|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 2:34 am
kassiopeia [KH]Sasuke candy_loves_candy kassiopeia candy_loves_candy Wat was/ben je vroeg wakker xd Hoi, ik ben niet de enige hier die wakker is mrgreen . Yay! Ik ben alleen wakker omdat er een aannemer was die naar de douche moest kijken omdat hij het niet helemaal goed doet. En hij was niet bepaald zachtjes toen ie boven was. xd @[KH]: Beetje zin in de introductie ? nee niet echt, maar als ik eenmaal daar ben vermaak ik me daar wel razz Mijn haren willen niet echt meewerken ... gaat alle kanten op dus had daarnet mijn haren gewassen(zodat al het gel eruit gaat) en nu laat ik mijn haren gel-loos Tot slot moet ik mijn band nog oppompen omdat die week is. Dus hierbij Ciao !!#$!# biggrin Veel plezier! Ja ik moet ewl muziek luisteren s'ochtens >.> er zijn mensen aan het werk naast ons en die hebben de muziek altijd heel hard staan en dan is er een altijd zo happy om er nog boven uit te zingen! stressed gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 2:35 am
kassiopeia [Sky-Angel] Woow, hier ben ik lang niet geweest, ik ben sowiso voor het eerst sinds een halfjaar weer op Gaia. Maar nu ben ik weer terug!! Ik hoop dat jullie me nog kennen wink Wat is er veel veranderd zeg.. De lay-out enzo. Ik ga maar weer ff rondkijken.. Want ik moet natuurlijk wel weer bij de tijd blijven. wink Hoi! Leuk je weer te zien, er is een event! Waterballonen gooien 2 weken en de rest kan je zelf lezen in de topic hier over welk team. Sky-Angel! hoe is het? Ik dacht al dat ik je lang niet meer gezien had ö What have you been upto ? «3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 2:36 am
Greyarch OOOOO heb je iets gehoord dan? IK HEB GELEZEN PIPO ! mrgreen rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 2:52 am
[ Fruit Cake ] kassiopeia [Sky-Angel] Woow, hier ben ik lang niet geweest, ik ben sowiso voor het eerst sinds een halfjaar weer op Gaia. Maar nu ben ik weer terug!! Ik hoop dat jullie me nog kennen wink Wat is er veel veranderd zeg.. De lay-out enzo. Ik ga maar weer ff rondkijken.. Want ik moet natuurlijk wel weer bij de tijd blijven. wink Hoi! Leuk je weer te zien, er is een event! Waterballonen gooien 2 weken en de rest kan je zelf lezen in de topic hier over welk team. Sky-Angel! hoe is het? Ik dacht al dat ik je lang niet meer gezien had ö What have you been upto ? «3Met mij gaat alles goed hoor! smile Met jou ook? Ik was er gewoon even tussenuit, ik zat zovaak op Gaia dat het ging vervelen, maar nu heb ik er weer helemaal zin in! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 3:04 am
[Sky-Angel] [ Fruit Cake ] kassiopeia [Sky-Angel] Woow, hier ben ik lang niet geweest, ik ben sowiso voor het eerst sinds een halfjaar weer op Gaia. Maar nu ben ik weer terug!! Ik hoop dat jullie me nog kennen wink Wat is er veel veranderd zeg.. De lay-out enzo. Ik ga maar weer ff rondkijken.. Want ik moet natuurlijk wel weer bij de tijd blijven. wink Hoi! Leuk je weer te zien, er is een event! Waterballonen gooien 2 weken en de rest kan je zelf lezen in de topic hier over welk team. Sky-Angel! hoe is het? Ik dacht al dat ik je lang niet meer gezien had ö What have you been upto ? «3Met mij gaat alles goed hoor! smile Met jou ook? Ik was er gewoon even tussenuit, ik zat zovaak op Gaia dat het ging vervelen, maar nu heb ik er weer helemaal zin in! smile ja gaat goed! Je hebt precies het goede moment gekozen, alleen jammer dat je nu minder ballonnen hebt dan :p edit: weet je al bij welke groep je gaat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 5:27 am
[ Fruit Cake ] [Sky-Angel] [ Fruit Cake ] kassiopeia [Sky-Angel] Woow, hier ben ik lang niet geweest, ik ben sowiso voor het eerst sinds een halfjaar weer op Gaia. Maar nu ben ik weer terug!! Ik hoop dat jullie me nog kennen wink Wat is er veel veranderd zeg.. De lay-out enzo. Ik ga maar weer ff rondkijken.. Want ik moet natuurlijk wel weer bij de tijd blijven. wink Hoi! Leuk je weer te zien, er is een event! Waterballonen gooien 2 weken en de rest kan je zelf lezen in de topic hier over welk team. Sky-Angel! hoe is het? Ik dacht al dat ik je lang niet meer gezien had ö What have you been upto ? «3Met mij gaat alles goed hoor! smile Met jou ook? Ik was er gewoon even tussenuit, ik zat zovaak op Gaia dat het ging vervelen, maar nu heb ik er weer helemaal zin in! smile ja gaat goed! Je hebt precies het goede moment gekozen, alleen jammer dat je nu minder ballonnen hebt dan :p edit: weet je al bij welke groep je gaat?Ja, ik weet al welke, maar niet hoe ik bij die groep kan komen! Waar moet ik dat doen? :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 6:46 am
[ Fruit Cake ] Greyarch OOOOO heb je iets gehoord dan? IK HEB GELEZEN PIPO ! mrgreen rofl Zegt wie, je luistert toch met je neus waarna je riekt met je oren dat je spreekt met je ogen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 7:35 am
