|
|
|
|
Posted: Mon Mar 09, 2009 8:08 am
+ Lan + Patriik + Sveennee + Magnuss + Patrik räddade mina saker på datorn + Spelade finns i sjön och poker, och skitgubbe <3 + L4D + CoD4 + Svenne + Jag = Perfect match
- Dator gick sönder : D - Dator gick sönder : D - Har lånedator : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 3:58 pm
+ frisk + capoeira + lust
- projektarbete - osäkerhet inför tiden efter gymnasiet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 8:52 pm
+ Mikeh mikeh mikeh <33 + nomnom tårta domokun (< VARFÖR FUNKAR DE INTE?!) + Maple. :3 + MICHAN <3 you sexy polish gal + "can you keep a secret?" + Mikus guild gav mig några goda lols ^^
- OMGJAGÄRSÅAVUNDSJUKJAGVILLOCKSÅVUXENKRAMAS - Jag är så dum dum dum >: - KILLAR! POJKAR! MÄN! WAAAHH
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 1:33 pm
Anashi` domokun (< VARFÖR FUNKAR DE INTE?!) Tog inte Gaia bort dem på grund av trassel med kopieringsrätt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 20, 2009 1:48 pm
+Sökt högskola once again +Jag ska på lågstadiedisco! xD +Pojkvän ska också på discot <3 +Silence blir snart pappa ^^ +VÅR VÅR VÅÅÅÅÅR!!
-Läskig fjortis som ville att jag skulle köpa ut cigaretter. No way in hell, kiddo -Illamående
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 21, 2009 4:58 am
FrodoLouLou +Sökt högskola once again Går inte du ett program redan? Ska du byta? surprised + spel och film hos Pluva idag~ - borde ha sovit mer inatt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 1:07 pm
+ Mitt körkort
- Inget att göra på jobbet/projektet -Händer inte mycket nu förtiden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 04, 2009 12:07 pm
Positiva faktorer
+ Den jättefina komplimangen jag fick. Jag blev glad och mysig i magen heart + Arla
Negativa faktorer
- Ååh att ta hand om ett hem är jättejobbigt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 06, 2009 3:23 pm
+Varit med Miku, Panda, Jäd och Kyuu idag :3 +Jäd är fett najs xD +Jag har två tuggummipaket XD +Mitt rum är rent +Krim, Papp och Derica har varit här då jag är full av lycka +Har en massa folk att träffa i helgen - w- +Jag har fett värda kompisar :3
-Den personen som världen skulle vara så mycket bättre utan finns tyvärr D; -Fett varmt @ A@
FLER PLUS ÄN MINUS TYCKER JAG ALLT!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 07, 2009 8:23 am
Mivhip +Varit med Miku, Panda, Jäd och Kyuu idag :3 +Jäd är fett najs xD +Jag har två tuggummipaket XD +Mitt rum är rent +Krim, Papp och Derica har varit här då jag är full av lycka +Har en massa folk att träffa i helgen - w- +Jag har fett värda kompisar :3 -Den personen som världen skulle vara så mycket bättre utan finns tyvärr D; -Fett varmt @ A@ FLER PLUS ÄN MINUS TYCKER JAG ALLT! MM BRA ATT DU ÄR POSITIV!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 08, 2009 2:13 pm
Positiva faktorer
+ Var i stan + Qi Gong på Plattan + Blev bjuden på buffé (Mongolian ;D ) + Gatuartisterna överallt! + Var helt okej att vara med släktingarna (mamma, syster och systerdotter) + Kramas lite på Jäd och Kyuu + Maten blev helt okej
Negativa faktorer
- Lanfer kommer inte på Unkon sad Kommer sakna! - Lingon blockade mig? - Vill umgås mera, känner mig fett ensam >__<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 12, 2009 10:53 pm
Arla: Jag gick ett program nere i Nässjö i höstas, som jag hoppade av för jag inte trivdes. Nu blir det lärarprogrammet i Västerås smile
+Sommarlov i 3 veckor till razz +Flyttar snart hemifrån igen +Skrivit på hyreskontrakt +Snart fyller man 20 jämna +Kommer få 900kr i bostadsbidrag O___O +Åka och hälsa på i Nässjö idag
-Inte sovit inatt -Iver -MacGyver -Nervositet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 13, 2009 11:21 am
FrodoLouLou Arla: Jag gick ett program nere i Nässjö i höstas, som jag hoppade av för jag inte trivdes. Nu blir det lärarprogrammet i Västerås smile Omg! Awesome! Lycka till biggrin + Matlagning: avklarad! Tack för hjälpen Rufus heart + Städning: avklarad! + Regnet är mysigt och åskan varade inte länge. - Vaknade sent => Kort dag D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 22, 2009 9:19 am
+ Egypten var kuuul, coolt att snorkla runt i korallrev. <: Har fått hem symaskinen nu så jag kan börja sy. Ska få låna en pösskjorta och en underbust-korsett av en kompis till Whatevercon så jag behöver inte sy någon pösskjorta YES. Bara två par bysser och det går ju fort. <: Shoppade massa skoj igår. <<: Har ändå pengar kvar. 8D Shin är en snugglemuffin~<3
- Sönderbränd över axlarna. D: Kliar över hela kroppen typ. Känner mig allmänt sjuk. Validering i Vård och Omsorg på Torsdag. DDD: Läskigt att 'jobba' inför kameror.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 12:30 pm
+Krim ringer ofta och det är jättemysigt, fastän jag dissar en massa. Krim, JAG ÄLSKAR NÄR DU RINGER! VARENDA GÅNG! +Whatever-con snart <3 +Två datorer nu, är jättebra. :3 Känns lite fjuttigt när många andra har typ sju, men vafan, ORKA DET. +Sjunga med Rosanna +Kyuu ringde nyss och vill träffas. :'D Hen är så snäll mot mig, förstår mig bra också. Hen är fin. +Såg Aristocats för första gången igår! biggrin DD KRÄM DE LA KRÄM A LA EDGAR! 8D
-Jag har inte träffat min vän Kyuu så mycket som jag helst vetal. :/ -DET ÄR KALLT >: Mina fingrar är kalla som satan. -Singel D8
Kommer nog mer imorgon. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|