|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 5:01 am
[ Fruit Cake ] Greyarch OOOO maar ik blijf hier wel wat rondspoken. Verschiet niet als ik uit het WC vlieg tijdens je behoeftes ninja AI KNO! Te veel fantasie *ahumharrypotterahum* mrgreen Lol, ja das waar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 5:06 am
Greyarch, begin je de 3e met school? Welke klas zit je ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 5:23 am
Ik zit in 7de jaar Verkoop. En ja, ik begin de Derde? Pourqoui?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 5:39 am
Greyarch Ik zit in 7de jaar Verkoop. En ja, ik begin de Derde? Pourqoui? VErkoop ö Welke richting is dat? Nee gewoon :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 6:23 am
[ Fruit Cake ] Greyarch Ik zit in 7de jaar Verkoop. En ja, ik begin de Derde? Pourqoui? VErkoop ö Welke richting is dat? Nee gewoon :p ^.^ Dat is de richting. Verkoop. Dat is Beroeps Secundair Onderwijs FTR ((for the record)) Het Belgisch middelbaar onderwijs ziet er zo uit: BUSO - Buitengewoon Secundair Onderwijs BSO - Beroeps = Richt zich op beroepen in Verkoop, Kantoor, kapper of werkhuisrichtingen zoals hout en metaal TSO - Technish =Richt zich op Toerisme, handel enzovoort ASO - Algemeen = RIcht zich op Latijn, menswetenschappen enzovoort ((en dan nog specifieker KSO > Kunst Secundair Onderwijs))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 6:25 am
•♥• ASO? XD is dat een slachtoffer voor grapjes in België? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 6:33 am
Darlaa •♥• ASO? XD is dat een slachtoffer voor grapjes in België? •♥• ASO? My brain is no large enough (( PS: www.lolcats.com ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 6:35 am
Greyarch Darlaa •♥• ASO? XD is dat een slachtoffer voor grapjes in België? •♥• ASO? My brain is no large enough (( PS: www.lolcats.com )) •♥• Aso, komt van Asociaal. Iemand die onaangepast is aan zijn omgeving (niet met anderen rekening houd vaak vandalen) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 6:36 am
Greyarch [ Fruit Cake ] Greyarch Ik zit in 7de jaar Verkoop. En ja, ik begin de Derde? Pourqoui? VErkoop ö Welke richting is dat? Nee gewoon :p ^.^ Dat is de richting. Verkoop. Dat is Beroeps Secundair Onderwijs FTR ((for the record)) Het Belgisch middelbaar onderwijs ziet er zo uit: BUSO - Buitengewoon Secundair Onderwijs BSO - Beroeps = Richt zich op beroepen in Verkoop, Kantoor, kapper of werkhuisrichtingen zoals hout en metaal TSO - Technish =Richt zich op Toerisme, handel enzovoort ASO - Algemeen = RIcht zich op Latijn, menswetenschappen enzovoort ((en dan nog specifieker KSO > Kunst Secundair Onderwijs)) Ik zit op het ASO. Ik had nog nooit van BUSO gehoord...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 6:40 am
[ Fruit Cake ] Greyarch [ Fruit Cake ] Greyarch Ik zit in 7de jaar Verkoop. En ja, ik begin de Derde? Pourqoui? VErkoop ö Welke richting is dat? Nee gewoon :p ^.^ Dat is de richting. Verkoop. Dat is Beroeps Secundair Onderwijs FTR ((for the record)) Het Belgisch middelbaar onderwijs ziet er zo uit: BUSO - Buitengewoon Secundair Onderwijs BSO - Beroeps = Richt zich op beroepen in Verkoop, Kantoor, kapper of werkhuisrichtingen zoals hout en metaal TSO - Technish =Richt zich op Toerisme, handel enzovoort ASO - Algemeen = RIcht zich op Latijn, menswetenschappen enzovoort ((en dan nog specifieker KSO > Kunst Secundair Onderwijs)) Ik zit op het ASO. Ik had nog nooit van BUSO gehoord...Ja, het is maar omdat ik ooit eens naar zo'n school moest met men L.O. leerkracht. Ze hadden daar een grote sportzaal dat we eens mochten gebruiken. Daarom weet ik er van. En omdat een vriendin van mijn er ook op zit. Dat is een school voor mentaal zwakkere kinderen. Kinderen met een achterstand of een ziekte. ASO : Asosiaal ... Kan kloppen in mijn school ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 7:26 am
Ow ik heb er toch al van gehoord :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 7:40 am
De Zomerhit van 2007: Rihanna met Umbrella
sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 7:43 am
Greyarch De Zomerhit van 2007: Rihanna met Umbrella sweatdrop oh no!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 7:47 am
Serieus: www.lolcats.com
Zalige site. Schattige katjes 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 8:14 am
Greyarch [ Fruit Cake ] Greyarch [ Fruit Cake ] Greyarch Ik zit in 7de jaar Verkoop. En ja, ik begin de Derde? Pourqoui? VErkoop ö Welke richting is dat? Nee gewoon :p ^.^ Dat is de richting. Verkoop. Dat is Beroeps Secundair Onderwijs FTR ((for the record)) Het Belgisch middelbaar onderwijs ziet er zo uit: BUSO - Buitengewoon Secundair Onderwijs BSO - Beroeps = Richt zich op beroepen in Verkoop, Kantoor, kapper of werkhuisrichtingen zoals hout en metaal TSO - Technish =Richt zich op Toerisme, handel enzovoort ASO - Algemeen = RIcht zich op Latijn, menswetenschappen enzovoort ((en dan nog specifieker KSO > Kunst Secundair Onderwijs)) Ik zit op het ASO. Ik had nog nooit van BUSO gehoord...Ja, het is maar omdat ik ooit eens naar zo'n school moest met men L.O. leerkracht. Ze hadden daar een grote sportzaal dat we eens mochten gebruiken. Daarom weet ik er van. En omdat een vriendin van mijn er ook op zit. Dat is een school voor mentaal zwakkere kinderen. Kinderen met een achterstand of een ziekte. ASO : Asosiaal ... Kan kloppen in mijn school ... Cool; en daarvoor? Wij hebben verschillende vormen voor 'BUSO', maar dat is meestal zowel lager/basisonderwijs en vervolg/secundair/voortgezet onderwijs in 1 smile Zo hebben we ZMOK - Zeer Moeilijk Opvoedbare Kinderen, ZMLK - Zeer Moeilijk Lerende Kinderen, MLK - Moeilijk Lerende Kinderen etc etc etc. Ze hebben bijna voor alles wel een type XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|