[Sky-Angel] [ Fruit Cake ] [Sky-Angel] [ Fruit Cake ] kassiopeia [Sky-Angel] Woow, hier ben ik lang niet geweest, ik ben sowiso voor het eerst sinds een halfjaar weer op Gaia. Maar nu ben ik weer terug!! Ik hoop dat jullie me nog kennen wink Wat is er veel veranderd zeg.. De lay-out enzo. Ik ga maar weer ff rondkijken.. Want ik moet natuurlijk wel weer bij de tijd blijven. wink Hoi! Leuk je weer te zien, er is een event! Waterballonen gooien 2 weken en de rest kan je zelf lezen in de topic hier over welk team. Sky-Angel! hoe is het? Ik dacht al dat ik je lang niet meer gezien had ö What have you been upto ? «3Met mij gaat alles goed hoor! smile Met jou ook? Ik was er gewoon even tussenuit, ik zat zovaak op Gaia dat het ging vervelen, maar nu heb ik er weer helemaal zin in! smile ja gaat goed! Je hebt precies het goede moment gekozen, alleen jammer dat je nu minder ballonnen hebt dan :p edit: weet je al bij welke groep je gaat?Ja, ik weet al welke, maar niet hoe ik bij die groep kan komen! Waar moet ik dat doen? :O Dat kan nog niet echt officieel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 8:08 am
kassiopeia [Sky-Angel] [ Fruit Cake ] [Sky-Angel] [ Fruit Cake ] Sky-Angel! hoe is het? Ik dacht al dat ik je lang niet meer gezien had ö What have you been upto ? «3 Met mij gaat alles goed hoor! smile Met jou ook? Ik was er gewoon even tussenuit, ik zat zovaak op Gaia dat het ging vervelen, maar nu heb ik er weer helemaal zin in! smile ja gaat goed! Je hebt precies het goede moment gekozen, alleen jammer dat je nu minder ballonnen hebt dan :p edit: weet je al bij welke groep je gaat?Ja, ik weet al welke, maar niet hoe ik bij die groep kan komen! Waar moet ik dat doen? :O Dat kan nog niet echt officieel. Dat kan nog niet nee smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 8:09 am
Greyarch [ Fruit Cake ] Greyarch OOOOO heb je iets gehoord dan? IK HEB GELEZEN PIPO ! mrgreen rofl Zegt wie, je luistert toch met je neus waarna je riekt met je oren dat je spreekt met je ogen. me gat ja !:p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 8:14 am
[ Fruit Cake ] kassiopeia [KH]Sasuke candy_loves_candy kassiopeia candy_loves_candy Wat was/ben je vroeg wakker xd Hoi, ik ben niet de enige hier die wakker is mrgreen . Yay! Ik ben alleen wakker omdat er een aannemer was die naar de douche moest kijken omdat hij het niet helemaal goed doet. En hij was niet bepaald zachtjes toen ie boven was. xd @[KH]: Beetje zin in de introductie ? nee niet echt, maar als ik eenmaal daar ben vermaak ik me daar wel razz Mijn haren willen niet echt meewerken ... gaat alle kanten op dus had daarnet mijn haren gewassen(zodat al het gel eruit gaat) en nu laat ik mijn haren gel-loos Tot slot moet ik mijn band nog oppompen omdat die week is. Dus hierbij Ciao !!#$!# biggrin Veel plezier! Ja ik moet ewl muziek luisteren s'ochtens >.> er zijn mensen aan het werk naast ons en die hebben de muziek altijd heel hard staan en dan is er een altijd zo happy om er nog boven uit te zingen! stressed gonk Thanks biggrin Ik ben er weer, Leuke dag gehad. Morgen gaan we bowlen ^^ tjah ik zou er wel een keer wat van zeggen tegen die lui die hun muziek te hard zetten, tenzij ze bouwvakkers zijn. want die mogen dat...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 9:38 am
[ Fruit Cake ] Greyarch [ Fruit Cake ] Greyarch OOOOO heb je iets gehoord dan? IK HEB GELEZEN PIPO ! mrgreen rofl Zegt wie, je luistert toch met je neus waarna je riekt met je oren dat je spreekt met je ogen. me gat ja !:pIk zal het kussen. Moet niet moeilijk zijn dat te missen, zo iets groot
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 9:40 am
•♥• Ik heb s'ochtends geen tijd om muziek te luisteren, dat doe ik alleen als ik zo'n geweldig nummer heb gevonden dat ik het nog meer wil horen.. Of als ik me begot niet meer kon herinneneren hoe een lied nou ook al weer ging en de hele nacht daarover heb liggen tobben. XD ..en in het weekend.. nou dan is het geen ochtend meer. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 9:40 am
Greyarch [ Fruit Cake ] Greyarch [ Fruit Cake ] Greyarch OOOOO heb je iets gehoord dan? IK HEB GELEZEN PIPO ! mrgreen rofl Zegt wie, je luistert toch met je neus waarna je riekt met je oren dat je spreekt met je ogen. me gat ja !:pIk zal het kussen. Moet niet moeilijk zijn dat te missen, zo iets groot Zeg mensen, hou het hier wat gezellig ze lol Jullie zijn precies de Belgische politici.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 9:43 am
dvdb Greyarch [ Fruit Cake ] Greyarch [ Fruit Cake ] Greyarch OOOOO heb je iets gehoord dan? IK HEB GELEZEN PIPO ! mrgreen rofl Zegt wie, je luistert toch met je neus waarna je riekt met je oren dat je spreekt met je ogen. me gat ja !:pIk zal het kussen. Moet niet moeilijk zijn dat te missen, zo iets groot Zeg mensen, hou het hier wat gezellig ze lol Jullie zijn precies de Belgische politici. Het is inderdaad een beetje raar om dat soort dingen te zeggen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|