|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 9:51 am
Sakana-sama Mikusagi Jag får väl analysera så mycket jag vill? Ni behöver ju inte bry er om det. Jag har inte begärt någon reaktion eller någon slags bekräftelse. Förresten så kan man fundera rätt mycket på det där. Om hästen och människan vill säga. Hur ser den perfekta hästen ut? Alltså, mallen i idévärlden? Var går gränsen mellan häst och människa? Fast idag kan man ju DNA:a sig och så där, det förstör det roliga. ..., att prata med dig är som att sparka på någon som redan ligger ner. Nej, för sparkar skadar cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 9:52 am
Aaand I am back.
Hahah, 17 announcements. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 9:52 am
Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Hey mama welcome to the 60's! Why thank you mah boi! Filmen hairspray roxxar mina socks. biggrin Ny film? Nja, inte sarskilt. Den gar inte langre pa biograferna har ens. Sag den for typ 2-3 veckor sedan. Ar tveksam pa om den nansin kommer till sverige dock, inte den typen av film.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 9:55 am
Nightmare Asura Aaand I am back. Hahah, 17 announcements. xD Jag har noll.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 9:55 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 10:01 am
Mr_RPG Jag vet inte vad Unix är. Uppfattade jag det där rätt? Asura> Jag har 22. HEJ! biggrin heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 10:03 am
Niddler Jag har 22. HEJ! biggrin heart MEH! Det är ju fusk om man samlar. D: HEJ! ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 10:09 am
Vah? Var det Asura som skrev? Förlåt, jag kände inte igen dig! Du skall självklart få en välkommen-tillbaka-kram! *kramar* Välkommen tillbaka! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 10:15 am
Mikusagi Vah? Var det Asura som skrev? Förlåt, jag kände inte igen dig! Du skall självklart få en välkommen-tillbaka-kram! *kramar* Välkommen tillbaka! ^^ xD *Krama tillbaks, och klappa på huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 10:16 am
Niddler Mr_RPG Jag vet inte vad Unix är. Uppfattade jag det där rätt? Ja. Sounds like some Linux open-source BS.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 10:19 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 10:20 am
Mr_RPG Niddler Mr_RPG Jag vet inte vad Unix är. Uppfattade jag det där rätt? Ja. Sounds like some Linux open-source BS. "Ånej det är gratis, det måste vara dåligt! scream " xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 10:54 am
Mr_RPG Niddler Mr_RPG Jag vet inte vad Linux är. Uppfattade jag det där rätt? Ja. Sounds like some Unix open-source OS. *rättade* Nu stämmer det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 11:02 am
Mr_RPG Sakana-sama Någon som pluggat CAD och vet lite basic grejer man kan läsa på eller något program man kan ladda ner till unix? biggrin Jag har läst CAD A (ArchiCAD und Solidworks), men jag vet ingen sida med hjälp eller vad Unix är. biggrin Google? : P EDIT: Vad ska du rita btw? Jag ska plugga CAD snart, så jag vill mest ha lite kunskap innan jag börjar. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 11:03 am
Mikusagi Sakana-sama Mikusagi Jag får väl analysera så mycket jag vill? Ni behöver ju inte bry er om det. Jag har inte begärt någon reaktion eller någon slags bekräftelse. Förresten så kan man fundera rätt mycket på det där. Om hästen och människan vill säga. Hur ser den perfekta hästen ut? Alltså, mallen i idévärlden? Var går gränsen mellan häst och människa? Fast idag kan man ju DNA:a sig och så där, det förstör det roliga. ..., att prata med dig är som att sparka på någon som redan ligger ner. Nej, för sparkar skadar cool Beror på om den som ligger är invalid eller inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|