|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 11:58 am
Ryu The Internet Dragon Mikusagi Jag har den effekten på folk. Jag skulle snarare säga att folk blir uppretade och inte oroliga. .- . I Svenska gillet, ja. Jag förstår inte alltid varför.
Du skrev att du blev orolig razz Dessutom vet jag att folk IRL blir lite småoroliga för mig då och då >_> Naww, vad gulliga! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 12:41 pm
Mikusagi Sakana-sama Mikusagi Jag trodde att hon var din fru. eek Det trodde ju jag om Lingon också.
Jesus, kan ni inte bara hålla er till ett kön allihopa? Så svårt är det väl inte att kika innanför byxorna. Könsidentitet är en social konstruktion~ Sådant kan man inte se innanför kalsongerna. Ingen här är någon förvirrad transgender, det är jag övertygad om.
Däremot finns det vissa som suktar efter en kuk ibland, för att det är lite coolt. Jag skulle vilja ha en.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 12:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 1:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 1:04 pm
Jag tänkte vara tyst, men så sade du så där och nu känner jag att jag måste kommentera det surprised Whey, nu har jag gjort det! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 1:16 pm
Mikusagi Jag tänkte vara tyst, men så sade du så där och nu känner jag att jag måste kommentera det surprised Whey, nu har jag gjort det! ^^ Omvänd psykologi. Ju mer jag får dig att prata och reagera ju mer jag skrattar inombords.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 1:34 pm
Sakana-sama Mikusagi Jag tänkte vara tyst, men så sade du så där och nu känner jag att jag måste kommentera det surprised Whey, nu har jag gjort det! ^^ Omvänd psykologi. Ju mer jag får dig att prata och reagera desto mer skrattar jag inombords. O RLY?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 2:04 pm
Sakana-sama Mikusagi Jag trodde att hon var din fru. eek Det trodde ju jag om Lingon också.
Jesus, kan ni inte bara hålla er till ett kön allihopa? Så svårt är det väl inte att kika innanför byxorna. Bara för att du inte har nån lust att byta. razz Och spela roll vad jag har innanför byxorna, jag är det jag känner för att vara! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 5:36 pm
Anashi` Sakana-sama Mikusagi Jag trodde att hon var din fru. eek Det trodde ju jag om Lingon också.
Jesus, kan ni inte bara hålla er till ett kön allihopa? Så svårt är det väl inte att kika innanför byxorna. Bara för att du inte har nån lust att byta. razz Och spela roll vad jag har innanför byxorna, jag är det jag känner för att vara! ^^ Hänvisar till posten där jag skrev att jag ville ha en kuk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 9:09 pm
Men hallååå, kan folket gå upp någon gång då så jag får duscha? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 1:23 am
Sakana-sama Anashi` Sakana-sama Mikusagi Jag trodde att hon var din fru. eek Det trodde ju jag om Lingon också.
Jesus, kan ni inte bara hålla er till ett kön allihopa? Så svårt är det väl inte att kika innanför byxorna. Bara för att du inte har nån lust att byta. razz Och spela roll vad jag har innanför byxorna, jag är det jag känner för att vara! ^^ Hänvisar till posten där jag skrev att jag ville ha en kuk. Ändrar ju inte vad du är på insidan. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 4:51 am
Mikusagi Sakana-sama Mikusagi Jag trodde att hon var din fru. eek Det trodde ju jag om Lingon också.
Jesus, kan ni inte bara hålla er till ett kön allihopa? Så svårt är det väl inte att kika innanför byxorna. Könsidentitet är en social konstruktion~ Sådant kan man inte se innanför kalsongerna. Men pratade hon om könsidentitet? Jag förstog det som om att hon bara pratade om det biologiska könet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 4:53 am
Jorå, så fort man får en p***s så slänger man en loska på marken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 4:54 am
Jag har läst att vissa tror att det biologiska könet är konstruerat surprised Jag läste och läste men jag förstår fortfarande inte hur det skulle kunna vara det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 5:25 am
Mikusagi Jorå, så fort man får en p***s så slänger man en loska på marken. JAHA var det så man fick loskliscens. Mikusagi Jag har läst att vissa tror att det biologiska könet är konstruerat surprised Jag läste och läste men jag förstår fortfarande inte hur det skulle kunna vara det. Jag har läst att socialt efterblivna människor trivs bättre på internet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|