|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 10:46 am
JAG HAR INGET............... ;3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 12:16 pm
Neger i en hink JAG HAR INGET............... ;3 FAIL. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 12:40 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 1:11 pm
Jag har inte spelat på flera dagar. Nu är mina bär jättedöda surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 1:29 pm
Niddler monoo Neger i en hink monoo well, natti natti allihop, nu ska jag försöka få min dyrbara femtimmarssömn whee Läste "feministsömn" typ 10 gånger, tyckte det var skitkul biggrin lol, undrar hur det skulle se ut o.ORosa korthårigt täcke? :B Usch, jag har varit så fördomsfull på senaste ._. Haha, jo, det där var faktiskt helt hysteriskt fördomsfullt :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 1:49 pm
Niddler monoo Neger i en hink monoo well, natti natti allihop, nu ska jag försöka få min dyrbara femtimmarssömn whee Läste "feministsömn" typ 10 gånger, tyckte det var skitkul biggrin lol, undrar hur det skulle se ut o.ORosa korthårigt täcke? :B Usch, jag har varit så fördomsfull på senaste ._. Vadå korthårigt? Feminister rakar inte benen, så dom har aslånga hår där. Plus att dom är sura, så rosa korthåriga täcken med långhåriga lakan med citroner.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 1:55 pm
Jag är bästa feministen för jag har kort hår på huvudet och långt hår på benen. Det växer dåligt i armhålorna men det är på gång.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 2:04 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 2:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 2:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 3:26 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 6:54 pm
Det här med att sova gick ju bra... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 9:41 pm
Men åh, Lingon, om du var uppe 3 kunde du ju prata med adminsen! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 14, 2007 12:19 am
Neger i en hink Niddler monoo Neger i en hink monoo well, natti natti allihop, nu ska jag försöka få min dyrbara femtimmarssömn whee Läste "feministsömn" typ 10 gånger, tyckte det var skitkul biggrin lol, undrar hur det skulle se ut o.ORosa korthårigt täcke? :B Usch, jag har varit så fördomsfull på senaste ._. Vadå korthårigt? Feminister rakar inte benen, så dom har aslånga hår där. Plus att dom är sura, så rosa korthåriga täcken med långhåriga lakan med citroner. Precis som Miku sade, så har ju Feministerna kort hår på huvudet: 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|