|
|
|
|
Posted: Tue Aug 14, 2007 5:36 pm
Alltsa lolwtf?!
Idag sa min hostpappa (eller tillfalliga) att det var gud som skickade mig till dom och att gud vill att jag ska stanna med dom har utanfor trenton for att jag har kommit for att hjalpa communityt forandras.... och jag bara.. okej... de ar ju bra... jag tror jag tappade min iPod... ska ga och leta den *toklubba*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 14, 2007 5:40 pm
Jalkazar Alltsa lolwtf?!
Idag sa min hostpappa (eller tillfalliga) att det var gud som skickade mig till dom och att gud vill att jag ska stanna med dom har utanfor trenton for att jag har kommit for att hjalpa communityt forandras.... och jag bara.. okej... de ar ju bra... jag tror jag tappade min iPod... ska ga och leta den *toklubba* LOL. Fast det är klart, du trodde väl inte att du skulle komma ifrån den Örnsköldsvikiska kristenheten genom att fara till USA? Men aa... Typ läskigt <.<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 14, 2007 5:56 pm
Nä, oj, åh! Dra mig i snabeln. Ninjaspark ska spela på Ung08 imorgon (tekniskt sett idag).
MIKU, SE DETTA. Och så far dit med mig. Vi kan försöka dra med Djävulen också, för hon bor ju så nära biggrin (i stan)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 12:25 am
Niddler Varför hatar jag reklam så mycket? Kan någon argumentera emot mig, så att jag slutar med det? Reklam kan vara roande. Kom hit så argumenterar vi! :3
...
NINJASPARK? OKEJ!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 12:27 am
Jalkazar Alltsa lolwtf?!
Idag sa min hostpappa (eller tillfalliga) att det var gud som skickade mig till dom och att gud vill att jag ska stanna med dom har utanfor trenton for att jag har kommit for att hjalpa communityt forandras.... och jag bara.. okej... de ar ju bra... jag tror jag tappade min iPod... ska ga och leta den *toklubba* Ha ha ha, det är så roligt när mina fördomar stämmer in biggrin Nej, alla amerikanare är väl inte så där men... ändå. Om man skall skämta om Amerika så säger man det... och så bah möter Jalk en gubbe som är precis som taget ur ett skämt.
Det är nästan lite synd om Jalk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 12:28 am
Arla är nog inte vaken än.
ARLA, JAG ÄTER FRUKOST OCH SEDAN LOGGAR JAG IN IGEN!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 12:36 am
Nu fatta ja varför du ville att jag skulle kolla här, miku xD Hej folk, när spelar bandet? för jag tänkte dra till darkie i da ^^ och carro ville också hör de spela xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 12:54 am
Titta Niddler, vad jag har gjort! biggrin
Ice.Mina, kan du inte skriva på engelska istället? Du är bättre på det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 1:00 am
Mikusagi Titta Niddler, vad jag har gjort! biggrin
Ice.Mina, kan du inte skriva på engelska istället? Du är bättre på det. Devil, not ice.mina... and fine, make fun of my swedish >__> I shall haunt you nin your dreams! ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 1:22 am
Swedish* in*
I take it back, you fail at English too razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 1:33 am
Niddler Filthy Niddler Varför hatar jag reklam så mycket? Kan någon argumentera emot mig, så att jag slutar med det? du deltog i en... xD enuff said. ;] Nej xd Tror inte att det är därför. Lol, att du kommer ihåg det. Det gör knappt jag. Vem kommer inte ihåg den? ;P Tycker fortfarande det är skitcoolt att jag inte kände dig då och tyckte den reklamen var skitkul, och nu när jag känner dig så vet jag att det var du som spelade i den och tycker det är skitcoolt, för jag brukade tänka tillbaka på den reklamen och tycka hur rolig den var och varför Elektrolux inte gjorde sånna reklamer längre. :'D BTW Ice.MinaJag tycker om dig, du är jättesnäll, så ingenting är riktat mot dig, aiit? : D Mer sånna som han här
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 1:36 am
PerT, den där är så editad i Paint razz
I alla fall... jag tyckte också att den där reklamen var rolig xd Fast jag störde mig lite på att sonen kallade microvågsugnen för ljusröd. Jag undrar vad Arla tänkte när han fick replikerna xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 1:39 am
Mikusagi PerT, den där är så editad i Paint razz
I alla fall... jag tyckte också att den där reklamen var rolig xd Fast jag störde mig lite på att sonen kallade microvågsugnen för ljusröd. Jag undrar vad Arla tänkte när han fick replikerna xd ja eller hur O: den är glitterröd~ xD Skitejai xD den är skitrolig ändå :'DD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 1:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 1:43 am
Hallå, Karolinska sjukhuset ringde mig nyss och bah "Varför är du inte här? D:" och jag bah "Vänta... *tittar på kallelsen* Det står Torsdag 16:e Augusti >_> " och de bah "Vänta, vi återkommer.". Så nu måste jag sitta här och vänta på att de skall ringa tillbaka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|