|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 10:11 am
kassiopeia dvdb Greyarch [ Fruit Cake ] Greyarch Zegt wie, je luistert toch met je neus waarna je riekt met je oren dat je spreekt met je ogen. me gat ja !:pIk zal het kussen. Moet niet moeilijk zijn dat te missen, zo iets groot Zeg mensen, hou het hier wat gezellig ze lol Jullie zijn precies de Belgische politici. Het is inderdaad een beetje raar om dat soort dingen te zeggen... ja greyarch een beetje normaal !:p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 10:37 am
Mensen! Verheugd uzelf! Uw GuildOwner is er weer!!... voor zolang ze niet afgeleid raakt XD
Hééé! Koekjes! *dashes off*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 10:45 am
kittyocean Mensen! Verheugd uzelf! Uw GuildOwner is er weer!!... voor zolang ze niet afgeleid raakt XD Hééé! Koekjes! *dashes off* *aaait* KOEKJEEESS !!!!! domokun domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 11:16 am
[ Fruit Cake ] kassiopeia dvdb Greyarch [ Fruit Cake ] Greyarch Zegt wie, je luistert toch met je neus waarna je riekt met je oren dat je spreekt met je ogen. me gat ja !:pIk zal het kussen. Moet niet moeilijk zijn dat te missen, zo iets groot Zeg mensen, hou het hier wat gezellig ze lol Jullie zijn precies de Belgische politici. Het is inderdaad een beetje raar om dat soort dingen te zeggen... ja greyarch een beetje normaal !:pDat is normaal ... voor mij toch ... Ik plaag graag ^^ Maar ja, Graag plagen, plaag zijn ... klein verschil bij mij ... En heb je het nieuws niet gezien? Ergens waren er politici die zelfs elkaar aan het aframmelen waren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 11:53 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 11:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 11:57 am
Dank je wink . Ben benieuwd op die event eindelijk eens gaat beginnen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:06 pm
candy_loves_candy Dank je wink . Ben benieuwd op die event eindelijk eens gaat beginnen. ME TOO !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:07 pm
[ Fruit Cake ] candy_loves_candy Dank je wink . Ben benieuwd op die event eindelijk eens gaat beginnen. ME TOO !Het duurt een beetje lang.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:09 pm
candy_loves_candy [ Fruit Cake ] candy_loves_candy Dank je wink . Ben benieuwd op die event eindelijk eens gaat beginnen. ME TOO !Het duurt een beetje lang. te lang !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:10 pm
[ Fruit Cake ] candy_loves_candy [ Fruit Cake ] candy_loves_candy Dank je wink . Ben benieuwd op die event eindelijk eens gaat beginnen. ME TOO !Het duurt een beetje lang. te lang !Mee eens!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:20 pm
[ Fruit Cake ] kittyocean Mensen! Verheugd uzelf! Uw GuildOwner is er weer!!... voor zolang ze niet afgeleid raakt XD Hééé! Koekjes! *dashes off* *aaait* KOEKJEEESS !!!!! domokun domokun okay, dat was wel weer heeeel snel afgeleid van mij XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|