Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6535 6536 6537 6538 6539 6540 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Neger i en hink

PostPosted: Tue Aug 14, 2007 12:14 pm

jag tycker det bara är så jävla kul att driva med folk som Monoo, för dom kan inte ta något oseriöst utan man klassas direkt som rasist, feministhatare eller bara korkad idiot som inte fattar nånting om det man skämtar om smile
PostPosted: Tue Aug 14, 2007 12:19 pm

Monoo, du är bland dom tråkigaste peronerna i det här guildet. Du kan inte driva om någor alls.

Jag och krim driver om negrer hela tiden. och feminister. och bögar. och Arbetslösa knarkare.
Kallar du mig en homofobisk, rasistisk, feminiskthatande idiot som tror att alla arbetslösa super och knarkar? (:

Neger i en hink

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100
PostPosted: Tue Aug 14, 2007 12:22 pm

monoo
Niddler
monoo
Mikusagi
Monoo, måste du vara så elak hela tiden?
Jag tycker att PerT är både vettig och rolig.
Meh, jag är bara dryg mot folk med fördomar och åsikter som inte är ok nånstans...

Jag är nog egentligen bland de raraste du nånsin träffat, men när folk kommer och spottar mig i ansiktet, så sparkar jag bakut.
Då missar du ju sad
Missar vad?

Målet.
Om en person spottar dig i ansiktet, och du sparkar bakåt, så träffar du inget. Eller jo, om någon annan råkar stå där så...
PostPosted: Tue Aug 14, 2007 12:23 pm

Neger i en hink
jag tycker det bara är så jävla kul att driva med folk som Monoo, för dom kan inte ta något oseriöst utan man klassas direkt som rasist, feministhatare eller bara korkad idiot som inte fattar nånting om det man skämtar om smile
Jo a**å, jag kan ju erkänna att jag har problem med att sniffa ironi ibland. Fast det har tyvärr med dåliga erfarenheter att göra, så jag har vuxit upp med att alltid inta försvarsställning i vissa sammanhang. Sorry om det drabbar er som bara tokironiserar som jargong. Vissa saker är bara svåra att skoja om utan att det låter fel tycker jag.

monoo

monoo

PostPosted: Tue Aug 14, 2007 12:29 pm

Neger i en hink
Monoo, du är bland dom tråkigaste peronerna i det här guildet. Du kan inte driva om någor alls.

Jag och krim driver om negrer hela tiden. och feminister. och bögar. och Arbetslösa knarkare.
Kallar du mig en homofobisk, rasistisk, feminiskthatande idiot som tror att alla arbetslösa super och knarkar? (:
Du känner inte mig. Bara för att jag reagerar på att folk är fördomsfulla betyder det inte att jag är tråkig, det betyder bara att jag väljer att säga ifrån.

Vi har nog väldigt olika typ av humor. Jag tycker inte att det är roligt att skämta om etniciteter och minoriteter till exempel. Alltså, ofta måste man vara något själv för att kunna få skämta om det. Exempelvis Eddie Izzard om transor, Dave Chapelle om svarta etc.

Så om du inte identifierar dig med dessa grupper du skojar om, varför tror du att dessa också skulle vara ok med det du säger?
PostPosted: Tue Aug 14, 2007 12:29 pm

You and I will not make good partners, jag är både ironisk och sarkastisk istort set hela tiden.
Kolla bara på mitt namn, garvade som fan åt det aslänge. :'D

tycker folk utan humor åt sarkasm är tråkiga, för jag älskar att skämta om negrer ;D

Neger i en hink

monoo

PostPosted: Tue Aug 14, 2007 12:30 pm

Mikusagi
monoo
Niddler
monoo
Mikusagi
Monoo, måste du vara så elak hela tiden?
Jag tycker att PerT är både vettig och rolig.
Meh, jag är bara dryg mot folk med fördomar och åsikter som inte är ok nånstans...

