|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 9:58 am
FrodoLouLou Sachan89 FrodoLouLou Sachan89 FrodoLouLou men SARA?!?!?! är DU online?! eek jepp! blaugh Livslevande! 3nodding Du förstår....det VISSTE inte jag eek nehe... xd men det är bra......för nu VET jag det...men nu ska jag skvallra för mamma.... jo, jag vet...om att Eminem svär... stare ...nyhet, värkligen....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:01 am
Sachan89 FrodoLouLou Sachan89 FrodoLouLou Sachan89 FrodoLouLou men SARA?!?!?! är DU online?! eek jepp! blaugh Livslevande! 3nodding Du förstår....det VISSTE inte jag eek nehe... xd men det är bra......för nu VET jag det...men nu ska jag skvallra för mamma.... jo, jag vet...om att Eminem svär... stare ...nyhet, värkligen....Det är min stora upptäckt efter att han har vart en av mina största idoler i 1.5 år gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:02 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:03 am
Du är *host*skyldig*host* mig choklad! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:05 am
chibi_chan Du är *host*skyldig*host* mig choklad! gonk Vad har du fått det ifrån egentligen? eek Finns det på j-cult? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:05 am
vet nån om de finns matchande skor till skaerna jag har på mej??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:06 am
Köp mina prisoner's shackles någon! gonk Snälla...?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:07 am
Filthy Vad har du fått det ifrån egentligen? eek Finns det på j-cult? xp Det var ju give away! Då måste du ge bort...Och eftersom jag var snällast av alla som postade borde jag få den. Postade också flest gånger. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:08 am
Jetzudan Rebirth Köp mina prisoner's shackles någon! gonk Snälla...? va då för något??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:08 am
chibi_chan Filthy Vad har du fått det ifrån egentligen? eek Finns det på j-cult? xp Det var ju give away! Då måste du ge bort...Och eftersom jag var snällast av alla som postade borde jag få den. Postade också flest gånger. xd Jaja men alltså. Sån där choklad finns bara min morsas jobb i deras cafeteria. gonk Men jag kan bjuda din på annan choklad. Om det finns något på j-cult. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:09 am
NÅN SOM VET OM DE FINNS MATCHANDE SKOR TILL DE KLÄDER JAG HAR PÅ MEJ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:09 am
Mr.J NÅN SOM VET OM DE FINNS MATCHANDE SKOR TILL DE KLÄDER JAG HAR PÅ MEJ?? Dark educate shoes. Jag tror dom passar. Prova.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:11 am
Mr.J Jetzudan Rebirth Köp mina prisoner's shackles någon! gonk Snälla...? va då för något?? Kedjor som hållerfast händerna. Kan sätta på mig den om du vill.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:11 am
Filthy Mr.J NÅN SOM VET OM DE FINNS MATCHANDE SKOR TILL DE KLÄDER JAG HAR PÅ MEJ?? Dark educate shoes. Jag tror dom passar. Prova. säljs i durem lr??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 10:12 am
FrodoLouLou Sachan89 FrodoLouLou Sachan89 FrodoLouLou Sachan89 FrodoLouLou men SARA?!?!?! är DU online?! eek jepp! blaugh Livslevande! 3nodding Du förstår....det VISSTE inte jag eek nehe... xd men det är bra......för nu VET jag det...men nu ska jag skvallra för mamma.... jo, jag vet...om att Eminem svär... stare ...nyhet, värkligen....Det är min stora upptäckt efter att han har vart en av mina största idoler i 1.5 år gonk jasså...jag tycker att hans musik e bra bara xd , lite könsdiskriminderande bara...d e väll d som e ett minus.... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|