|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 7:39 am
39. Stream of consciousness Ekorrn ekorrn sitter i granen i grannen i grenen i Grenoble han sitter i sitterisitterisatterisutta sutta mutta kutta granen grannen en grann gran Skulle skala flå riva klösa lemlästa lemmellästa nästa lämmel lemmar organ organist organism ism ismo ismo jukkapekka Kottar kottar småbarn ungar snor dagis blöta vantar hejsan hoppsan Hoppa han från tallegren svindel snurra runt runt stötte sitt lilla ben sitt lilla ben sitt förkrympta ben sitt äckliga lilla ruttna ben slog han stötte malde malde ner i e en mortel mortel mord rotel moderrot rotmos och den långa långa long and winding road roadmovie långa road långa ludna ludna ludo ludo lupo lupen anlupen anfrätt syra fräta fräta fräsa steka fläsk steka Svansen svansa svassa vassa vässa pennor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 9:21 am
Lingonsylt Sakana-sama Niddler (15:47:27) Message could not be sent because a connection error occurred: Kanske att niklas_ försöker få dentarg att börja med Java, vilket anakata inte tycker om... Vet du vilka dentarg och anakata är?! O_O_O_O_O__O Vem gör inte det? surprised Jag har träffat herr anakata. 3nodding omfg biggrin Känner du till wildie/who också? Eller Judas? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 10:03 am
Sakana-sama Lingonsylt Sakana-sama Niddler (15:47:27) Message could not be sent because a connection error occurred: Kanske att niklas_ försöker få dentarg att börja med Java, vilket anakata inte tycker om... Vet du vilka dentarg och anakata är?! O_O_O_O_O__O Vem gör inte det? surprised Jag har träffat herr anakata. 3nodding omfg biggrin Känner du till wildie/who också? Eller Judas? biggrin Wildie och who har jag varit så gott som granne med men känner dom inte personligen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 11:17 am
Man har precis läst alla sidor som skall vara lästa tills onsdag, och så slänger mamma massa tvätt i ens knä och bryr sig inte ett dugg om att det kliar i ens näsa sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 11:24 am
Jaha då är man på Mellansels ^^. Har inte min dator än sad . Står vid en dator i Västgården och skriver. Så vad händer i butiken idag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 11:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:00 pm
Lingonsylt Wildie och who har jag varit så gott som granne med men känner dom inte personligen. Herreomfggud! biggrin
Wildie är en av mina absolut bästa vänner EVER.
Världen är bra liten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:09 pm
Hur får man tag på den där Yuna?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:15 pm
Internetdraken fixar allt B)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:34 pm
Sakana-sama Lingonsylt Wildie och who har jag varit så gott som granne med men känner dom inte personligen. Herreomfggud! biggrin
Wildie är en av mina absolut bästa vänner EVER.
Världen är bra liten. surprised Ja, verkligen. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:51 pm
Men VAFAN att ge oss projekt FÖRSTA DAGEN. Med inlämning imorrn!!
Aack! Paaaanik, tidsbrist hade jag ju redan innan!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 1:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 9:54 pm
>_> Meddelande jag fick på YouTube:
jag vill ha sex med dig om du är kille och homosexuell jag är 27 år 182 cm 76 kg 19 cm
gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 28, 2007 3:56 am
Mikusagi >_> Meddelande jag fick på YouTube:jag vill ha sex med dig om du är kille och homosexuell jag är 27 år 182 cm 76 kg 19 cm gonk bwahahahahah 19 cm? Go for it rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 28, 2007 3:57 am
She lives in this house over there Has her world outside it Scrapples in the earth with her fingers and her mouth Shes five years old
Thread worms on a string Keeps spiders in her pocket Collects fly wings in a jar Scrubs horse flies And pinches them on a line Ohhh...
She has one friend, he lives next door Theyre listenening to the weather He knows how many freckles shes got She scratches his beard
Shes painting huge books And glues them together They saw a big raven It glided down the sky She touched it Ohh...
Today is a birthday Theyre smoking cigars Hes got a chain of flowers And sows a bird in her knickers Ohhh...
Theyre smoking cigars They lie in the bathtub A chain of ... flowers
heart
...och ikväll kommer min hanihan, bästa presenten evaaaaar <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|