|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 11:02 am
kittyocean Darlaa Hee, hoe vind je die? Moeder van savanna: (je weet wel die vrouw die haar kind vermoord heeft) "het leven in de gavangenis heeft me goed gedaan, ik heb veel nagedacht en docter Phil gekeken, ik weet nu hoe ik een kind op moet voeden'' sad confused xd ........ Als dat GEEN bewijs is dat ze geschift is, weet ik het niet meer XD whahah, ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 11:39 am
Ik ben weer lekker vaag bezig. Ik ben weer allemaal haarelastiekjes aan elkaar aan het maken xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 11:46 am
ButtonFly Ik ben weer lekker vaag bezig. Ik ben weer allemaal haarelastiekjes aan elkaar aan het maken xd WAI =D LEUK!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 12:54 pm
kittyocean ButtonFly Ik ben weer lekker vaag bezig. Ik ben weer allemaal haarelastiekjes aan elkaar aan het maken xd WAI =D LEUK!! Leuk? Waar kom jij vandaan XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 1:00 pm
ButtonFly kittyocean ButtonFly Ik ben weer lekker vaag bezig. Ik ben weer allemaal haarelastiekjes aan elkaar aan het maken xd WAI =D LEUK!! Leuk? Waar kom jij vandaan XD? Nederland. En jij? blaugh Nog 10 gold en dan heb ik weer aardig wat verdient vandaag biggrin Ik ga nu echt flink sparen; misschien kan ik dan een leuk potje maken voor dingen die ik wil kopen. De Nitemare Headband laat ik maar vallen; 100.000 gold is mij te duur XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 11:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 6:09 am
Vandaag niemand
Weet er iemand hoe het plaatsje heet dat in de buurt van Roermond en Venlo ligt? 't Ligt in Duistland, en ik weet de preciese naam niet. Ik geloof iets van 'Elmpst' ofzo sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 7:19 am
ButtonFly Vandaag niemand Weet er iemand hoe het plaatsje heet dat in de buurt van Roermond en Venlo ligt? 't Ligt in Duistland, en ik weet de preciese naam niet. Ik geloof iets van 'Elmpst' ofzo sweatdrop kweet het nie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 10:59 am
kittyocean ButtonFly kittyocean ButtonFly Ik ben weer lekker vaag bezig. Ik ben weer allemaal haarelastiekjes aan elkaar aan het maken xd WAI =D LEUK!! Leuk? Waar kom jij vandaan XD? Nederland. En jij? blaugh Nog 10 gold en dan heb ik weer aardig wat verdient vandaag biggrin Ik ga nu echt flink sparen; misschien kan ik dan een leuk potje maken voor dingen die ik wil kopen. De Nitemare Headband laat ik maar vallen; 100.000 gold is mij te duur XD zucht.... 100.000 is best wel wat idd >< (en ik heb nog maar als max 7000 gehad >< als max in mijn zak.. jammer genoeg rolt geld heel erg bij mij.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 12:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 12:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 12:36 pm
Ohw, nieuw avi, vond je dat haar toch niet zo mooi?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 12:39 pm
Darlaa Ohw, nieuw avi, vond je dat haar toch niet zo mooi? hmm?! confused neutral rolleyes mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 12:41 pm
Shin Asuka Darlaa Ohw, nieuw avi, vond je dat haar toch niet zo mooi? hmm?! confused neutral rolleyes mrgreen .... et was eerst geel wink rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 12:42 pm
Darlaa Shin Asuka Darlaa Ohw, nieuw avi, vond je dat haar toch niet zo mooi? hmm?! confused neutral rolleyes mrgreen .... et was eerst geel wink rolleyes JOH xd meh..ik dacht...grijs is wel een leuke kleur domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |