|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 1:23 pm
Mikusagi Mikusagi Jag är jättegammal och ändå umgås jag med Niddler som bara är 16. Man måste berömma mig för att jag bekämpar åldersrasismen. Dessutom är min flickpojkvän typ från dinosauriernas tid! domokun rofl Så gammal är jag inte. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 1:23 pm
Mikusagi ~Nellan~ Mikusagi Om du är fyra år gammal minus nio dagar så förlåter jag dig för att du postade i fel tråd förut. jag sa, att jag får köra bil om 4 år och minus 9 dagar, kan du sluta komentera mig ?? stressed Jag vet inte.Lol snällaa xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 1:26 pm
Mikusagi Ja, jag hoppas det surprised Skolan är fin i alla fall. På utsidan. men det är ju iag bra ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 1:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 1:27 pm
Lingonsylt Mikusagi Mikusagi Jag är jättegammal och ändå umgås jag med Niddler som bara är 16. Man måste berömma mig för att jag bekämpar åldersrasismen. Dessutom är min flickpojkvän typ från dinosauriernas tid! domokun rofl Så gammal är jag inte. gonk Är det lika många år mellan dig och mig som mellan Arla och mig? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 1:30 pm
Vi har flera trådar som svarar på den frågan. Eller... alla finns väl inte med på kartorna/listorna, men många.
Jag bor i Stockholm. Det betyder att jag tycker att jag är bättre än alla andra och att jag slår ihjäl folk som står på vänster sida i rulltrappan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 1:30 pm
TessiTuss Mikusagi Ja, jag hoppas det surprised Skolan är fin i alla fall. På utsidan. men det är ju iag bra ^_^ Ja. Hur går det för dig när det kommer till utbildning?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 1:34 pm
Mikusagi Vi har flera trådar som svarar på den frågan. Eller... alla finns väl inte med på kartorna/listorna, men många.
Jag bor i Stockholm. Det betyder att jag tycker att jag är bättre än alla andra och att jag slår ihjäl folk som står på vänster sida i rulltrappan. haha biggrin vart bor du i stockholm... jag bor i nacka, saltsjöbaden biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 1:34 pm
~Nellan~ Niddler ~Nellan~ Niddler Hello 3nodding Allt bra med dig? tack för tippset xd det e helt bra bara lite trött skolan började idag... sj?? Min skola började också idag o/ Fast vi fick bara en uppgift. okej, vi skulle bara prata om vad vi har gjort under sommaren... vi börjar med lektioner på torsdag biggrin Du är 15, ne? Upprop hade jag redan i torsdags xp För närvarande håller jag på att klura ut hur mitt gymnasium har tänkt sig att man ska läsa kurserna. Man får välja själv vilka kurser man ska ha, nämligen. De har satt en maxgräns på 2700 poäng (2500 är normalt). I ettan läste vi 1050 poäng (dvs mycket mer än en tredjedel av hela). Och de har en maxgräns för kurser i tvåan på 1200... Betyder det att de tycker att det är helt normalt att läsa 1050 första året, 1200 andra året, och... 450 poäng sista året?? confused Jag måste snacka med min (de)mentor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 1:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 1:38 pm
Niddler ~Nellan~ Niddler ~Nellan~ Niddler Hello 3nodding Allt bra med dig? tack för tippset xd det e helt bra bara lite trött skolan började idag... sj?? Min skola började också idag o/ Fast vi fick bara en uppgift. okej, vi skulle bara prata om vad vi har gjort under sommaren... vi börjar med lektioner på torsdag biggrin Du är 15, ne? Upprop hade jag redan i torsdags xp För närvarande håller jag på att klura ut hur mitt gymnasium har tänkt sig att man ska läsa kurserna. Man får välja själv vilka kurser man ska ha, nämligen. De har satt en maxgräns på 2700 poäng (2500 är normalt). I ettan läste vi 1050 poäng (dvs mycket mer än en tredjedel av hela). Och de har en maxgräns för kurser i tvåan på 1200... Betyder det att de tycker att det är helt normalt att läsa 1050 första året, 1200 andra året, och... 450 poäng sista året?? confused Jag måste snacka med min (de)mentor. okej, fattade inte så mkt. vad ska du bli då? haha jag är 100% 15 år biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 1:39 pm
~Nellan~ jag bor i nacka, saltsjöbaden biggrin Jag bor också i Nacka biggrin Fast Saltsjö-Boo, snarare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 1:42 pm
~Nellan~ okej, fattade inte så mkt. vad ska du bli då? haha jag är 100% 15 år biggrin xd Det är förmodligen bra att du inte lägger ner tid på att försöka förstå mina rants. Jag ska bli... Jag vet inte xp Men jag skulle faktiskt vilja bli lärare... *drömma...* Fast vet inte för vilken åldersgrupp.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 1:42 pm
För man måste ju alltid läsa till maxgränsen.
Jag minns när jag skulle börja sjuan och fick veta att vi skulle ha mentorer. Jag blev rädd. Jag höll på att läsa en Harry Potter-bok just då. Jag hade inte hört talats om mentor förut, så jag associerade det till dementor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 1:43 pm
Niddler ~Nellan~ okej, fattade inte så mkt. vad ska du bli då? haha jag är 100% 15 år biggrin xd Det är förmodligen bra att du inte lägger ner tid på att försöka förstå mina rants. Jag ska bli... Jag vet inte xp Men jag skulle faktiskt vilja bli lärare... *drömma...* Fast vet inte för vilken åldersgrupp. Jag vill också bli lärare. Precis som Magistern, Enten, ??? och Kungen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|