|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 12:23 pm
Du har en rolig stil, Lingon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 1:08 pm
Mikusagi Sakana-sama Mikusagi Förresten föredrar jag när folk tilltalar mig med mitt namn. Nu går vi och äter frukost! *försvinner in i personalrummet med ett par rostisar* Oh, jag tycker det är lite obehagligt att bli kallad för namn och att kalla folk för namn. Jag tycker inte Samantha känns som MITT tilltalsnamn. Jag föredrar att bara skippa benämningar och gå rakt på sak. Oartigt enligt vissa, men det tar emot i magen att säga någons namn. xd Vad säger du istället? "Du"? "Du" föredrar jag framför "tjejen", "guzzen" och "bruden". Jag använder inte tilltalsnamn eller ord överhuvudtaget tror jag, de enda jag kan komma på att jag gör det med är eventuell pojkvän/pojkvän eller min syster. Annars brukar jag bara säga vad jag vill ha sagt och om jag är tvungen att ropa så går jag nog hellre fram.
På konvent fungerar det rätt bra med att ropa folks nick, men det är oftast om det är vänner som jag inte sett på ett tag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 1:24 pm
Vad roligt. Jag säger folks namn hela tiden biggrin Speciellt till Lingon xd men till andra också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 1:24 pm
Niddler monoo Varför får jag bara en blank sida när jag försöker gå in i Bu eller Bä-tråden? o.O För lite INT stats tror jag. confused Lolskoja. Vet inte. Jag kan se den surprised Jobbets muppdator säkert xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 1:30 pm
Sakana-sama Mikusagi Sakana-sama Mikusagi Förresten föredrar jag när folk tilltalar mig med mitt namn. Nu går vi och äter frukost! *försvinner in i personalrummet med ett par rostisar* Oh, jag tycker det är lite obehagligt att bli kallad för namn och att kalla folk för namn. Jag tycker inte Samantha känns som MITT tilltalsnamn. Jag föredrar att bara skippa benämningar och gå rakt på sak. Oartigt enligt vissa, men det tar emot i magen att säga någons namn. xd Vad säger du istället? "Du"? "Du" föredrar jag framför "tjejen", "guzzen" och "bruden". Jag använder inte tilltalsnamn eller ord överhuvudtaget tror jag, de enda jag kan komma på att jag gör det med är eventuell pojkvän/pojkvän eller min syster. Annars brukar jag bara säga vad jag vill ha sagt och om jag är tvungen att ropa så går jag nog hellre fram.
På konvent fungerar det rätt bra med att ropa folks nick, men det är oftast om det är vänner som jag inte sett på ett tag. lol sakana har pojkvän/pojkvän xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 1:30 pm
När Lingon skall imitera mig så säger han "Lingon, Lingon, Lingon, Lingon, Lingon!" med pipig röst >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 1:31 pm
monoo Sakana-sama Mikusagi Sakana-sama Mikusagi Förresten föredrar jag när folk tilltalar mig med mitt namn. Nu går vi och äter frukost! *försvinner in i personalrummet med ett par rostisar* Oh, jag tycker det är lite obehagligt att bli kallad för namn och att kalla folk för namn. Jag tycker inte Samantha känns som MITT tilltalsnamn. Jag föredrar att bara skippa benämningar och gå rakt på sak. Oartigt enligt vissa, men det tar emot i magen att säga någons namn. xd Vad säger du istället? "Du"? "Du" föredrar jag framför "tjejen", "guzzen" och "bruden". Jag använder inte tilltalsnamn eller ord överhuvudtaget tror jag, de enda jag kan komma på att jag gör det med är eventuell pojkvän/pojkvän eller min syster. Annars brukar jag bara säga vad jag vill ha sagt och om jag är tvungen att ropa så går jag nog hellre fram.
På konvent fungerar det rätt bra med att ropa folks nick, men det är oftast om det är vänner som jag inte sett på ett tag. lol sakana har pojkvän/pojkvän xd xd Ibland känner han för att vara före snedstrecket, men oftast gömmer han sig bakom det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 1:46 pm
Jag förlorade en hink halvfull med fisk .___.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 2:03 pm
monoo lol sakana har pojkvän/pojkvän xd Haha, klyftigt slarvfel.
Naturligtvis ska det stå pojkvän/flickvän eller flickvän/pojkvän.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 3:32 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 3:46 pm
Mikusagi När Lingon skall imitera mig så säger han "Lingon, Lingon, Lingon, Lingon, Lingon!" med pipig röst >.> Det förvånar mig inte xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 3:50 pm
Niddler Mikusagi När Lingon skall imitera mig så säger han "Lingon, Lingon, Lingon, Lingon, Lingon!" med pipig röst >.> Det förvånar mig inte xd rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 4:21 pm
Sakana-sama monoo lol sakana har pojkvän/pojkvän xd Haha, klyftigt slarvfel.
Naturligtvis ska det stå pojkvän/flickvän eller flickvän/pojkvän. haha...är du säker på att det inte är två pojkvänner? Eller kanske en som är i två delar? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 2:23 am
Lingonsylt Niddler Mikusagi När Lingon skall imitera mig så säger han "Lingon, Lingon, Lingon, Lingon, Lingon!" med pipig röst >.> Det förvånar mig inte xd rofl Det känns som att ni pratar om mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 3:47 am
Mikusagi Lingonsylt Niddler Mikusagi När Lingon skall imitera mig så säger han "Lingon, Lingon, Lingon, Lingon, Lingon!" med pipig röst >.> Det förvånar mig inte xd rofl Det känns som att ni pratar om mig. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|