|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:31 am
Mr.J Filthy Mr.J Filthy Mr.J NÅN SOM VET OM DE FINNS MATCHANDE SKOR TILL DE KLÄDER JAG HAR PÅ MEJ?? Dark educate shoes. Jag tror dom passar. Prova. säljs i durem lr?? Vet inte. Kolla. Inte så svårt att hitta, vet att dom finns iallafall. ^^ snyggt skägg filthy boy vafårå allt ifrån?? ^^ Köper billigt och säljer dyrt på marketplace. Sen sparar jag dom sakerna som jag tycker är snygga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:32 am
NE VAFAN NU MÅSTE VI FÅ LITE PARTYYY HÄR!!! *kan köra kundfest på ica lr nåt blaugh . Hoppar upp på Hd:n o drar hem o hämtar hembrännings maskinen* NU JEVVLAR BLIR DE PARTY!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:34 am
Åh nej! jag har blivit besatt! Our house, in the middle of my street. Our house.. *sjunger*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:36 am
Filthy Åh nej! jag har blivit besatt! Our house, in the middle of my street. Our house.. *sjunger* JAG har blitt besatt av låten DRAGOSTEA din tei me O-zone... HELT JÄVLA BESATT!!! *tänder en tändsticka o slänger i skägget på filthy*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:36 am
O.o *tuggar fundersamt på fryst selleri och plirar på besatt, sjungande galning*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:38 am
Filthy Åh nej! jag har blivit besatt! Our house, in the middle of my street. Our house.. *sjunger* finns de nån hjälm till detta set lr nåt??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:38 am
Mr.J Filthy Åh nej! jag har blivit besatt! Our house, in the middle of my street. Our house.. *sjunger* JAG har blitt besatt av låten DRAGOSTEA din tei me O-zone... HELT JÄVLA BESATT!!! *tänder en tändsticka o slänger i skägget på filthy* Cut cut! *slår sönder kamrorna och doppar sedan skägget i en balja vatten* .. Aaaah. lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:39 am
Mr.J Filthy Åh nej! jag har blivit besatt! Our house, in the middle of my street. Our house.. *sjunger* finns de nån hjälm till detta set lr nåt?? Jepp. Men dom är jättefula. Eller ja, avgör själv. Dom finns på Hatstore i gambino. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:40 am
Filthy Mr.J Filthy Åh nej! jag har blivit besatt! Our house, in the middle of my street. Our house.. *sjunger* JAG har blitt besatt av låten DRAGOSTEA din tei me O-zone... HELT JÄVLA BESATT!!! *tänder en tändsticka o slänger i skägget på filthy* Cut cut! *slår sönder kamrorna och doppar sedan skägget i en balja vatten* .. Aaaah. lol *tänder en cigg o njuter av festen med lite musik o lite sprit* bättre än så här kan de inte bli... JO förresten om man fick lite pussar te efterrätt skulle jag vara i himlen ^^ (fast INTE av filthy IAf) helst en tjej ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:41 am
Filthy Mr.J Filthy Åh nej! jag har blivit besatt! Our house, in the middle of my street. Our house.. *sjunger* finns de nån hjälm till detta set lr nåt?? Jepp. Men dom är jättefula. Eller ja, avgör själv. Dom finns på Hatstore i gambino. sweatdrop e de dem som har nån jävla lykta på toppen lr nåt så avstår ja nog från dem....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:43 am
*skruvar upp musiken AShögt* nån tjej som vill dansa lite???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:48 am
blaugh verkar inte vara många tjejer här *tuggar selleri och gräver ner sig i frysvarorna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:50 am
oni-chan blaugh verkar inte vara många tjejer här *tuggar selleri och gräver ner sig i frysvarorna* DU kanske????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:51 am
Mr.J oni-chan blaugh verkar inte vara många tjejer här *tuggar selleri och gräver ner sig i frysvarorna* DU kanske???? eek eh ?...jag ? men...eeeh...jag kan inte hrm..dansa sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:53 am
*sitter uppe på en hylla och ser på alla* ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|