|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:53 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:58 am
oni-chan Mr.J oni-chan blaugh verkar inte vara många tjejer här *tuggar selleri och gräver ner sig i frysvarorna* DU kanske???? eek eh ?...jag ? men...eeeh...jag kan inte hrm..dansa sweatdrop såja va inte blyg försök iaf *lägger armen runt oni-chans midja* kom nu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:59 am
Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan blaugh verkar inte vara många tjejer här *tuggar selleri och gräver ner sig i frysvarorna* DU kanske???? eek eh ?...jag ? men...eeeh...jag kan inte hrm..dansa sweatdrop såja va inte blyg försök iaf *lägger armen runt oni-chans midja* kom nu ehee ^^;;...jag varnande dig i alla fall *ler fånigt ner i golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:01 am
oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan blaugh verkar inte vara många tjejer här *tuggar selleri och gräver ner sig i frysvarorna* DU kanske???? eek eh ?...jag ? men...eeeh...jag kan inte hrm..dansa sweatdrop såja va inte blyg försök iaf *lägger armen runt oni-chans midja* kom nu ehee ^^;;...jag varnande dig i alla fall *ler fånigt ner i golvet* varför ler du ner mot golvet för?? :p de ska bara bli kul o dansa me dej *tittar oni-chan i ansiktet (inte ner i golvet razz ) och ler*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:02 am
Jetzudan Rebirth *sitter uppe på en hylla och ser på alla* ... *Välter hyllan och visslar oskyldigt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:02 am
Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan blaugh verkar inte vara många tjejer här *tuggar selleri och gräver ner sig i frysvarorna* DU kanske???? eek eh ?...jag ? men...eeeh...jag kan inte hrm..dansa sweatdrop såja va inte blyg försök iaf *lägger armen runt oni-chans midja* kom nu ehee ^^;;...jag varnande dig i alla fall *ler fånigt ner i golvet* varför ler du ner mot golvet för?? :p de ska bara bli kul o dansa me dej *tittar oni-chan i ansiktet (inte ner i golvet razz ) och ler* Ô.o...vi får se om det är lika kul efter att jag har trampat dig på tårna ett par gångar *skrattar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:03 am
oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan blaugh verkar inte vara många tjejer här *tuggar selleri och gräver ner sig i frysvarorna* DU kanske???? eek eh ?...jag ? men...eeeh...jag kan inte hrm..dansa sweatdrop såja va inte blyg försök iaf *lägger armen runt oni-chans midja* kom nu ehee ^^;;...jag varnande dig i alla fall *ler fånigt ner i golvet* varför ler du ner mot golvet för?? :p de ska bara bli kul o dansa me dej *tittar oni-chan i ansiktet (inte ner i golvet razz ) och ler* Ô.o...vi får se om det är lika kul efter att jag har trampat dig på tårna ett par gångar *skrattar* *skrattar jag me* ha ha ha oroa dig inte me dem kängor jag har på mej kan du hoppa på tårna (gör de inte!!) de känns ändå inte ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:05 am
Petsy Jetzudan Rebirth *sitter uppe på en hylla och ser på alla* ... *Välter hyllan och visslar oskyldigt* Oouff... du gör allt för att förstöra va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:06 am
Mr.J *skrattar jag me* ha ha ha oroa dig inte me dem kängor jag har på mej kan du hoppa på tårna (gör de inte!!) de känns ändå inte ^^ heh det förståss *ler snett*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:07 am
oni-chan Mr.J *skrattar jag me* ha ha ha oroa dig inte me dem kängor jag har på mej kan du hoppa på tårna (gör de inte!!) de känns ändå inte ^^ heh det förståss *ler snett* *slår på en tryckare* de borde du kunna va??kan du inte de så gör de inget ^^ *ler rakt blaugh *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:08 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *sitter uppe på en hylla och ser på alla* ... *Välter hyllan och visslar oskyldigt* Oouff... du gör allt för att förstöra va? Japp..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:08 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *sitter uppe på en hylla och ser på alla* ... *Välter hyllan och visslar oskyldigt* Oouff... du gör allt för att förstöra va? Japp.. Hrrm.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:10 am
Mr.J oni-chan Mr.J *skrattar jag me* ha ha ha oroa dig inte me dem kängor jag har på mej kan du hoppa på tårna (gör de inte!!) de känns ändå inte ^^ heh det förståss *ler snett* *slår på en tryckare* de borde du kunna va??kan du inte de så gör de inget ^^ *ler rakt blaugh * xp jag kan ju försöka att inte klanta mig *blåser luggen ur ögonen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:14 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *sitter uppe på en hylla och ser på alla* ... *Välter hyllan och visslar oskyldigt* Oouff... du gör allt för att förstöra va? Japp.. Hrrm. Men men.. Förlåt då..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:15 am
oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J *skrattar jag me* ha ha ha oroa dig inte me dem kängor jag har på mej kan du hoppa på tårna (gör de inte!!) de känns ändå inte ^^ heh det förståss *ler snett* *slår på en tryckare* de borde du kunna va??kan du inte de så gör de inget ^^ *ler rakt blaugh * xp jag kan ju försöka att inte klanta mig *blåser luggen ur ögonen* ingen fara ^^ vill du åka på en liten tur?? hojen står utanför
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|