|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 10:21 am
Mikusagi Anashi` NU ÄR JAG SUR!
SEN NÄR BETYDER GLOBAL = NORTH AMERICA? talk2hand AMERIKA ÄR JU VÄRLDEN! Amerika är Amerika. Global är hela världen. Inte samma sak. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 10:22 am
Anashi` Mikusagi Anashi` NU ÄR JAG SUR!
SEN NÄR BETYDER GLOBAL = NORTH AMERICA? talk2hand AMERIKA ÄR JU VÄRLDEN! Amerika är Amerika. Global är hela världen. Inte samma sak. neutral Men åh, det var ett skämt ju.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 10:23 am
Mikusagi Anashi` Mikusagi Anashi` NU ÄR JAG SUR!
SEN NÄR BETYDER GLOBAL = NORTH AMERICA? talk2hand AMERIKA ÄR JU VÄRLDEN! Amerika är Amerika. Global är hela världen. Inte samma sak. neutral Men åh, det var ett skämt ju. Det förstår jag, men jag är inte på humör just nu. D:
Jag har ju precis blivit IP bannad från ett spel som jag spenderat massa tid (och en del pengar) i, bara för att jag är från Europa. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 10:35 am
Jag läser en sarkastisk bok om en framtid där i princip hela världen tillhör USA och allt utom staten är privatiserat (Polisen AB, till exempel).
biggrin
Den är snel. Jennifer Staten hetr den. Fast den är lamt översatt. Jag kommer ständigt på mig själv med att översätta till engelska igen i huvudet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 10:40 am
Mikusagi Niddler Miku> Grattis biggrin Eller nåt. För att jag är gammal?
Monoo> *host* Åldersrasism *host* Meh lägg av. Hur stor lust skulle du ha att hoppa i säng med nån som är sju år yngre? Åren gör sjukt stor skillnad än så länge. Sen, senare är det mindre skillnad när man blir äldre. Men idag så ser en nittonårings liv väldigt olika ut från en tjugosexårings.
...fast nä det är klart, du har ju inte lust att hoppa i säng med någon överhuvudtaget.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 10:43 am
monoo Mikusagi Niddler Miku> Grattis biggrin Eller nåt. För att jag är gammal?
Monoo> *host* Åldersrasism *host* Meh lägg av. Hur stor lust skulle du ha att hoppa i säng med nån som är sju år yngre? Åren gör sjukt stor skillnad än så länge. Sen, senare är det mindre skillnad när man blir äldre. Men idag så ser en nittonårings liv väldigt olika ut från en tjugosexårings.
...fast nä det är klart, du har ju inte lust att hoppa i säng med någon överhuvudtaget. Lika trevlig som alltid, neh? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 10:43 am
Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Sweet. Skatteåterbäring! bara 500kr kvar till gitarren biggrin eek Yay! Inget "OMFG FUKKN'D LOL @ UR FAIL". : P Jag trodde det var underforstatt rolleyes *Urinerar på* Hur är godiset där nere btw? Jag har nämligen börjat märka att så fort man kommer utanför Sverige så smakar godiset skit. Iaf på östsidan... <.<;; Godiset suxxar!
Och lol at miku som sager att jag inte skryter och bara ar lagom xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 10:52 am
...fast nä det är klart, du har ju inte lust att hoppa i säng med någon överhuvudtaget. *host* fördomar *host*
Jalk> Jag sade att du är skrytig, till skillnad från vardagssvensken Ja, jag vet, fördom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 10:53 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 10:54 am
...fast nä det är klart, du har ju inte lust att hoppa i säng med någon överhuvudtaget. Det är sådana som Mikusagi som gör mig till fascist.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 10:55 am
Anashi` monoo Mikusagi Niddler Miku> Grattis biggrin Eller nåt. För att jag är gammal?
...fast nä det är klart, du har ju inte lust att hoppa i säng med någon överhuvudtaget. Lika trevlig som alltid, neh? ^^ Bara mot Miku. Hon är bara för jobbig när hon inte tänker igenom det hon säger.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 10:58 am
Mikusagi monoo Mikusagi Niddler Miku> Grattis biggrin Eller nåt. För att jag är gammal?
...fast nä det är klart, du har ju inte lust att hoppa i säng med någon överhuvudtaget. *host* fördomar *host*
Jalk> Jag sade att du är skrytig, till skillnad från vardagssvensken Ja, jag vet, fördom. Jahaa biggrin Okej, ingen fara da biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:00 am
Jag ser inte vad ålder och vem man hoppar i säng med har för betydelse. Jag har en kompis som är 24 och hon ville "hoppa i säng" med en 17årig grabb. Big deal. rolleyes
Visst finns det väl gränser, men dom sätter lagboken och förnuftet. sweatdrop Tycker iaf jag. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:00 am
Det kan vara farligt att hoppa i sängar. De kan gå sönder, eller så kan man ramla ned.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:02 am
...fast nä det är klart, du har ju inte lust att hoppa i säng med någon överhuvudtaget.Känner ganska många som gärna hoppar i säng med folk som är sex, sju år yngre. Min kompis har hoppat i säng med några av dom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|