|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 12:12 pm
Filthy Neger i en hink Filthy Neger i en hink Filthy Neger i en hink men min linje är för smarta databarn, och inte för datanördar som bara är ute efter en egen dator ;P Eller hur, är din linje ens baserad på IT? xD Nää, det är därför vi nästan bara har IT/OP, data, digitalt skapande, Datamatte, och Fysik på schemat ;P Vad gör ni på IT/"data" lektionerna då? IT/OP är typ opetativsystem, vi lär oss datordelar, program, och samma sånt xD vet inte riktigt än, har bara haft en genomgångslektion på det, och Datalektionen missade jag :'D Vad har ni för lektioner då? Lektionerna är typ, Programmering, Persondatorer, elkunskap och webbdesign. Sen grundkurserna. x] hela mitt schema består av 3 timmars lektioner typ. Samma här : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 12:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 12:19 pm
» Filthy har typ identiskt schema som mig.
Halv fyra varje dag, förutom onsdagar då jag slutar halv tolv - på höstterminen.
Men på vårterminen, mmmm. Slutar halv tolv varje tisdag och börjar halv tolv varje fredag. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 12:19 pm
*Spelar bas.* >o<
@ Filthy: JB ftw, EH, EH? ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 12:20 pm
Neger i en hink Fina ferger va....................... smile http://i18.tinypic.com/6cng4sg.jpg OMG DJEVULSDYRKARE ME PENTA YOEZ Valgarv; LÄTT!~ XD Hopey; Du kanske också går på JB? xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 12:21 pm
"Datamatte"??? D; Vad är det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 12:22 pm
Niddler "Datamatte"??? D; Vad är det? vet inte, men det lät smart xD men sist vi jobbade matte hade vi massa datafrågor i....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 12:25 pm
Jag vill inte gå i trean >_> Fet jävla ångest. Vill inte ha praktik i tio f-ing veckor heller. >_> JB ftw annars liksom, supportgruppen ftw med för den delen (ghosta datorer när man vill bara för att reta ettorna <3)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 12:26 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 12:33 pm
Gandiloulou Jag vill inte gå i trean >_> Fet jävla ångest. Vill inte ha praktik i tio f-ing veckor heller. >_> JB ftw annars liksom, supportgruppen ftw med för den delen (ghosta datorer när man vill bara för att reta ettorna <3) I trean ska vi få praktisera 3 veckor någon stans varfritt i europa whee Och i ettan en veckas klassresa til Scottland eller vart det var X3 Praktik i 10 veckor är nog rätt kul om man hamnar på rätt plats :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 12:33 pm
Gandiloulou Jag vill inte gå i trean >_> Fet jävla ångest. Vill inte ha praktik i tio f-ing veckor heller. >_> JB ftw annars liksom, supportgruppen ftw med för den delen (ghosta datorer när man vill bara för att reta ettorna <3) Sunbeams streaming trough...
Jag har praktik på restauranger i 16 veckor. O:
Plus ett projekt arbete genom hela trean som tar livet av folk.

...The leaves of trees at Babylon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 12:37 pm
Neger i en hink Fina ferger va....................... (: http://i18.tinypic.com/6cng4sg.jpg Glöm inte att gå till tandläkaren! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 12:39 pm
Lingonsylt Neger i en hink Fina ferger va....................... (: http://i18.tinypic.com/6cng4sg.jpg Glöm inte att gå till tandläkaren! whee Juste, den anteckningen xD Närå, ingen fara biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 12:41 pm
Filthy Hopey; Du kanske också går på JB? xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 12:45 pm
Ryu The Internet Dragon Mikusagi Ryu The Internet Dragon Sunbeams streaming trough... Idag så kokade vi levande hummer i skolan.
.- .
Den sprattlade omkring rätt så mycket innan vi lade ner den i grytan. ...The leaves of trees at Babylon. Om man kokar kräftor skall man inte ha i alla på en gång, för då minskar temperaturen och det slutar koka. Det är taskigt mot kräftorna. Okej, att koka dem överhuvudtaget är taskigt...Sunbeams streaming trough... En hummer och en kräfta är inte samma sak.
Kräftor skriker när man kokar dem.
Använder man lock så blir det högre temperatur och de dör snabbare.
Igår så skar jag upp fiskar och drog ut deras inälvor och så vidare.
...The leaves of trees at Babylon. Du menar att du rensade fisken? razz
Hallå, jag vet att kräfta och hummer är två olika arter, jag bara associerade. Eftersom båda är kräftdjur som man kokar och äter.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|