Welcome to Gaia! ::

Gaia Online is currently under maintenance. We will be back at around 3:20AM, PST.

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 656 657 658 659 660 661 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Filthy

Vice Captain

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 10:31 am

Mr.J
Filthy
Mr.J
Filthy
Mr.J
NÅN SOM VET OM DE FINNS MATCHANDE SKOR TILL DE KLÄDER JAG HAR PÅ MEJ??

Dark educate shoes. Jag tror dom passar. Prova.
säljs i durem lr??

Vet inte. Kolla. Inte så svårt att hitta, vet att dom finns iallafall. ^^
snyggt skägg filthy boy vafårå allt ifrån?? ^^

Köper billigt och säljer dyrt på marketplace. Sen sparar jag dom sakerna som jag tycker är snygga.
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 10:32 am

NE VAFAN NU MÅSTE VI FÅ LITE PARTYYY HÄR!!! *kan köra kundfest på ica lr nåt blaugh . Hoppar upp på Hd:n o drar hem o hämtar hembrännings maskinen* NU JEVVLAR BLIR DE PARTY!!!!!!!

Mr.J

Filthy

Vice Captain

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 10:34 am

Åh nej! jag har blivit besatt! Our house, in the middle of my street. Our house.. *sjunger*
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 10:36 am

Filthy
Åh nej! jag har blivit besatt! Our house, in the middle of my street. Our house.. *sjunger*
JAG har blitt besatt av låten DRAGOSTEA din tei me O-zone... HELT JÄVLA BESATT!!! *tänder en tändsticka o slänger i skägget på filthy*

Mr.J

Spacejackal

Ursine Mystic

15,025 Points
  • Unleash the Beast 100
  • Treasure Hunter 100
  • Autobiographer 200
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 10:36 am

O.o *tuggar fundersamt på fryst selleri och plirar på besatt, sjungande galning*
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 10:38 am

Filthy
finns de nån hjälm till detta set lr nåt??

Mr.J

Filthy

Vice Captain

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 10:38 am

Mr.J
Filthy
JAG har blitt besatt av låten DRAGOSTEA din tei me O-zone... HELT JÄVLA BESATT!!! *tänder en tändsticka o slänger i skägget på filthy*

Cut cut! *slår sönder kamrorna och doppar sedan skägget i en balja vatten* .. Aaaah. lol
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 10:39 am

Mr.J
Filthy

Jepp. Men dom är jättefula. Eller ja, avgör själv. Dom finns på Hatstore i gambino. sweatdrop

Filthy

Vice Captain

Mr.J

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 10:40 am

Filthy
Mr.J
Filthy

Cut cut! *slår sönder kamrorna och doppar sedan skägget i en balja vatten* .. Aaaah. lol
*tänder en cigg o njuter av festen med lite musik o lite sprit* bättre än så här kan de inte bli... JO förresten om man fick lite pussar te efterrätt skulle jag vara i himlen ^^ (fast INTE av filthy IAf) helst en tjej ^^
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 10:41 am

Filthy
Mr.J
Filthy

Jepp. Men dom är jättefula. Eller ja, avgör själv. Dom finns på Hatstore i gambino. sweatdrop
e de dem som har nån jävla lykta på toppen lr nåt så avstår ja nog från dem....

Mr.J

Mr.J

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 10:43 am

*skruvar upp musiken AShögt* nån tjej som vill dansa lite???
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 10:48 am

blaugh verkar inte vara många tjejer här *tuggar selleri och gräver ner sig i frysvarorna*

Spacejackal

Ursine Mystic

15,025 Points
  • Unleash the Beast 100
  • Treasure Hunter 100
  • Autobiographer 200

Mr.J

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 10:50 am

oni-chan
blaugh verkar inte vara många tjejer här *tuggar selleri och gräver ner sig i frysvarorna*
DU kanske????
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 10:51 am

Mr.J
oni-chan
DU kanske????
eek eh ?...jag ? men...eeeh...jag kan inte hrm..dansa sweatdrop

Spacejackal

Ursine Mystic

15,025 Points
  • Unleash the Beast 100
  • Treasure Hunter 100
  • Autobiographer 200

Jetzudan Rebirth

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 10:53 am

*sitter uppe på en hylla och ser på alla* ...
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 656 657 658 659 660 661 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games