|
|
|
|
Posted: Tue Mar 18, 2008 12:14 am
Sostrate Navook (Är det jag som gör något fel eller är det du som avbryter? Ofta du turn:ar down 60k... razz ) Är det speldesigner/grafiker/programmerare du vill bli? LOL!XD Jag kan ha tryckt på något..fast egentligen tryckte jag på bakåt för jag trodde jag såg i syne D: (Och jo! det är ju skitmycket!) Jag vill bli grafiker ;o; gillar att pyssla med modeller och texturer har jag inte pillat med så mycket.:< Jag har dock inte råd för nåt utanför stan så får se ifall jag hittar en KY i göteborg som inriktar sig på sånt (: KY Animation i Gbg, woho! Jag hittade den förut när jag letade efter grafikerutbildningar, den kanske är något för dig? smile Jag har också funderat på Skövde, men jag tror att tre år med samma grej skulle tråka ut mig. Det vore nice om det fanns en utbildning på kanske bara ett år... ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 18, 2008 9:11 am
Navook KY Animation i Gbg, woho! Jag hittade den förut när jag letade efter grafikerutbildningar, den kanske är något för dig? smile Jag har också funderat på Skövde, men jag tror att tre år med samma grej skulle tråka ut mig. Det vore nice om det fanns en utbildning på kanske bara ett år... ^^ Ja haha har också kollat in den (: 80 veckor verkar snajsigt..och intensivt O_o undra hur tempot är. Btw dina trades D: jag fick ett brev av en snel herre.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 18, 2008 12:26 pm
+ Dansa tecktonik, ahwell, man kanske blir bra någon dag. biggrin + Varit hos Daniel i typ 1½ vecka, ********' A + Jobbat massor med konventet, vad roligt och nyttigt det är dessutom. + Cafémöte + Lagat köttfärspaj och bakat otroligt mycket. Värsta stolt. biggrin + Gjorde även världens godaste pizza idag (tacoköttfärs, paprika och soltorkade tomater på krispigt tunn pizzabotten) + SNART är det konvent! Längta längta.
+/- Mardröm, å andra sidan fick man kramar och pussar när man vaknade~
- Tråkigt väder att åka hem i ):
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 11:33 am
+ V-Kon + Allt Kött Plus! zomg epic pizza!
- Västerås
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 21, 2008 1:09 pm
+ Citron Cornetton är tillbaka!! D: heart + Mongo från yttre rymden + Pkmn
- Cpsol mad - Trött mad - HAR TRÅKIGT mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 24, 2008 6:21 am
+ Vädret har blivit finare och det är skönt med sol + Garage Sail(kallade de verkligen för det?) där tre plagg köptes för 150. + Mami, syrran och Leila!
- Jävla provjobb, stress utan pengar. - Blev tillbedd att jobba imorgon som servitris(åh, så jag fick jobbet?) ENSAM. Det är lunchtid och jag kommer dö, kan jag inte få jobba kväll istället?:/ - Jag kan inte nöja mig med det jag får. Jag hatar att jag måste ta det här jobbet. - Jävla pengabrist.
Jag är en bitter kärring :<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 10:04 pm
+Förra veckan aka Hellweek är över. Hemskt med prov varje dag, samt massa läxor, samtidigt som man ska måla om och lägga golv i sitt rum. Men nu är det slut med det! <3 +Problem solved +Spoilad studentpresent heart biggrin Blev så glad att det kom några tårar ^^ Tack Silence med fästmö ^___^ +Min att göra-lista bilr bara kortare <3
-38 dagar kvar till studenten -Oroväckande ord som står på min högskoleansökan >_< Måste därför prata med Syon -_-,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 29, 2008 7:46 pm
- Mitt i natten och kan inte sova + Uni  + Massa bajs som kommer fixa sig snart :3 + Ventrilo harassment
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 02, 2008 12:46 am
Dagens + för mig: 1:a plusset: Får träffa min flickvänn idag, vara med henne inne i västerås, sen åka hem till henne. 2:a plusset: Får jobba nästa tisdag, dom ringde just från jobbet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 02, 2008 5:23 am
- plugg - plugg plugg - plugg plugg plugg - plugg plugg plugg plugg - bara fem veckor kvar av skolan - hej skulder
+ Fem veckor kvar av skolan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 04, 2008 6:10 am
- städa lägenheten - jobba imorn - förkyld - hungrig
+min snusdosa är inte slut än
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 04, 2008 12:32 pm
Dom senaste positiva sakerna.
+ Woo, morbror. Grattis Maja och Jocke o/ + Dennis och hans familj + Helgen som var. LEGENDARY. + V-Kon + Ichiban, awesome as hell. + Människor på konventen + Charlie <3 Makes my day. + GTV IV - HOLYMOTHEROFGOD. + Kaffe, ciggareter och whisky + Snart sluta på skola + SNART SOMMAR. s**t yeah.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2008 6:23 am
Valgarv + Kaffe, ciggareter och whisky Whisky luktar spritpenna. Smaken är som det luktar. Usch och tvi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 05, 2008 1:02 pm
+ no reason 100k av sugar marcus (öh lät plötsligt som ett pimpnamn... värt ännu ett plus? OO: ) + mmmm GAIASHOPPING + tänk att pixlar kan göra en lika glad som om man shoppar i verkligheten? xDD + morgan får mig oftast att skratta iaf en gång per dag jämfört med en gång i veckan vilket är sweet. <3 + jobb att sy medeltids/viking/lajvarkläder EASY AS ******** jämfört med dom jävla kavajerna och skjortorna jag sysslat med innan + jag har david. vilket gör mig så jävla lucky att jag nästan borde skämmas men samtidigt är det lite dåligt att skämmas över nånting bra så ja. david. plus.
- officiellt den sämsta människan någonsin. inklusive hitler. GRATTIS - helt sepetrött på allting - tar fel på dagar och tider och ALLT vilket gör mig sämre än hitler GRATTIS - förkyld - svullen i ansiktet. >: silly face. - orka alla jävla chilenare och nassar och blattar och svennar och jävla idioter, kort sagt, som spenderar sin tid med att slå ner folk på stan. - konstant spyfärdig vilket känns ganska EWW och väldigt ivägen, men är antagligen bara en sån stressgrej
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 10, 2008 4:04 am
+ Kollar äntligen anime igen + Massa gratis godis och grejer omnomnomnom + Arrangera Uppcon är typ det roligaste någonsin, det öppnar dessutom upp vägen för nya banor... ooh! ~ + Sov hos Egon istället för på bajs V-con + Arvika, omfg vad najs. Längst fram på Assemblage 23, där stod jag och grät. Moto boy också, han var fantastisk. + Åka hem med festivalbussen utan att bli åksjuk o/ + Komma hem och bara DUSCHA, äta och sova
- V-con, jävla bajs?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|