|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 5:09 am
+ Lov!
- Måste plugga till 3 prov som är efter lovet :<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 8:44 am
Positiva faktorer
+ Jag lever + Jag är inte jättesjuk
Negativa faktorer
- Min helg är förstörd - Jag är dålig på att göra sådant jag måste, tydligen - Min helg är förstörd - Har inte böckerna än - Min helg är förstörd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 10:15 am
+ Klippt håret, blev nöjd + Sambon fick ett trevligt besked idag + Lyckats röja i bokhyllorna så att lilltjejen inte får tag i något farligt och råkar skada sig.. + En månad kvar tills lilltjejen blir 18 månader, och då blir det tåårta (: + Fick iväg viktiga papper + Köpt nya kläder
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 4:32 pm
+Grabbarna +Mammas gryta -Snö -Några förädrar -Mikus helg är förstörd -Min helg är förstörd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 23, 2009 6:29 am
+ Beställde wii fit för ett tag sen. Dags för sommarstuss 2009. <.< Silent hill 5 kommer förhoppningsvis på torsdag~~~ JAG HAR FÖR FÖRSTA GÅNGEN ETT MÅL I LIVET OMG I'S EXCITED Gooooood mat ikväll. 8D Jag har hämtat hem massa papper, pärmar och sådan sheit från föräldrarna. NU BLIRE ORDNING.
+/- Stockholm i helgen or what, babes? neutral
- Wii fit är slut överallt. xD Kommer nog inte få det förrän i mars nångång. Jag är hungrig, men vill inte förstöra aptiten innan maten. >: Åh, hej chokladkaka? *sämst disciplin* KRIM DISSAR MIG. cry cry cry cry cry cry cry cry cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 23, 2009 6:17 pm
+ heart Mikeh heart Jag räknar dagarna. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 24, 2009 12:06 am
- GRIM BA JUUUUGER scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 24, 2009 1:05 am
The Fury In A Box - GRIM BA JUUUUGER scream emo emo emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 24, 2009 1:52 pm
- HEJ JAG SKA TILL LOFFSDALEN JAG ÅKER INTE ENS SKIDOR, HATAR SNÖ - HEJ JAG MISSAR FILMKVÄLLEN HOS ARLA - HEJ JAG LIGGER EFTER I ALLA SKOLÄMNEN
+/- Kan inte sluta spela +/- Kan inte sluta se på bra serier
+ NÅGON SOM VILL SPELA TIN PIN? :DDDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 27, 2009 12:11 am
Positiva faktorer
+ Jag får jättegulliga SMS hela tiden whee + Kenny Starfighter-utställningen + Grim och Krim + Pappiliott och Valgarv + Råkade stöta på Trekanten och Trekantens partner + Jag är faktiskt rymdpolis mad
Negativa faktorer
- Jag är smutsig xp - Har inte skrivit kompletteringen än
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 28, 2009 8:28 am
Positiva faktorer
+ I am worth: 12,014,411 Gold + Melodifestivalen + SMS
Negativa faktorer
- FORTFARANDE inte klar >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 04, 2009 3:59 am
+ Allt som hände i Stockholmen. : D *lat* Shin är bäst. Ugly Betty omg. House omg. Jag upptäckte att jag hade sökt massa jobb förra månaden. :'D Jag är så glad över att jag skriver upp allt med tanke på hur sämst mitt minne är.
- Huvudvärk + träningsvärk (?) i ryggen. Kan jag få mitt Wii Fit snart eller så jag får motivation att träna upp de muskler som behövs i jobbet? Sover alldeles för mycket och länge. = 3= Har absolut ingen lust att ringa till något idag. Får bli imorrn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 06, 2009 7:31 am
Positiva faktorer
+ Mitt Wii Fit har kommit, fast jag har inte hämtat ut det än + Är hos Råttan biggrin heart
Negativa faktorer
- Allt får inte plats i väskan så jag måste ha en påse också... Så det blir liksom två väskor, en kamera och en påse. ASMYCKET JU! - Naruto bH
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 08, 2009 10:01 am
Positiva faktorer
+ Är hos Råttan heart + Brownies + YouTube (Disneydags, Ankliv, Darkwing Duck, Luftens hjältar m.fl.) + Det var två älgar... + Råttan är jättesöt mad heart Negativa faktorer
- Åka hem - Blir varm av datorn - Tvångssterilisering
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 09, 2009 4:00 am
+Miku var här +Miku +Brownies +Jag har en plan... -Miku åkte hem -Disk -Inga mer brownies
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|