|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 10:52 am
Elfinzu Als ik films moet aanraden doe (triller) dan is het wle IT vooral deel 1 is goed en deel 4 gaat wel die andere delen zijn zwak 3nodding sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 9:47 pm
On my mind:
- Lang niet op gaia geweest (weer) - Vriendjelief heart - Zo herkansingen maken - Vriendjelief heart - Het weer (dat kan beter!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 2:12 am
Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendje... het is wel beter zo, maar toch voel ik me schuldig en verdrietig. Vooral omdat ik me afvraag of er ooit iemand zal zijn van wie ik genoeg kan houden om bij te blijven...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 8:12 am
Vanavond naar de bios, war of the worlds, met men ma xd ze wou de film graag zien.
En wanneer komt men mentor nou eens met dat herkansingsrooster scream dat is volgende week al en het zou fijn zijn als ik wist wat ik moet leren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 12:49 pm
Darlaa Vanavond naar de bios, war of the worlds, met men ma xd ze wou de film graag zien. En wanneer komt men mentor nou eens met dat herkansingsrooster scream dat is volgende week al en het zou fijn zijn als ik wist wat ik moet leren. Woow, toeval, ik ben gister ook naar war of the worlds met men moeder gegaan xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 2:20 am
OMG, iemand heeft me net Golden Laurels voor niets gegeven ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 4:50 am
Uumie-chan Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendje... het is wel beter zo, maar toch voel ik me schuldig en verdrietig. Vooral omdat ik me afvraag of er ooit iemand zal zijn van wie ik genoeg kan houden om bij te blijven... jammer sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 4:52 am
On My Mind: Moooe!! Gister jarig rond half 2 naar bed. 's morgens om half 7 opstaan! Ja voor mij is dat laat ja en vroeg ja!
Vraagje: Waar is Lucifer Luscious?? Ik zie alleen een ballon en zijn hond...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 4:59 am
Jenske On My Mind: Moooe!! Gister jarig rond half 2 naar bed. 's morgens om half 7 opstaan! Ja voor mij is dat laat ja en vroeg ja! Vraagje: Waar is Lucifer Luscious?? Ik zie alleen een ballon en zijn hond... Ik ben een zij :B, al ben ik tijdelijk gender-confused <3 Alleen vrouwelijke avatars kunnen deze glitch krijgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 5:04 am
Lucifer Luscious Jenske On My Mind: Moooe!! Gister jarig rond half 2 naar bed. 's morgens om half 7 opstaan! Ja voor mij is dat laat ja en vroeg ja! Vraagje: Waar is Lucifer Luscious?? Ik zie alleen een ballon en zijn hond... Ik ben een zij :B, al ben ik tijdelijk gender-confused <3 Alleen vrouwelijke avatars kunnen deze glitch krijgen. redface Sorry! Als ik je avater zag dan wist ik het wel hoor! Maar ja die zie ik niet meer.. razz En wat is een glitch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 5:24 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa Vanavond naar de bios, war of the worlds, met men ma xd ze wou de film graag zien. En wanneer komt men mentor nou eens met dat herkansingsrooster scream dat is volgende week al en het zou fijn zijn als ik wist wat ik moet leren. Woow, toeval, ik ben gister ook naar war of the worlds met men moeder gegaan xd Hij speelt pas vanaf donderdag, zijn jullie naar de premiere geweest? Lucifer Luscious OMG, iemand heeft me net Golden Laurels voor niets gegeven ._. Geluksvogel, wink van een bekende hoop ik, anders moet je oppassen dat het geen scam is. jenske: een glitch is dacht ik iets in een toepassing waar een bug in zit, niet goed werkt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 5:24 am
het is nu officieel vakantie voor mij omdat...ik me boeken heb ingeleverd domokun w00t mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 7:24 am
Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Vanavond naar de bios, war of the worlds, met men ma xd ze wou de film graag zien. En wanneer komt men mentor nou eens met dat herkansingsrooster scream dat is volgende week al en het zou fijn zijn als ik wist wat ik moet leren. Woow, toeval, ik ben gister ook naar war of the worlds met men moeder gegaan xd Hij speelt pas vanaf donderdag, zijn jullie naar de premiere geweest? Lucifer Luscious OMG, iemand heeft me net Golden Laurels voor niets gegeven ._. Geluksvogel, wink van een bekende hoop ik, anders moet je oppassen dat het geen scam is. jenske: een glitch is dacht ik iets in een toepassing waar een bug in zit, niet goed werkt. Nop, niet van een bekende, al ken ik haar wel vaag van de Exchange. Ze had een thread geopend in de CB waar ze vroeg of iemand suggesties had voor het kopen van dingen omdat de 100k uit te geven had. Ik suggeerde Golden Laurels en voegde erbij toe dat ik ze geweldiger vind dan de Halo, en toen gaf ze die Laurels aan me =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 9:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 9:52 am
Lucifer Luscious Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Vanavond naar de bios, war of the worlds, met men ma xd ze wou de film graag zien. En wanneer komt men mentor nou eens met dat herkansingsrooster scream dat is volgende week al en het zou fijn zijn als ik wist wat ik moet leren. Woow, toeval, ik ben gister ook naar war of the worlds met men moeder gegaan xd Hij speelt pas vanaf donderdag, zijn jullie naar de premiere geweest? Lucifer Luscious OMG, iemand heeft me net Golden Laurels voor niets gegeven ._. Geluksvogel, wink van een bekende hoop ik, anders moet je oppassen dat het geen scam is. jenske: een glitch is dacht ik iets in een toepassing waar een bug in zit, niet goed werkt. Nop, niet van een bekende, al ken ik haar wel vaag van de Exchange. Ze had een thread geopend in de CB waar ze vroeg of iemand suggesties had voor het kopen van dingen omdat de 100k uit te geven had. Ik suggeerde Golden Laurels en voegde erbij toe dat ik ze geweldiger vind dan de Halo, en toen gaf ze die Laurels aan me =D Zeg anders tegen een Mod dat je het niet vertrouwd en dan zoeken zij het wel uit als het een scam is XD Dan kunnen ze niet zeggen dat JIJ actief hebt deelgenomen aan de scam, aangezien je het gereported hebt =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |