|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:48 am
Sephyre Jetzudan Rebirth Sephyre Staaackarn.. *klappar Jetzudan på huvudet* Mmhm. :'<;'< >';
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:48 am
*spyr igen o svimmar* jag ser mörker med ett ljus i slutet.. jag dör nog snart... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:50 am
*Kasta toarullar på alla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:50 am
Filthy *Kommer in* Skolan tar livet av mig. sweatdrop hur trivs du min dark cape filthy?? ^^ säg till om du vill köpa nå mer av mej priser står i min signatur
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:51 am
Mr.J Filthy *Kommer in* Skolan tar livet av mig. sweatdrop hur trivs du min dark cape filthy?? ^^ säg till om du vill köpa nå mer av mej priser står i min signatur Det var bara Dark capen jag var ute efter. Första gången jag har en på mig. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:54 am
*Sitter i ett hörn och äter tårta* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:54 am
Filthy Mr.J Filthy *Kommer in* Skolan tar livet av mig. sweatdrop hur trivs du min dark cape filthy?? ^^ säg till om du vill köpa nå mer av mej priser står i min signatur Det var bara Dark capen jag var ute efter. Första gången jag har en på mig. blaugh jojo^^ men OM du e intresserad så säg bara till ^^ och du priserna kan diskuteras om man tycker de e dyrt *stirrar på filthys svans o tänker* vill ha en sån... men ja vill inte köpa den ÄN ^^ måste hitta lite kläder först biggrin känner mig halvnaken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:55 am
"Toapappret e sluuut, pucko!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:57 am
Chibi Strawberry *Sitter i ett hörn och äter tårta* whee *hoppar på chibi kittlar henne o säger BJUD MIG MEEEEEE* *kör bambi blicks knepet* (stora oskyldiga ögon alltså)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Filthy Mr.J Filthy *Kommer in* Skolan tar livet av mig. sweatdrop hur trivs du min dark cape filthy?? ^^ säg till om du vill köpa nå mer av mej priser står i min signatur Det var bara Dark capen jag var ute efter. Första gången jag har en på mig. blaugh jojo^^ men OM du e intresserad så säg bara till ^^ och du priserna kan diskuteras om man tycker de e dyrt *stirrar på filthys svans o tänker* vill ha en sån... men ja vill inte köpa den ÄN ^^ måste hitta lite kläder först biggrin känner mig halvnaken Svansen är dyr. o_O Devil tail ligger på typ 400k för tillfället. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trinity matrix "Toapappret e sluuut, pucko!" lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:59 am
Mr.J Chibi Strawberry *Sitter i ett hörn och äter tårta* whee 'hoppar på chibi kitöar henne o säger BJUD MIG MEEEEEE* *kör bambi blicks knepet* (stora oskyldiga ögon alltså) :\ Nja. Ok då. *Ger en tårtbit*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 8:00 am
Petsy Trinity matrix "Toapappret e sluuut, pucko!" lol Borde säga så till Hoa på måndag razz Har du kvar "ljudfilen" på mobilen? eller snarare, ljudfilerna..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Mr.J Chibi Strawberry *Sitter i ett hörn och äter tårta* whee 'hoppar på chibi kitöar henne o säger BJUD MIG MEEEEEE* *kör bambi blicks knepet* (stora oskyldiga ögon alltså) :\ Nja. Ok då. *Ger en tårtbit* *roffar åt sig tårbiten o morrar åt alla i närheten* myy Precioussssss *blev snurrig av kåldolmarna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trinity matrix Petsy Trinity matrix "Toapappret e sluuut, pucko!" lol Borde säga så till Hoa på måndag razz Har du kvar "ljudfilen" på mobilen? eller snarare, ljudfilerna.. Ja då :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|