|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 1:58 pm
Siocled Hihi, jag har spelat in mej själv när jag sjunger. biggrin Colours of the wind! <3Säj vad ni tycker! Både bra och dåligt! Fast mest bra! sweatdrop Du är duktig ju! biggrin Dålig kvalité, men du kan hålla tonen <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 2:05 pm
Fu EDIT: Hur har du det i Calirfornia då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 2:09 pm
Sakana-sama Siocled Hihi, jag har spelat in mej själv när jag sjunger. biggrin Colours of the wind! <3Säj vad ni tycker! Både bra och dåligt! Fast mest bra! sweatdrop Du är duktig ju! biggrin Dålig kvalité, men du kan hålla tonen <3 Tack! ^^ Ja, a**å det är min mp3-spelare, så det är ganska låg kvalité. sweatdrop Men den duger väl, antar jag. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 2:23 pm
monoo a**å...var i hela friden har jag då lärt mig att smaklökarna är som mest utvecklade och känsliga när man är barn, sen liksom vänjer de sig/förfaller destu äldre man blir...? Jag kommer inte ihåg hur det var *skämmas* så någon borde skicka tillbaka mig till skolan *hoppas*.
Jag tror att det är en blandning. När man är liten så skall man kanske inte äta för sura saker. De kan vara giftiga eller kanske bara lite dåliga för magen. Samma sak med beska och salta saker. Det kan hända att smaklökarna är känsliga i början för att man inte skall äta allt fast å andra sidan stoppar bebisar allting i munnen. Allt blir sämre med åldern, men som jag sade kan man också vänja smaklökarna vid olika smaker. Dessutom så spelar luktsinnet en stor roll när man äter, och ens egen inställning till maten. Ovanpå allt detta kan vi lägga till talesättet "Man äter med ögonen".
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 2:25 pm
Siocled Hihi, jag har spelat in mej själv när jag sjunger. biggrin Colours of the wind! <3Säj vad ni tycker! Både bra och dåligt! Fast mest bra! sweatdrop Åh, så spännande biggrin *Laddar* Tillägg: Sam Knight? Vem är det? <.< Filen ligger och väntar på spelningslistan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 2:32 pm
Niddler Siocled Hihi, jag har spelat in mej själv när jag sjunger. biggrin Colours of the wind! <3Säj vad ni tycker! Både bra och dåligt! Fast mest bra! sweatdrop Åh, så spännande biggrin *Laddar* Tillägg: Sam Knight? Vem är det? <.< Filen ligger och väntar på spelningslistan.Sam Knight skrev jag för att jag inte ville skriva mitt eget namn. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 2:41 pm
Jalkazar Anashi` Jag ska till USA nästa år! Grattis! Jo, men det blir Chicago. sad
Jag ville till Manhattan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 2:46 pm
Åhå.
Jag lyssnar nu. Det är bra ^^ Synd på kvaliteten, förstås.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 3:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 3:11 pm
Min pappa snarkar oförskämt högt. Han borde gå ned och lägga sig. Fast... jag skall vara glad. Det är mycket bättre så här ändå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 6:08 pm
Mr_RPG Fu EDIT: Hur har du det i Calirfornia då? scream Ohio sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 6:10 pm
Anashi` Jalkazar Anashi` Jag ska till USA nästa år! Grattis! Jo, men det blir Chicago. sad
Jag ville till Manhattan. Utbytesstudent?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 7:54 pm
Jalkazar Anashi` Jalkazar Anashi` Jag ska till USA nästa år! Grattis! Jo, men det blir Chicago. sad
Jag ville till Manhattan. Utbytesstudent? Språkresa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 9:28 pm
Anashi` Jalkazar Anashi` Jalkazar Anashi` Jag ska till USA nästa år! Grattis! Jo, men det blir Chicago. sad
Jag ville till Manhattan. Utbytesstudent? Språkresa. Coolt. Du kommer marka hur hart svenskar ager biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 19, 2007 1:03 am
Jag kan förstå att Jalkazar passar in där borta i Amerikat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|