|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 1:36 pm
» Volgens mij hebben hier een paar mensen in plaats van wat cafeïne wat alcohol gedronken. Jaja ik heb jullie wel door, jullie zijn veel te gezellig xp . Oh ja...ook nog een tip voor morgen: eet niet teveel voor het waterballonnengevecht want straks krijgen jullie nog kramp (maar als je voor Aekea, Barton of Gambino bent ga dan gerust je gang twisted )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 1:44 pm
Greyarch Darlaa •♥• Muffin? Muffin?? =D •♥• Show me the muffin. SHOW ME THE MUFFIN •♥• *hides all the muffins* ninja •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 11:22 pm
Darlaa Greyarch Darlaa •♥• Muffin? Muffin?? =D •♥• Show me the muffin. SHOW ME THE MUFFIN •♥• *hides all the muffins* ninja •♥•nooooooz gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:50 am
Greyarch Darlaa Greyarch Darlaa •♥• Muffin? Muffin?? =D •♥• Show me the muffin. SHOW ME THE MUFFIN •♥• *hides all the muffins* ninja •♥•nooooooz gonk Wat was/ben je vroeg wakker xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:53 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:54 am
candy_loves_candy Greyarch Darlaa Greyarch Darlaa •♥• Muffin? Muffin?? =D •♥• Show me the muffin. SHOW ME THE MUFFIN •♥• *hides all the muffins* ninja •♥•nooooooz gonk Wat was/ben je vroeg wakker xd Hoi, ik ben niet de enige hier die wakker is mrgreen . Yay!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:55 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:57 am
Tyvm <3 Ik moet over half uur naar mijn nieuwe school. Introductie dag van 11 uur tot aan 4 uur ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 1:01 am
candy_loves_candy Greyarch Darlaa Greyarch Darlaa •♥• Muffin? Muffin?? =D •♥• Show me the muffin. SHOW ME THE MUFFIN •♥• *hides all the muffins* ninja •♥•nooooooz gonk Wat was/ben je vroeg wakker xd same goes for you madame. Trouwens luistert niemand muziek als ze wakker worden ? Ga posten in muziek topic razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 1:06 am
kassiopeia candy_loves_candy Greyarch Darlaa Greyarch Darlaa •♥• Muffin? Muffin?? =D •♥• Show me the muffin. SHOW ME THE MUFFIN •♥• *hides all the muffins* ninja •♥•nooooooz gonk Wat was/ben je vroeg wakker xd Hoi, ik ben niet de enige hier die wakker is mrgreen . Yay! Ik ben alleen wakker omdat er een aannemer was die naar de douche moest kijken omdat hij het niet helemaal goed doet. En hij was niet bepaald zachtjes toen ie boven was. xd @[KH]: Beetje zin in de introductie ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 1:32 am
candy_loves_candy kassiopeia candy_loves_candy Greyarch Darlaa •♥• *hides all the muffins* ninja •♥• nooooooz gonk Wat was/ben je vroeg wakker xd Hoi, ik ben niet de enige hier die wakker is mrgreen . Yay! Ik ben alleen wakker omdat er een aannemer was die naar de douche moest kijken omdat hij het niet helemaal goed doet. En hij was niet bepaald zachtjes toen ie boven was. xd @[KH]: Beetje zin in de introductie ? nee niet echt, maar als ik eenmaal daar ben vermaak ik me daar wel razz Mijn haren willen niet echt meewerken ... gaat alle kanten op dus had daarnet mijn haren gewassen(zodat al het gel eruit gaat) en nu laat ik mijn haren gel-loos Tot slot moet ik mijn band nog oppompen omdat die week is. Dus hierbij Ciao !!#$!# biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 2:04 am
[KH]Sasuke candy_loves_candy kassiopeia candy_loves_candy Greyarch Darlaa •♥• *hides all the muffins* ninja •♥• nooooooz gonk Wat was/ben je vroeg wakker xd Hoi, ik ben niet de enige hier die wakker is mrgreen . Yay! Ik ben alleen wakker omdat er een aannemer was die naar de douche moest kijken omdat hij het niet helemaal goed doet. En hij was niet bepaald zachtjes toen ie boven was. xd @[KH]: Beetje zin in de introductie ? nee niet echt, maar als ik eenmaal daar ben vermaak ik me daar wel razz Mijn haren willen niet echt meewerken ... gaat alle kanten op dus had daarnet mijn haren gewassen(zodat al het gel eruit gaat) en nu laat ik mijn haren gel-loos Tot slot moet ik mijn band nog oppompen omdat die week is. Dus hierbij Ciao !!#$!# biggrin Veel plezier!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 2:20 am
Een of andere eikel is met een elektrish grasmachine afgekomen en heeft een uur aan mijn raam zitten rijden ... Nooooooooooz Mijn slaap weg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 2:20 am
Woow, hier ben ik lang niet geweest, ik ben sowiso voor het eerst sinds een halfjaar weer op Gaia. Maar nu ben ik weer terug!! Ik hoop dat jullie me nog kennen wink
Wat is er veel veranderd zeg.. De lay-out enzo. Ik ga maar weer ff rondkijken.. Want ik moet natuurlijk wel weer bij de tijd blijven. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 2:25 am
[Sky-Angel] Woow, hier ben ik lang niet geweest, ik ben sowiso voor het eerst sinds een halfjaar weer op Gaia. Maar nu ben ik weer terug!! Ik hoop dat jullie me nog kennen wink Wat is er veel veranderd zeg.. De lay-out enzo. Ik ga maar weer ff rondkijken.. Want ik moet natuurlijk wel weer bij de tijd blijven. wink Hoi! Leuk je weer te zien, er is een event! Waterballonen gooien 2 weken en de rest kan je zelf lezen in de topic hier over welk team.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|