|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 11:44 am
Jalkazar Niddler Avsluta mening? Byta stycke? Icke sade Nicke. För Jalk räcker ett kommatecken. Jag rakar anse att kommatecken ger mer dramatiska och dynamiska texter.Jag älskar ditt sätt att tänka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 12:38 pm
Jalkazar Niddler Jalkazar Niddler Avsluta mening? Byta stycke? Icke sade Nicke. För Jalk räcker ett kommatecken. Jag rakar anse att kommatecken ger mer dramatiska och dynamiska texter.Jaså? Jag lyckas inte tänka så xD Ditt skrivsätt kanske slår igenom någon gång. がんばって Det tror jag absolut.Ibland älskar jag era diskussioner! xd heart ...och min svenskalärare skulle gråta. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 12:43 pm
Prony> Vad är det du älskar i till exempel just den? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 12:47 pm
Kommatecken används bäst, enligt mig, i par.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 12:51 pm
Jalk, som ska relovultionera svenska språket, och du som irronsikt driver med det. Ändå känns det som en så snäll diskussion, sådär mysigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 12:57 pm
Klart den är snäll. Jag älskar ju min lillebror 4laugh
Och det jag sade i mitt sista argument (det om att hans sätt kanske slår igenom) var faktiskt inte ironi xd
Sorry for disappointing you ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 1:02 pm
Windows>Mac>Linux D:
Linux är fan värre än mac.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 1:05 pm
Mr_RPG Windows>Mac>Linux D: Linux är fan värre än mac. Berätta om dina erfarenheter. Själv har jag nog hittills haft långt fler dåliga än bra, men jag hyllar det ändå cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 1:17 pm
man [...] man [...] man [...] man [...] man [...] man [...] man [...] man [...] man [...] + att det ******** upp min syn på filer :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 1:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 1:48 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 2:08 pm
RPG> Det är bara för att du började med Windows. Det felet har vi alla gjort (utom Sakana som föddes i en serverpark).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 2:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 2:21 pm
Niddler RPG> Det är bara för att du började med Windows. Det felet har vi alla gjort (utom Sakana som föddes i en serverpark). Är det en coolare version av trailor trash?
Jag vill minnas att jag körde windows 95 på min laptop ett tag, dvs när det var teh new s**t.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|