|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 4:59 am
Too young to hold on, and too old to just break free and run
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 6:06 am
Mikusagi Anashi` Det visste inte jag. surprised Fast jag skulle ändå bli jäkligt förvirrad om nån sa "Jag är så gay!" och menade "Jag är så glad!" I en radiointervju fick Mr. Burns frågan "What was your first gay experience?" och han berättade sitt tidigaste lyckliga minne biggrin Jag pratar om The Simpsons...Åååh, det minns jag. biggrin Fast då när dom ställde frågan så menade dom väl gay som i.. gay?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 6:07 am
Nightmare Asura *Kara te-punch @ Mikus bakhuve* scream Gå å sparka på någon annan. talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 9:57 am
Nightmare Asura *Kara te-punch @ Mikus bakhuve* scream Te och punsch blandat? confused Jag tar en alkoholfri te tack! *kramar Asura* Har du haft en dålig dag? Eller är du sur för att jag associerar saker till Simpsons? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 10:00 am
Anashi` Mikusagi Anashi` Det visste inte jag. surprised Fast jag skulle ändå bli jäkligt förvirrad om nån sa "Jag är så gay!" och menade "Jag är så glad!" I en radiointervju fick Mr. Burns frågan "What was your first gay experience?" och han berättade sitt tidigaste lyckliga minne biggrin Jag pratar om The Simpsons...Åååh, det minns jag. biggrin Fast då när dom ställde frågan så menade dom väl gay som i.. gay? Jo, men Burns är så gammal så det förstod ju inte han.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 10:22 am
Kara te = Open hand. Se Karate Kid, jeebus.
*Krama Miku* Jag är förkyld en aning, men annars är det prima.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 10:24 am
Nightmare Asura Kara te = Open hand. Se Karate Kid, jeebus. *Krama Miku* Jag är förkyld en aning, men annars är det prima. Jag är inte filmtypen precis surprised Jag är OCKSÅ förkyld! biggrin Lingonsylt och Arla är också på vår sida!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 10:31 am
Mikusagi Jag är inte filmtypen precis surprised Jag är OCKSÅ förkyld! biggrin Lingonsylt och Arla är också på vår sida! xD Höstförkylning < Frisk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 11:10 am
Mikusagi Nightmare Asura Kara te = Open hand. Se Karate Kid, jeebus. *Krama Miku* Jag är förkyld en aning, men annars är det prima. Jag är inte filmtypen precis surprised Jag är OCKSÅ förkyld! biggrin Lingonsylt och Arla är också på vår sida!En annan är frisk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 11:12 am
Jag trodde att alla visste att engelska "gay" också kunde betyda "lycklig" surprised Eller i alla fall att det förr betydde "glad" (lite skillnad där ju).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 11:17 am
Mikusagi Jalkazar Alltsa, jag kommer snart fa sitta kvarsittning...
Amerikanska skolregler = gaaaaay
Miku, du skulle bara vaga kommentera att jag anvande gay som ordval dar. Alltså, srsly... du kan ju inte kalla skolreglerna för gay om du inte tycker om dem confused
Förresten är du en dramalama. Alltsa, gay ar ett ord som ar bra for en himla massa. Bade som positivt och negativt. Och jag anvander det pa det sattet, dramallama? How so?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 11:22 am
Avsluta mening? Byta stycke?
Icke sade Nicke. För Jalk räcker ett kommatecken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 11:25 am
Niddler Avsluta mening? Byta stycke? Icke sade Nicke. För Jalk räcker ett kommatecken. Jag rakar anse att kommatecken ger mer dramatiska och dynamiska texter.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 11:35 am
Jalkazar Niddler Avsluta mening? Byta stycke? Icke sade Nicke. För Jalk räcker ett kommatecken. Jag rakar anse att kommatecken ger mer dramatiska och dynamiska texter.Jaså? Jag lyckas inte tänka så xD Ditt skrivsätt kanske slår igenom någon gång. がんばって
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 11:37 am
Niddler Jalkazar Niddler Avsluta mening? Byta stycke? Icke sade Nicke. För Jalk räcker ett kommatecken. Jag rakar anse att kommatecken ger mer dramatiska och dynamiska texter.Jaså? Jag lyckas inte tänka så xD Ditt skrivsätt kanske slår igenom någon gång. がんばって Det tror jag absolut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|