|
|
|
|
Posted: Fri Jul 11, 2008 11:10 am
+ Sa upp mig från jobbet (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 11, 2008 11:49 am
+Antagen till lärarprogrammet smile
-Fågeln är död -Busstrejk, hur skall jag nu kunna ta mig till min vän?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 30, 2008 8:14 am
- Tiden går fort fort. - Jag behöver jobb. - Jag behöver pengar. - Sjuk. - JAG VILL TILL DET KALLA NORR. >___< - Jag vill träffa människor.
+ I has cancer + I has Charlie + MGS4 är fortfarande episkt. + Går framåt för mamma
GRIM. SHIN. DENNIS. KRIM. NÄR KOMMER NI TILL STOCKHOLM? x:
Och Miradjii - Jag vill supa. Call me? <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 06, 2008 12:41 pm
Positiva faktorer + Sleepy Hollow + Hemma tidigt från IKEA
Negativa faktorer - Barn och föräldrar, barnvagnar - Grannar - Björna-Li är kär i en pojke... JAG SOM HOPPADES PÅ BAMSETIDNINGENS FÖRSTA LESBISKA KÄRLEK!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 12:23 pm
Positiva faktorer
+ Intervjun gick rätt bra + Jag blev bjuden på latte + Radio-Ida var trevlig
Negativa faktorer
- CSN-krångel - Jag tror jag börjar bli sjuk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 1:03 pm
+/- Har lyckats boka upp lite mer körlektioner men bara för ett par veckor framåt. Behöver boka fler. +Går på mellansels folkhögskola nu och studerar svenska,engelska(kanske folk som inte gillar att man skriver fel kommer att bli nöjd)
+ spelade lite gitarr idag. Gick ganska bra. - Ostabilt nätverk och Wlan - Måste frysa WoW accountet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 12, 2008 11:19 pm
+ Lämnade in en avskedsansökan för japan expo, innan det blev försent! + Kan därmed lägga 100% som arrangör för UppCon + Åker hem till lendai och har mötecon, tills det blir kväll, för då blir det... + ...BADKAR FYLLT MED IS! biggrin DD Utflyttningsfest med 70 pers i en trea någon? + Träffar Sarah och Daniel idag också + Inte dödstrött hela jävla tiden + Jobbet o/
- Jobbet =_= - Inget fint att ha på mig ikväll, a.k.a stress-shoppa i uppsala
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 17, 2008 1:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 03, 2008 12:46 pm
+ Träffa polarna på Kåren ^_^
- Skriva en uppgift.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 04, 2008 1:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 07, 2008 8:35 am
+ Jag ska se VNV Nation och Infected Mushroom på das boot. biggrin DDDD + Danger kommer också, måste bli lika bra stämning på dansgolvet som arvika I hope. + Bokar Arvika också, DEPECHE MODE biggrin DDDD + Sen åker vi till Tyskland och ser på Apoptygma Berzerk på M'era Luna + VNV igen. och Tanzwut. Och fy fan vilket år. biggrin OCH GLÖM INTE FRONT 242!!!!! biggrin DDDDDD + Piercat septum, fy FAN vad ont det gjorde men nu är det bara snyggt. biggrin + Norrlandsfesten? biggrin + Kommer att dra obscena mängder folk till min födelsedagsfest också, frågan är vart jag rymmer 80 personer... biggrin + Stockholmsflytt snart? biggrin + ALLTING LÖSER SIG biggrin DDDD <3
- Sova på rygg pga piercing ): - Leta jobb i stockholm, hoppas att det inte tar för lång tid!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 08, 2008 1:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 01, 2008 10:07 am
+Samhain smile +Ritual gick finfint +Massvis med snö och sol (på dagen iaf) +En dag mindre tills älsklingen kommer ^^ +Ingen hungerkänsla idag biggrin +Städat lägenheten lite
-Elsies var stängt sad -Åkte aldrig till Jönköping sad JAG BEHÖVER SHOPPA! -Mardrömmar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 03, 2008 2:42 am
- JÄLVA HORBUSSAR, VILL FAN INTE HA NÅN JÄVLA EXPRESSBUSS VIA E18. HAR FAN VARIT NÖJD SOM DET ÄR, MEN NEJ JÄVLA ******** HOROR ÄNDRA PÅ BARA
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 12, 2008 2:47 am
+ Jag är hemma från skolan + Känner mig redo inför Cisco provet imorgon + Har fått sova ut ordentligt idag, trots att det är mitt i veckan + Kan göra vad jag vill nu när jag är hemma twisted + Är aktiv på Gaia igen biggrin heart
- Min kille har blivit riktigt otrevlig mot mig efter att jag sagt att jag ville ta en 4 veckors paus ifrån honom. emo - Mamma kommer skälla ut mig när hon kommer hem - Blev lite fuler på porträttfotot - Imorgon släpps Wotlk, which equals nördstämningen i klassen ökar drastiskt samt att jag blir ca 350 spänn fattigare...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|