|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 12:26 pm
Kan det stämma att C++ builder v6 ligger på <500mb?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 12:38 pm
Det låter som en kompilerare. Kan väl inte vara hur stort som helst?
Elle'ja've'n'e...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 1:43 pm
Niddler Mikusagi Niddler Det är också "enklare" på ett lite mer praktiskt sätt. På Internet är det enda som uppfattas av mottagaren är text (och smileys), medan en IRL kommunicerar med ord, kroppsspråk, betoningar, miner och andra reaktioner. Mitt kroppsspråk har inget stort ordförråd. I min familj använder vi varken mycket mimik eller kroppsspråk. Eller, pappa typ evighetsviftar på händerna i en monotom rörelse som ser likadan ut vad han än säger och vad han än menar.Jag tror att en gör mycket med kroppen som en inte är medveten om. En kanske inte ens märker alla gester som en annan person gör, men förstår dem ändå, undermedvetet. Jag vet. Jag har liksom lärt mig det cool Fast vi använder ju ändå kroppsspråk olika mycket. Man kan mäta det på något sätt. Det finns forskare som kan se hur många muskler i ansiktet folk använder när de pratar. Jag känner en som använder alla och det är inte så vanligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 2:44 pm
Mikusagi Det finns forskare som kan se hur många muskler i ansiktet folk använder när de pratar. Jag känner en som använder alla och det är inte så vanligt. Aa, jag vet vem cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 7:34 pm
For att hoppa in i diskussionen sa fungerar jag battre med folk irl tack vare min exentriska charm biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 01, 2007 12:27 am
Niddler Mikusagi Det finns forskare som kan se hur många muskler i ansiktet folk använder när de pratar. Jag känner en som använder alla och det är inte så vanligt. Aa, jag vet vem cool Hallå, hur mycket har jag egentligen pratat om den personen? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 01, 2007 2:36 am
Jalkazar For att hoppa in i diskussionen sa fungerar jag battre med folk irl tack vare min exentriska charm biggrin Åååh vad vi skulle klascha IRL, fast jag vill ändå ha sex med dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 01, 2007 6:04 am