|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:14 am
monoo Sakana-sama monoo Mikusagi Niddler Miku> Grattis biggrin Eller nåt. För att jag är gammal?
Monoo> *host* Åldersrasism *host* Meh lägg av. Hur stor lust skulle du ha att hoppa i säng med nån som är sju år yngre? Åren gör sjukt stor skillnad än så länge. Sen, senare är det mindre skillnad när man blir äldre. Men idag så ser en nittonårings liv väldigt olika ut från en tjugosexårings.
...fast nä det är klart, du har ju inte lust att hoppa i säng med någon överhuvudtaget. Det är sådana som Mikusagi som gör mig till fascist. Tack sakana, du är en av de få i det här gillet som så...keeps me sane, och så...gör att jag inte bara slutar komma hit helt och hållet. Ar jag en av dom andra? I should be scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:14 am
Mikusagi Först får man inte skämta och säga att alla muslimer äger minst en kamel var men sedan får Monoo vara värsta åldersrasisten när det finns väldigt mogna 13-åringar och sjukt omogna 30-åringar D: Men du läser ju inte ens vad jag skriver. Jag har inte sagt ett skit om mogenhet. Jag har räknade upp faktiska faktorer i samhället som försvårar i ett eventuellt förhållande med nån som är under 20.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:15 am
Mikusagi Orka folk som raggar talk2hand dramallama How you doin'? xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:17 am
monoo Mikusagi Först får man inte skämta och säga att alla muslimer äger minst en kamel var men sedan får Monoo vara värsta åldersrasisten när det finns väldigt mogna 13-åringar och sjukt omogna 30-åringar D: Men du läser ju inte ens vad jag skriver. Jag har inte sagt ett skit om mogenhet. Jag har räknade upp faktiska faktorer i samhället som försvårar i ett eventuellt förhållande med nån som är under 20.Mikusagi monoo MEN SLUTA VARA SÅ JÄVLA JOBBIG!!!
Du vet att du går mig på nerverna, varför driver du det vidare??
Jag pratar utifrån mina erfarenheter. Och mina erfarenheter säger att jag skulle ha det knepigt att försöka få det att funka med nån som precis tagit studenten, eller precis ska göra det. Nån som inte ens kan handla på systemet. Nån som inte kommer in på samma ställen som jag och mina vänner. Nån som i säkert nio fall av tio bor hos sina föräldrar. Du skulle ju inte ens prata med mig >_> Sluta då?
Jag kan ju inte veta vad du menar. Sluta reta upp dig så mycket. Ibland måste man läsa flera meddelanden för att få hela bilden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:18 am
Lingonsylt monoo Lingonsylt Jag ser inte vad ålder och vem man hoppar i säng med har för betydelse. Jag har en kompis som är 24 och hon ville "hoppa i säng" med en 17årig grabb. Big deal. rolleyes Visst finns det väl gränser, men dom sätter lagboken och förnuftet. sweatdrop Tycker iaf jag. 3nodding Alltså jag pratar inte om one night stands :/
Och vad hon gjorde med honom är väl helt deras ensak, jag bryr mig inte. Jag sa ju bara att jag tycker att det är jobbigt när 19-åringar raggar på mig.Ahaaa. Men dåså. Det är ju en helt annan sak. smile Jo men precis, så säg åt din flickvän att lägga ner gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:18 am
Lingonsylt Mikusagi Orka folk som raggar talk2hand dramallama How you doin'? xd heart I want to start reading but I haven't bought the books yet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:21 am
Jalkazar monoo Sakana-sama monoo Mikusagi Niddler Miku> Grattis biggrin Eller nåt. För att jag är gammal?
Monoo> *host* Åldersrasism *host* Meh lägg av. Hur stor lust skulle du ha att hoppa i säng med nån som är sju år yngre? Åren gör sjukt stor skillnad än så länge. Sen, senare är det mindre skillnad när man blir äldre. Men idag så ser en nittonårings liv väldigt olika ut från en tjugosexårings.
...fast nä det är klart, du har ju inte lust att hoppa i säng med någon överhuvudtaget. Det är sådana som Mikusagi som gör mig till fascist. Tack sakana, du är en av de få i det här gillet som så...keeps me sane, och så...gör att jag inte bara slutar komma hit helt och hållet. Ar jag en av dom andra? I should be scream haha borde du? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:23 am
Miku, ser du det som okej att en sjuttonaring och en 24 aring dejtar?
Edit: Klart du kommer saga ja, men ser samhallet det som okej?
Monoo: Ja :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:23 am
Jalkazar Miku, ser du det som okej att en sjuttonaring och en 24 aring dejtar? Ja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:25 am
Mikusagi monoo Mikusagi Först får man inte skämta och säga att alla muslimer äger minst en kamel var men sedan får Monoo vara värsta åldersrasisten när det finns väldigt mogna 13-åringar och sjukt omogna 30-åringar D: Men du läser ju inte ens vad jag skriver. Jag har inte sagt ett skit om mogenhet. Jag har räknade upp faktiska faktorer i samhället som försvårar i ett eventuellt förhållande med nån som är under 20.Mikusagi monoo MEN SLUTA VARA SÅ JÄVLA JOBBIG!!!
Du vet att du går mig på nerverna, varför driver du det vidare??
Jag pratar utifrån mina erfarenheter. Och mina erfarenheter säger att jag skulle ha det knepigt att försöka få det att funka med nån som precis tagit studenten, eller precis ska göra det. Nån som inte ens kan handla på systemet. Nån som inte kommer in på samma ställen som jag och mina vänner. Nån som i säkert nio fall av tio bor hos sina föräldrar. Du skulle ju inte ens prata med mig >_> Sluta då?
Jag kan ju inte veta vad du menar. Sluta reta upp dig så mycket. Ibland måste man läsa flera meddelanden för att få hela bilden. Lägg ner nu. Ytterst få människor får mig att vilja slå in tänder, men du är en av dem :/
Så typ. Stopp. Nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:27 am
Jalkazar Miku, ser du det som okej att en sjuttonaring och en 24 aring dejtar?
Edit: Klart du kommer saga ja, men ser samhallet det som okej?
Monoo: Ja :O Haha jaså? But why?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:31 am
Vänta, jag förklarar mig och nu vill du slå in mina tänder? Jag kan inte förklara mig mer än så. Eller jo, men det är det inte värt.
Jalk: Ser samhället det som okej att två kvinnor gifter sig med varandra i kyrkan? Ser samhället det som okej att någon inte vill ha barn? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:31 am
Åh imorrn är jag ledig, har jobbat alldeles för länge utan nån ledighet känner jag. Jag ska soooooooova. Och färga håret. Mmmm.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:33 am
Vänta, vad har samhället med det här att göra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|