR DET EN OLYCKSHÄNDELSE DEN HÄR GÅNGEN? hon lämnade ut sitt lösenord, ja, "hack" kanske inte var det rätta ordet. xP Guide; HOW TO AVOID FAKED LOGON PAGES. :'DDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|