|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 2:00 pm
Jalk- lol @ you! Har du slutat blogga btw?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 2:07 pm
Lätt niddler, jag lirar elgitarr med tummen. ;D Det fingret är mäktigare för mig än för någon annan. haha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 2:11 pm
Hohoho~ Nu har jag hittat Ashley. *får flashbacks från Lost in blue*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 2:14 pm
Filthy Lätt niddler, jag lirar elgitarr med tummen. ;D Det fingret är mäktigare för mig än för någon annan. haha. o_O Det gör iofs _inte_ jag. Iaf inte mer de andra fingrarna... Hur spelar du egentligen? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 2:16 pm
Lingonsylt Flämt vad nytt utseende gaia fick. eek Ja, och du ignorerade mig på MSNmsger.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 2:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 2:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 2:39 pm
Chilla, guzzen. Jag pallar inte aktivera uppmärksamhetsblink på multipartssamtal i min klient.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 2:50 pm
Vad är en klient? Haha, jag har gått datorkom och kan ingenting. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 2:50 pm
Niddler Chilla, guzzen. Jag pallar inte aktivera uppmärksamhetsblink på multipartssamtal i min klient. Jag är ingen guzz >__> Det är inte okej att säga "guzz" till mig bara för att man har keps på sig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 2:57 pm
Siocled Vad är en klient? Haha, jag har gått datorkom och kan ingenting. biggrin xd xd En klient är det program man använder för att tillgå ett visst protokoll, kan man nog säga. För MSN använder du säkert Windows Live Messenger eller MSN Messenger, och då är det programmet klienten. Mikusagi> Guzz betyder tjej. Tjej får jag väl kalla dig <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 3:00 pm
Niddler Siocled Vad är en klient? Haha, jag har gått datorkom och kan ingenting. biggrin xd xd En klient är det program man använder för att tillgå ett visst protokoll, kan man nog säga. För MSN använder du säkert Windows Live Messenger eller MSN Messenger, och då är det programmet klienten. Guzz betyder tjej. Tjej får jag väl kalla dig <.< Usch, jag hatar protokoll... Eller a**å typ, egentligen inte, men jag är så trött på det och allt snack som hör min datorlärare till. sad Tack för svaret ändå! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 3:01 pm
Mikusagi Niddler Chilla, guzzen. Jag pallar inte aktivera uppmärksamhetsblink på multipartssamtal i min klient. Jag är ingen guzz >__> Det är inte okej att säga "guzz" till mig bara för att man har keps på sig! a**å guzz betyder "flicka".
guss/guzz
EDIT. Niddler hade redan uppmärksammat.
Jag trodde dock att du visste Miku, för postade inte du och Lingon citat från Ett Öga Rött för ett tag sen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 3:11 pm
Ey! Monoo! Du visar mig var svenskans svar på Urban Dictionary är! Tack biggrin
Ändring: Fast det var definitivt inte lika tilltalande eller avancerat :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 3:32 pm
Niddler Ey! Monoo! Du visar mig var svenskans svar på Urban Dictionary är! Tack biggrin Ändring: Fast det var definitivt inte lika tilltalande eller avancerat :/ haha, du får väl ta och uppdatera den? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|