|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 24, 2008 2:16 am
Chibi_Chocobo lätt jag hälsar till en alen lärare ska börja jobba på Grin ingen aaaniinin vilket spel de jobbat på fast han hååller kontakt med oss så får säkert koll sen ^^ men ja ska hälsa till Alen och så ssen bor inte så långt från gbg iof skulle va kul o hälsapå nåndag vi ses TACK! Aah! de ska öppna i nordstan. De har typ gjort ghost recon. <:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 2:18 pm
Dagens positiva faktorer + Lunch med Natalia och Linnea + Lingonsylt + Maria Nova-sexister hahaha biggrin Dagens negativa faktorer - Det gick inte alls bra med läsningen -__-' Eller med boklåningen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 14, 2008 3:03 am
+ Missekatter~<3 De är överallt och sötar ner hela stället. Diabetes, wtf. x3 Ôkami, knarkspel. The Curious Village, sjukt skoj pusselspel. Leda, ägig film. Phoenix Wrong. xD <3 Jobbat en del i veckan och är 'lovad' sommarjobb också. Ska bara se till att alla andra jag sökt till svarat innan jag bestämmer mig.
- Palla blöda. Palla ha sönder naglar till förbannelse.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 14, 2008 3:23 am
- Ont, aj - Bara lyckats sova runt 3h - Ska till läkaren om några timmar (jag är rädd för läkare)
+ Slipper skolan ialla fall
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 2:49 pm
Sostrate Chibi_Chocobo lätt jag hälsar till en alen lärare ska börja jobba på Grin ingen aaaniinin vilket spel de jobbat på fast han hååller kontakt med oss så får säkert koll sen ^^ men ja ska hälsa till Alen och så ssen bor inte så långt från gbg iof skulle va kul o hälsapå nåndag vi ses TACK! Aah! de ska öppna i nordstan. De har typ gjort ghost recon. <: Min brorsa har gjort A.I:n till det spelet. cool + Medlem i Gillet igen? Typ tredje gången jag blir invitad efter att ha åkt ut tre fyra gånger, hmm... Fast ni lär ju aldrig se mej här, tänkte bara skryta lite över bror min. cool Bra programmerare, men i övrigt har han blivit ganska konstigt... Yeah, Stockholm blir man konstig av, jehfla fjollträsk I say...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 3:28 pm
XD +Alla spel äntligen installerade. +Ljudproblem nästan löst. +FF XII +Över-levlade monks som gör 1500+ skade med 10 hits. biggrin -Prioritets-fel på audio output. -Fysikprov på måndag. -Backade inte upp min CoD4-profil. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 9:18 pm
Navook Sostrate Chibi_Chocobo lätt jag hälsar till en alen lärare ska börja jobba på Grin ingen aaaniinin vilket spel de jobbat på fast han hååller kontakt med oss så får säkert koll sen ^^ men ja ska hälsa till Alen och så ssen bor inte så långt från gbg iof skulle va kul o hälsapå nåndag vi ses TACK! Aah! de ska öppna i nordstan. De har typ gjort ghost recon. <: Min brorsa har gjort A.I:n till det spelet. cool + Medlem i Gillet igen? Typ tredje gången jag blir invitad efter att ha åkt ut tre fyra gånger, hmm... Fast ni lär ju aldrig se mej här, tänkte bara skryta lite över bror min. cool Bra programmerare, men i övrigt har han blivit ganska konstigt... Yeah, Stockholm blir man konstig av, jehfla fjollträsk I say... Tror de håller på att utveckla ny version av Bionic Commando, Kan nog bli rätt coolt biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 12:31 pm
Chibi_Chocobo Navook Sostrate Chibi_Chocobo lätt jag hälsar till en alen lärare ska börja jobba på Grin ingen aaaniinin vilket spel de jobbat på fast han hååller kontakt med oss så får säkert koll sen ^^ men ja ska hälsa till Alen och så ssen bor inte så långt från gbg iof skulle va kul o hälsapå nåndag vi ses TACK! Aah! de ska öppna i nordstan. De har typ gjort ghost recon. <: Min brorsa har gjort A.I:n till det spelet. cool + Medlem i Gillet igen? Typ tredje gången jag blir invitad efter att ha åkt ut tre fyra gånger, hmm... Fast ni lär ju aldrig se mej här, tänkte bara skryta lite över bror min. cool Bra programmerare, men i övrigt har han blivit ganska konstigt... Yeah, Stockholm blir man konstig av, jehfla fjollträsk I say... Tror de håller på att utveckla ny version av Bionic Commando, Kan nog bli rätt coolt biggrin Låter ju rätt nice! Han jobbar dock inte där längre. Han bytte till Avalanche Studios istället. Lite bättre, om jag får säja det själv. Jag praoade där i vintras, det var kul. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 12:45 pm
Navook Låter ju rätt nice! Han jobbar dock inte där längre. Han bytte till Avalanche Studios istället. Lite bättre, om jag får säja det själv. Jag praoade där i vintras, det var kul. cool Är det inte dem som pysslat med Just Cause?O: Vad fick du göra där?:'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 1:22 pm