Jag är nog egentligen bland de raraste du nånsin träffat, men när folk kommer och spottar mig i ansiktet, så sparkar jag bakut.
Då missar du ju sad
Missar vad?

Målet.
Om en person spottar dig i ansiktet, och du sparkar bakåt, så träffar du inget. Eller jo, om någon annan råkar stå där så...
meh, det är ju ett talesätt blaugh
PostPosted: Tue Aug 14, 2007 12:30 pm

Nej jag är inte rasist, en av mina ex är neger. :]

Neger i en hink

Neger i en hink

PostPosted: Tue Aug 14, 2007 12:32 pm

monoo
Neger i en hink

Du känner inte mig. Bara för att jag reagerar på att folk är fördomsfulla betyder det inte att jag är tråkig, det betyder bara att jag väljer att säga ifrån.

Vi har nog väldigt olika typ av humor. Jag tycker inte att det är roligt att skämta om etniciteter och minoriteter till exempel. Alltså, ofta måste man vara något själv för att kunna få skämta om det. Exempelvis Eddie Izzard om transor, Dave Chapelle om svarta etc.

Så om du inte identifierar dig med dessa grupper du skojar om, varför tror du att dessa också skulle vara ok med det du säger?

Sen när började jag bry mig om vad folk tycker om min humor? surprised
Tycker det är hysteriskt
PostPosted: Tue Aug 14, 2007 12:34 pm

Neger i en hink
You and I will not make good partners, jag är både ironisk och sarkastisk istort set hela tiden.
Kolla bara på mitt namn, garvade som fan åt det aslänge. :'D

tycker folk utan humor åt sarkasm är tråkiga, för jag älskar att skämta om negrer ;D
men jag har ju inte klankat ner på dig någonting angående ditt användarnamn, för det är uppenbart nån sorts internskämt.

Jag är sarkastisk, men mer så svart humur mer än att skoja om allt som inte är jag. Jag föredrar humor på ens egen bekostnad, och inte på andras.

monoo

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Tue Aug 14, 2007 12:34 pm

Jag brukar sjunga CP-låten ;D

Man skall helst sticka ut, vara tjock och från Gotland. Ännu hellre vara kurd, eller kanske uppväxt i Norrland. Med homosexappeal eller rullstolspermobil, men jag är alldeles för normal för att märkas. Jag är ens inte CP. CP, CP, ens inte CP eller gay eller opererad tjej. Inte CP, CP, ens inte CP att sticka ut det är inte min grej synd för mig.
PostPosted: Tue Aug 14, 2007 12:35 pm

Neger i en hink
Nej jag är inte rasist, en av mina ex är neger. :]
Jag har inte kallat dig det heller.

monoo

monoo

PostPosted: Tue Aug 14, 2007 12:37 pm

Neger i en hink
monoo
Neger i en hink

Sen när började jag bry mig om vad folk tycker om min humor? surprised
Tycker det är hysteriskt
Men då är det ju isåfall du som inte är särskilt ödmjuk.

Vissa saker är bara inte roliga att skämta om så länge det inte är på bekostnad av en själv.
PostPosted: Tue Aug 14, 2007 12:37 pm

Anledningen till att Monoo tyckte att Arlas skämt var helt okej var väl för att hon tycker om honom mer? Jag tycker att man märker ironin lika mycket hos både PerT (Neger i en hink) och Arla (Niddler).

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50

Neger i en hink

PostPosted: Tue Aug 14, 2007 12:38 pm

Humor på andras bekostnad kan vara hysteriskt, eftersom jag inte känner alla negrer på jorden, eller feminister ;3

men kommer sätta mig på en annan dator där inte gaia funkar, så kan inte ha denna überintressanta pratstund med dig något mer.

Mikusagi: älskar CP-låten xDD

och glömde tillägga förut, jag tycker du är bland dom tråkigaste i gillet. Måhända du inte är det, men änsålänge tycker jag det ;3
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6535 6536 6537 6538 6539 6540 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games