Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6591 6592 6593 6594 6595 6596 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100
PostPosted: Mon Sep 03, 2007 9:52 pm

Anashi`
Dora The Exploded
Mikusagi
Hallå, har Petsy alltid varit neger?

Petsy är nog rasist.
Om jag hatar alla, är jag rasist då? biggrin

Nää, jag är nog inte rasist. Fördomar har man ju, men men.

Jag vet vad en rasist är! *sträcker upp handen* Jag vet, jag har lärt mig! *viftar*
Kan jag få ordet?
...
Nu berättar jag!

Man är rasist om man anser att det finns olika raser och att individer får olika egenskaper på grund av raserna, och att olika raser är olika mycket värda surprised
Har jag för mig. Något i den stilen.
PostPosted: Mon Sep 03, 2007 9:54 pm

Anashi`
Mikusagi
Niddler
Mikusagi
Enligt min definition av, och mina tankar kring, ordet "neger", så makes det där ingen sense alls.

Negrerna var slavar i rikare länder, som tillfångatagits och transporterats från Afrika. Namnet "neger" kommer från det latinska (och därmed även t.ex. spanska och portugisiska) ordet för "svart".

Petsy är svart?
I wish?

Jag undrar hur jag skulle se ut då! Skulle nog bli konstigt då, med tanke på mitt relativt ljusa hår, (i jämförelse med vad dom har då)

Du har rött hår!

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50

monoo

PostPosted: Tue Sep 04, 2007 1:19 am

Anashi`
Mikusagi
Niddler
Mikusagi
Enligt min definition av, och mina tankar kring, ordet "neger", så makes det där ingen sense alls.

Negrerna var slavar i rikare länder, som tillfångatagits och transporterats från Afrika. Namnet "neger" kommer från det latinska (och därmed även t.ex. spanska och portugisiska) ordet för "svart".

Petsy är svart?
I wish?

Jag undrar hur jag skulle se ut då! Skulle nog bli konstigt då, med tanke på mitt relativt ljusa hår, (i jämförelse med vad dom har då)
GANGURO!!!! gonk gonk gonk
PostPosted: Tue Sep 04, 2007 2:14 am

And maybe I'm too young to keep good love from going wrong,
But tonight you're on my mind (so you'll never know)

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200

Valgarv

PostPosted: Tue Sep 04, 2007 2:21 am

GANGBANG.
PostPosted: Tue Sep 04, 2007 3:19 am

Anashi`
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Menar du hon? Om du tycker jag ser ut som henne så är jag lite förolämpad!
Ser jättemycket ut som, ju! surprised

Niddler

Cascade of Razors

PostPosted: Tue Sep 04, 2007 4:00 am

monoo
Anashi`
Mikusagi
Niddler
Mikusagi

Petsy är svart?
I wish?

GANGURO!!!! gonk gonk gonk
LOL! HAHA!

Omg, lätt att jag vill se ut som en playgirl. biggrin
PostPosted: Tue Sep 04, 2007 4:02 am

Mikusagi
Anashi`
Mikusagi
Niddler
Mikusagi

Petsy är svart?
I wish?

Du har rött hår!
Jag menar IRL.

Om du nu inte syftar på att jag är rödhårig IRL. o_o Vilket jag inte är..

Cascade of Razors

Niddler

PostPosted: Tue Sep 04, 2007 4:50 am

Åska
PostPosted: Tue Sep 04, 2007 7:12 am

Karmacoma

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200

Mr_RPG

PostPosted: Tue Sep 04, 2007 7:26 am

"Homins screaming in pain and the laughing about it. Other Homins screaming in joy and then laughing at the other ones that was screaming in pain in the first place."
PostPosted: Tue Sep 04, 2007 7:42 am

tja kan ju passa på att säga grattis till mig själv (A) samt att om man känner för det så kan man kolla in trailern för nästa J-Cult om man klickar på min sig wink

User Image

Jochirin

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Tue Sep 04, 2007 8:10 am

Anashi`
Mikusagi
Anashi`
Mikusagi
Niddler
Mikusagi

Petsy är svart?
I wish?

Du har rött hår!
Jag menar IRL.

Om du nu inte syftar på att jag är rödhårig IRL. o_o Vilket jag inte är..

Eftersom det var jag som började den här diskussionen så jag bestämmer vad jag pratar om
och jag påstår att du är neger
och eftersom du nog är medveten om hur din avatar ser ut så kan du ju berätta ifall du alltid har varit neger eller om det är en ny grej.
PostPosted: Tue Sep 04, 2007 8:14 am

Det var ju JAG som började den här disskutionen genom att färga mig. talk2hand Jag är källan!

Cascade of Razors

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Tue Sep 04, 2007 8:24 am

Jochirin
tja kan ju passa på att säga grattis till mig själv (A) samt att om man känner för det så kan man kolla in trailern för nästa J-Cult om man klickar på min sig wink

Grattis! biggrin
Trailern får jag titta på när jag är inloggad på min stationära dator.
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6591 6592 6593 6594 6595 6596 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games