Sostrate Navook Låter ju rätt nice! Han jobbar dock inte där längre. Han bytte till Avalanche Studios istället. Lite bättre, om jag får säja det själv. Jag praoade där i vintras, det var kul. cool Är det inte dem som pysslat med Just Cause?O: Vad fick du göra där?:'D Haha, jo, det är de som har gjort det! razz Jag fick sköta lite ekonomi och testspela ett av deras spel i deras überhäftiga demorum, världens videospelsupplevelse I tell you! Hela rummet svävar i ett annat rum, för att få precis rätt akustik och rätt effekter. Vi var med om en explosion i spelet och det var som det var på riktigt, fatta grymt, hela du sitter och skakar i stolen, så jävla häftigt! Det kostade hur många miljoner som helst. Hade jag inte varit en sådan duktig praktikant och satt upp mina trådlösa nätverk, så hade jag nog suttit och spelat där inne hela dagarna. Oh my...! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 1:45 pm
Navook Sostrate Navook Låter ju rätt nice! Han jobbar dock inte där längre. Han bytte till Avalanche Studios istället. Lite bättre, om jag får säja det själv. Jag praoade där i vintras, det var kul. cool Är det inte dem som pysslat med Just Cause?O: Vad fick du göra där?:'D Haha, jo, det är de som har gjort det! razz Jag fick sköta lite ekonomi och testspela ett av deras spel i deras überhäftiga demorum, världens videospelsupplevelse I tell you! Hela rummet svävar i ett annat rum, för att få precis rätt akustik och rätt effekter. Vi var med om en explosion i spelet och det var som det var på riktigt, fatta grymt, hela du sitter och skakar i stolen, så jävla häftigt! Det kostade hur många miljoner som helst. Hade jag inte varit en sådan duktig praktikant och satt upp mina trådlösa nätverk, så hade jag nog suttit och spelat där inne hela dagarna. Oh my...! heart Haha fan va coolt :'D Vill praktisera någonstans men känner att jag bör gå någon utbildning innan jag kommer någonvart ): Har iof tappat motivationen för det mesta men oh well ;P BTW FTW AT TRADE!?;__; too much!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 2:59 pm
Sostrate Navook Sostrate Navook Låter ju rätt nice! Han jobbar dock inte där längre. Han bytte till Avalanche Studios istället. Lite bättre, om jag får säja det själv. Jag praoade där i vintras, det var kul. cool Är det inte dem som pysslat med Just Cause?O: Vad fick du göra där?:'D Haha, jo, det är de som har gjort det! razz Jag fick sköta lite ekonomi och testspela ett av deras spel i deras überhäftiga demorum, världens videospelsupplevelse I tell you! Hela rummet svävar i ett annat rum, för att få precis rätt akustik och rätt effekter. Vi var med om en explosion i spelet och det var som det var på riktigt, fatta grymt, hela du sitter och skakar i stolen, så jävla häftigt! Det kostade hur många miljoner som helst. Hade jag inte varit en sådan duktig praktikant och satt upp mina trådlösa nätverk, så hade jag nog suttit och spelat där inne hela dagarna. Oh my...! heart Haha fan va coolt :'D Vill praktisera någonstans men känner att jag bör gå någon utbildning innan jag kommer någonvart ): Har iof tappat motivationen för det mesta men oh well ;P BTW FTW AT TRADE!?;__; too much!(Är det jag som gör något fel eller är det du som avbryter? Ofta du turn:ar down 60k... razz ) Är det speldesigner/grafiker/programmerare du vill bli?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 3:47 pm
Navook (Är det jag som gör något fel eller är det du som avbryter? Ofta du turn:ar down 60k... razz ) Är det speldesigner/grafiker/programmerare du vill bli? LOL!XD Jag kan ha tryckt på något..fast egentligen tryckte jag på bakåt för jag trodde jag såg i syne D: (Och jo! det är ju skitmycket!) Jag vill bli grafiker ;o; gillar att pyssla med modeller och texturer har jag inte pillat med så mycket.:< Jag har dock inte råd för nåt utanför stan så får se ifall jag hittar en KY i göteborg som inriktar sig på sånt (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 5:31 pm
Sostrate Navook (Är det jag som gör något fel eller är det du som avbryter? Ofta du turn:ar down 60k... razz ) Är det speldesigner/grafiker/programmerare du vill bli? LOL!XD Jag kan ha tryckt på något..fast egentligen tryckte jag på bakåt för jag trodde jag såg i syne D: (Och jo! det är ju skitmycket!) Jag vill bli grafiker ;o; gillar att pyssla med modeller och texturer har jag inte pillat med så mycket.:< Jag har dock inte råd för nåt utanför stan så får se ifall jag hittar en KY i göteborg som inriktar sig på sånt (: pluggar just nu Grafik i skövde, vill gärna hålla på med 3D-animationer och sen är studentlivet heart för det mesta fast kan tänka mig att det är drygt att pendla :3 Hade några från Avalanche på besök för ett tag sen som föreläste, verkar som ett riktigt nice ställe att jobba/praktisera på förutom att det ligger i Stockholm rolleyes får se hur det blir när man går 3:e året om man kan få praktisera nånstans när man ska skriva exjobb razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 6:38 pm
Föredrar KY (: Jag kollade Skövde men ja..KY plz. Typ Gamemaker, fast jag gillar inte att det ligger i Arvika. Tror inte de tar in elever i år. Två års utbildning där 1/4 består av praktik på nåt företag (: sen är det upp upp och ivääg! Vet någon som jobbade i skottland som producer och någon annan som fick ett samtal från Ubisoft i Kanada!
Vet även att Rare har praktikplatser :3 Snajsigt värre~ men dyrt som fan att bo i London >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|