|
|
|
|
Posted: Wed Dec 17, 2008 1:15 am
+ Supa ikväll
- Vakna klockan 7 - ont i huvet - tenta på fredag - Jul kommer snart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 17, 2008 3:48 am
Nu måste jag se Shelter. xD Verkar intressant~
+ Prince of Persia. 'Prinsen' är så fräck. 8D Ska göra knäck idag~ Fick massor med jobb kommande veckor. : D Synd att man får jobba på julafton, men 12-18 är inte så farligt, hinner man fira lite efteråt~ Katterna var jetemysiga imorse.
+/- Inget jobb på nyårsafton, men eftermiddag på nyårsdagen. Jag som ändå tänker dissa nyår kunde väl ha fått jobba då? <.< Säkert några stycken som vill vara hemma.
- Mens är inte kul. >: Min snigel dog. >>>>>: Måste jag göra en ny.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 18, 2008 5:53 am
+ Lukten av lussebullar o/ + Slipper fira jul hemma + Små random saker
- Fattigare än en kyrkråtta - Planerna inför nyår sprack - Det mesta som julen tar med sig - Trött
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 18, 2008 12:28 pm
+Matteprovet gick bra. +Fallout 3s GECK +Nytt grafikkort snart.
-Free Radical. See you on the other side. -Dan är sjukskriven. -LBP, falskt löfte om nya banor. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 19, 2008 10:51 am
+ nytt mixerbord inkopplat i studion + Glöggen väntar i kylen + fick se min son igen på ultraljudet idag (Planerad 13:e maj)
- Kallt som bara den ute - Inge bra på teve ikväll - måste byta laser på ena cd-spelaren >__>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 19, 2008 11:59 am
+VBÅ <3 +Nästan klar med alla julklappar :3 +Simpsons +Jag får plats i en kasse biggrin
+/-Packat lite :/
-Inte börjat på älsklings present än sad *sigh* -Flyttar snart ._____.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 23, 2008 5:19 pm
+ It's Christmas! *overhypergirlscream* >w<
- ********, it's Christmas. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 1:47 pm
- Sj är bög - TYP ALLT ANNAT ÄR BAJS
+ vkonbiljetten fixa sig iallafall.... + ÅH GRIM MHhhhhmmm heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 11:35 am
-Jag har mensverk. D: -Oscar sprutade energi-dryck på min skjorta. D:< -Alla som är ledsna kommer till mig... Och så räknar dom med att jag ska få dom att må bra.. PALLA LIKAOM! gonk -Mitt rum är stökigt som fan... ;>__> -Det är fett jobbigt att åka till sånklektioner varje tisdag... -Min kompis är ihop med en jobbig liten tjej som jag inte tycker om... (Det är henom det står om lite längre ned. xD)
+Min lärare är jättebra. +Den jag är kär i är kär i mig~ (Hoppas och tror jag.) +Jag har en MASSA bananer. +V-kon snart~ +Kommer gå bra på konserten jag ska sjunga på. ^^ +Jag hade Edvins kompis som vikarie idag. +Jag hittade i kartboken att Krim ligger i svarta havet. +Jag ligger FETT med långt fram i engelskan. Oh yeah. Jag ägde den lilla jobbiga ungen som skryter om sin usoniska pappa hela tiden och bah: Jo, alltså alla fattar ju liksom att jag är bäst på engelska i klassen, för min pappa kommer ju från Usonien. 8D +Krim är trevlig. +Jag har en asball storebror som är asbra på dota och på guitar-hero och det är fett med ballt. 8D +Jag har en Skäggig bror............ xD Nä men Arla är väl också ball... På sitt sätt... xD (Alla vet redan ätt jag älskar Arla så vad är det för mening i att skriva mer om det...?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 11:46 am
-Uttråkad -Arbetslös -Ensam -Saknar lilla Småland sad
+Imöra kommer pojkvän hem på permis C: +Peppad på jobbsök +Snart V-kon smile +Pojkvän har hittat på något gulligt nu igen, this time in Paris O: Så.. jag ska till Frankrike i sommar då ^^ +Fått tyst på Patrik xD Finally!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 27, 2009 5:32 am
+ roligaste klassen man går i + slutade tidigt idag och hade bara 3 lektioner + ska fixa mina byxor idag
- har två prov att plugga till imån - har ont i magen - äter en massa onyttiga saker
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 27, 2009 8:25 am