|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 2:33 pm
Sakana-sama Kommatecken används bäst, enligt mig, i par. Nu kommer folk att trilla av sina kontorsstolar, men jag håller med Sakana på den här punkten surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 2:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 2:59 pm
Astrid säger (23:46): Men jag har tagit bort allt mitt hår~ Mikusagi säger (23:46): ALLT? Astrid säger (23:47): Neeeej. Astrid säger (23:47): Inte skägget. Astrid säger (23:47): B) Mikusagi säger (23:47): ... Astrid säger (23:47): Men allt annat. Astrid säger (23:47): på huvudet Mikusagi säger (23:47): Jag tror att jag blir lite emo nu. Astrid säger (23:47): ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 6:29 pm
Alltsa, alskar mitt satt att tanka? Vad menar du med det?
Och ibland blir det bara sader hemtrevligt och fluffigt har i gillet, alldeles varmt och gosigt liksom. Det var ett sant tillfalle dar.
Och seriost, jag menar allvar, komman kommer att komma mer och mer biggrin (latt vart att anvanda komma nastan tre ganger pa raken dar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 11:16 pm
Jalkazar Alltsa, alskar mitt satt att tanka? Vad menar du med det?
Och ibland blir det bara sader hemtrevligt och fluffigt har i gillet, alldeles varmt och gosigt liksom. Det var ett sant tillfalle dar.
Och seriost, jag menar allvar, komman kommer att komma mer och mer biggrin (latt vart att anvanda komma nastan tre ganger pa raken dar Jag syftade på det där med kommatecken, det var kul att se någon annan som också tycker om dem. Fast jag vet inte, jag kanske tar tillbaka vad jag sa, nu när du inte förstog. razz Hoppas att du hängde med på det där iaf. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 11:28 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 07, 2007 12:41 am
Jag tycker att Shoujo Stars (jag envisas med att lägga in ett 'u' där) är lite... jobbig. Rosa text på rosa bakgrund? Texten känns dessutom ibland som om den är riktad till nioåringar :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 07, 2007 1:29 am
Dumma feber. Försvinn! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 07, 2007 4:59 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 07, 2007 5:13 am
» In your dreams. heart
I'M BRINGIN' SEXY BACK.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 07, 2007 5:18 am
Hopey » In your dreams. heart
I'M BRINGIN' SEXY BACK.
ÅÅÅÅH! Du har ingen aning! Fan vad du borde se min "bringin' sexy back"-bild som Torbjörn tog på mig i veckan. D: Min pose säger allt OCH DEN VAR HELT NATURLIG. Inte tillgjord. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 07, 2007 6:03 am
Städa städa~ -flyger runt med en kvast och sopar-
ARGH VAD JAG -HATAR- ATT STÄDA.
Mitt rum, min borg, min röra. scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 07, 2007 7:17 am
Någon här som spelat Metroid Fusion?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 07, 2007 11:04 am
Jag förstår inte vad "Bring sexy back" betyder.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 07, 2007 1:09 pm
lol, jag har en riktig weeaboo i min klass, så jävla synd om honom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|