|
|
|
|
Posted: Wed Nov 12, 2008 2:31 pm
Lätt att jag gör ett inlägg här, var ju evigheter sen! mad D Hmm, let us see..
+ Alex. ye srsly. + KIIIIIIIM....berly. DU + JAG = CAKE MIX. x3 + PIRATER! 'ARR! + My krönika was the s**t. + Träning<3 + Ska börja på fotboll.. nånting. Jag vet inte, men man måste inte va en Beckham där iaf. biggrin + Sacomässan nästa vecka :'o GRATIS GODIS, PENNOR OCH TANDBORSTAR + JAG SKA BLONDERA HÅRET. mrgreen
- Inkompetenta lärare. - Howard The Duck - The Shitty Movie. - Helger. Helger equals vänner, vänner equals money spending. sad Vänner är dyra, särskilt fattiga vänner.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 17, 2008 9:58 am
+fick in betalning för en grej jag sålt på tradera. + torsdag närmar sig = päron åker på solsemester en vecka= hela huset för migsjälv 1 vecka. + fredag närmar sig = får besök av bästa vännen över helgen
- fortfarande inte klar med bilderna jag skulle rita för ett event jag ska på... IMORN. - såg xxxxx på bussen hem. - fyller år på söndag. -en splitterny cdskiva jag köpte förra veckan hade en repa. så att lägga in den på datorn/mp3spelaren resulterade i att några av låtarna inte funkade. - hörlurs-sladden e trasig och får ljudet att flimmra vid minsta rörelse.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 17, 2008 5:29 pm
+ Pözz pözz mitt sockerkanderade lilla hallonhjärta <3 + Mm.. Dreglande katt.. Världens bästa väckarklocka! + Office Space mrgreen + Gudrun Schyman, höhö. AMAGAWD IT'S A MAN. + THAT GUY WITH THE GLASSES = GENIUS
- Alex ! Hur VÅGAR du påpeka mitt kön you.. mansgris. << xd - När man lyssnar på Green Day, då har man sjunkit GLOCALNET LÅGT - glocalnet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 02, 2008 3:17 pm
+Tandläkarbedövning, FTW! +Lagad tand.
-Sönder tuggad kind. -Lagade tanden gör fortfarande lika ont.
Ironisk kan man nog säga att min dag varit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 3:40 pm
+ Det är fredag + Det är 2 veckor kvar tills jullovet!!!
- Jag måste plugga hela helgen - Matte spelar fortfarande WoW, raidar hela natten. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 08, 2008 9:34 am
+ Alex kommer hit imorrn, och stannar tills i januari. <3 + Slippa sova ensam på ett tag. + I liek pillz ... and mudkipz. + Lulz, level 80 och paus i över en månad. + "Bet you wish not dead! Too late though, can't wish when you dead! Hah!" xD heart + It's a trap! Oh wait.. a double-trap!
- Alex är sjuk. :< - Vara sjuk i ca en månad. - Må fett dåligt är bajs. o/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 09, 2008 7:11 am
+ Air Supply - Making love out of nothing at all. heart Lyssnat på sången en fantasiljon gånger, och tröttnar ALDRIG! + WoW. Wow.. .. woW. xD + You know who you are silly x3 <3 + Har en mysig helg att se fram emot.
+/- Blont hår plus mörka ögonbryn equals weird look.
- Killar, bah! Killar. talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 09, 2008 10:38 am
+ Jag har börjat på fördjupningen! + Jag har börjat på debattartikeln! + Jag känner mig lite omtyckt ibland + Rikdagsmedlem flörtar med mig
- Jag har inte pluggat på 60 sidor Historiaprov tills på fredag - fördjupningen ska vara klar på fredag, har 75% kvar - Debattartikeln ska vara klar på fredag, har 75% kvar - Jag kommer ligga 100p minus i mina slutpoäng efter mina beräkningar, måste läsa upp ett IG - Vet inte vart jag ska åka på APU nästa år. Funderar på Irland eller Skottland, eventuellt New York. - Vet inte vart jag ska jobba på APU nästa år. - Vet inte vad jag ska göra för projektarbete.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 09, 2008 11:53 am
Positiva faktorer + Jag tycker att det är intressant att läsa kurslitteraturen (ute ur svackan?) + Drik *gullgull på* + Läsa Ole Brumm högt och få beröm för min norska biggrin
Negativa faktorer - a**å krångelkrångel - ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 14, 2008 11:01 am
Positiva faktorer + ;D heart + FREE HUGS + Glompad av en människa som var hälften så stor som jag, jag föll i marken + Mivhip vill ha mig i sin konfirmationsbok!
Negativa faktorer - Har typ inte förberett mig inför imorgon än... men klockan är bara 20 än så det går nog!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 14, 2008 12:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 15, 2008 4:35 pm
+ DEPECHE MODE PÅ ARVIKA 2009 biggrin DDDD
- mensvärk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 15, 2008 9:01 pm
+ Shelter + Shelter + Shelter + Shelter + Shelter + Shelter + Shelter + Shelter + Shelter + Shelter + Shelter + Shelter + Shelter + Shelter OST
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 16, 2008 7:14 am