|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 8:48 am
[ Fruit Cake ] candy_loves_candy [ Fruit Cake ] candy_loves_candy [ Fruit Cake ] Vind ik ook dan kan niemand commentaar leveren. Ook al is het er, zullen mensen alsnog commentaar leveren. Doen de meeste bij alles. Ja, ik heb het een beetje verkeerd opgeschreven. nevermind... sweatdrop Maar volgens mij snap ik wel een soort van wat je bedoelt. Als ze het gewoon zouden neerzetten dan komt er veel minder commentaar dan als ze weken wachten ermee zodat er niet veel zijn die het ooit hebben meegemaakt. heart whee Zo te zien heb ik het goed begrepen whee 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 9:52 am
candy_loves_candy [ Fruit Cake ] candy_loves_candy [ Fruit Cake ] candy_loves_candy [ Fruit Cake ] Vind ik ook dan kan niemand commentaar leveren. Ook al is het er, zullen mensen alsnog commentaar leveren. Doen de meeste bij alles. Ja, ik heb het een beetje verkeerd opgeschreven. nevermind... sweatdrop Maar volgens mij snap ik wel een soort van wat je bedoelt. Als ze het gewoon zouden neerzetten dan komt er veel minder commentaar dan als ze weken wachten ermee zodat er niet veel zijn die het ooit hebben meegemaakt. heart whee Zo te zien heb ik het goed begrepen whee 3nodding 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 10:10 am
[ Fruit Cake ] candy_loves_candy [ Fruit Cake ] candy_loves_candy [ Fruit Cake ] Ja, ik heb het een beetje verkeerd opgeschreven. nevermind... sweatdrop Maar volgens mij snap ik wel een soort van wat je bedoelt. Als ze het gewoon zouden neerzetten dan komt er veel minder commentaar dan als ze weken wachten ermee zodat er niet veel zijn die het ooit hebben meegemaakt. heart whee Zo te zien heb ik het goed begrepen whee 3nodding 3nodding heart heart 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 10:18 am
Ik kan de liefde voelen 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 10:21 am
Greyarch Ik kan de liefde voelen 4laugh IK DE CAFEINE ! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 10:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 10:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 10:35 am
ja, ahum we zijn aan het pmen en hij is helemaal verslaaft en hadden een beetje lol... mrgreen
Ik zeg wel vaker van die dingen wat niemand begijpt of totally random is, zoals he wat vind jij daarvan terwijl =ik daarvoor nog niets had gezegt en er gewoon aan dacht xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 11:18 am
[ Fruit Cake ] Greyarch Ik kan de liefde voelen 4laugh IK DE CAFEINE ! scream Lol, you aint seen nuffin yet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 11:22 am
•♥• Muffin? Muffin?? =D •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 11:40 am
[ Fruit Cake ] Greyarch Ik kan de liefde voelen 4laugh IK DE CAFEINE ! scream Heh, heb liever caffeine dan iets anders ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 12:01 pm
Darlaa •♥• Muffin? Muffin?? =D •♥• Show me the muffin. SHOW ME THE MUFFIN
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 1:16 pm
[KH]Sasuke [ Fruit Cake ] Greyarch Ik kan de liefde voelen 4laugh IK DE CAFEINE ! scream Heh, heb liever caffeine dan iets anders >< jij ook al ö
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 1:18 pm
Greyarch [ Fruit Cake ] Greyarch Ik kan de liefde voelen 4laugh IK DE CAFEINE ! scream Lol, you aint seen nuffin yet inderdaad ik heb nog niets gezien
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|