|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 11:38 am
Dora The Exploded Petsy, din avatar påminner om dom där kvinnliga ökentjuvarna Ocarina of Time! surprised Är de tjuvar? De är lite heta faktiskt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 11:53 am
Mikusagi Dora The Exploded Petsy, din avatar påminner om dom där kvinnliga ökentjuvarna Ocarina of Time! surprised Är de tjuvar? De är lite heta faktiskt...
De är typ en tjuvklan... xD Ascoola iaf, det är det roligaste i hela spelat att släppa ut fångarna biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 12:02 pm
Dora The Exploded Mikusagi Dora The Exploded Petsy, din avatar påminner om dom där kvinnliga ökentjuvarna Ocarina of Time! surprised Är de tjuvar? De är lite heta faktiskt...
De är typ en tjuvklan... xD Ascoola iaf, det är det roligaste i hela spelat att släppa ut fångarna biggrin Jag tycker att det är svårt att inte bli upptäckt! Fast det är ännu svårare inne i Zeldas slott! Det blir svårare för varje gång! D: Jag och mamma spelar Zelda ibland... vi orkar inte köra klart spelet för det blir så trist i slutet... en kompis kom hem till oss och klarade sista bossen en gång men nu känner man bara "Orka den där mörka borgen?" för man vill ju bara spela det trevliga. Skog, vatten och öken. Spökgrejer får mamma klara utan mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 12:04 pm
Mikusagi Hallå, har Petsy alltid varit neger? Enligt min definition av, och mina tankar kring, ordet "neger", så makes det där ingen sense alls. Negrerna var slavar i rikare länder, som tillfångatagits och transporterats från Afrika. Namnet "neger" kommer från det latinska (och därmed även t.ex. spanska och portugisiska) ordet för "svart".
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 12:06 pm
Dora The Exploded Mikusagi Dora The Exploded Petsy, din avatar påminner om dom där kvinnliga ökentjuvarna Ocarina of Time! surprised Är de tjuvar? De är lite heta faktiskt...
De är typ en tjuvklan... xD Ascoola iaf, det är det roligaste i hela spelat att släppa ut fångarna biggrin Oj vad jag aldrig kom så långt i spelet. Jag är sämst på spel av alla sorter xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 12:08 pm
Niddler Dora The Exploded Mikusagi Dora The Exploded Petsy, din avatar påminner om dom där kvinnliga ökentjuvarna Ocarina of Time! surprised Är de tjuvar? De är lite heta faktiskt...
De är typ en tjuvklan... xD Ascoola iaf, det är det roligaste i hela spelat att släppa ut fångarna biggrin Oj vad jag aldrig kom så långt i spelet. Jag är sämst på spel av alla sorter xd har klarat det spelat typ 50 gånger... xD Sticker och gör den delen så fort man kan :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 12:28 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 12:34 pm
Niddler Dora The Exploded Mikusagi Dora The Exploded Petsy, din avatar påminner om dom där kvinnliga ökentjuvarna Ocarina of Time! surprised Är de tjuvar? De är lite heta faktiskt...
De är typ en tjuvklan... xD Ascoola iaf, det är det roligaste i hela spelat att släppa ut fångarna biggrin Oj vad jag aldrig kom så långt i spelet. Jag är sämst på spel av alla sorter xd Mamma spelar bossarna för det mesta. Jag klurar ut saker och hon gör. Jag är hjärnan, hon kroppen. Jag blir så rädd när jag spelar så jag sitter bara och hoppar, skriker och skakar så det är bäst om hon håller i kontrollen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 12:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 1:00 pm
När jag var liten var jag glad att jag inte var pojke, för jag behövde inte dölja mina känslor till varje pris surprised Jag behövde bara dölja dem lite ibland. Nu är jag glad att jag inte är född som pojke för jag slipper liksom värsta bihanget som typ är jobbigt och överallt och typ äckligt och lätt att göra illa och blablabla.
Vad skulle ni vilja vara om ni fick välja?
Fast jag vill liksom vara man på överkroppen fast inte med hår. Japansk man säger vi fast då får jag två olika hudfärger D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 1:07 pm
Vem vill ha nya frisyrer på Gaia? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 1:08 pm
Niddler Mikusagi Hallå, har Petsy alltid varit neger? Enligt min definition av, och mina tankar kring, ordet "neger", så makes det där ingen sense alls. Negrerna var slavar i rikare länder, som tillfångatagits och transporterats från Afrika. Namnet "neger" kommer från det latinska (och därmed även t.ex. spanska och portugisiska) ordet för "svart". Petsy är svart?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 3:40 pm
Dora The Exploded Mikusagi Hallå, har Petsy alltid varit neger? Petsy är nog rasist. Om jag hatar alla, är jag rasist då? biggrin
Nää, jag är nog inte rasist. Fördomar har man ju, men men.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 3:41 pm
Mikusagi Niddler Mikusagi Hallå, har Petsy alltid varit neger? Enligt min definition av, och mina tankar kring, ordet "neger", så makes det där ingen sense alls. Negrerna var slavar i rikare länder, som tillfångatagits och transporterats från Afrika. Namnet "neger" kommer från det latinska (och därmed även t.ex. spanska och portugisiska) ordet för "svart". Petsy är svart? I wish?
Jag undrar hur jag skulle se ut då! Skulle nog bli konstigt då, med tanke på mitt relativt ljusa hår, (i jämförelse med vad dom har då)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 3:51 pm

Menar du hon? Om du tycker jag ser ut som henne så är jag lite förolämpad!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|