|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 12:09 pm
Siocled Jalkazar JAG AR SOCIALT AVSKUREN HAR UTE I INGENSTANS! scream Mer än i Norrland? eek Okej, har ar grejen. Jag bor 7 minuter utanfor Ohios minsta by bredvid en grisfarm. Familjen sitter pa det langsammaste modemet jag sett i mitt liv (26kb/s) och min mobiltelefon har dott. Aven om deen inte gjort det sa skulle jag anda inte haft nagon att ringa till da jag inte kanner nagon har. Jag kan inte heller lara kanna nagon tack vare att jag bor 7 minuter utanfor Ohios minsta stad och anda sattet att ta sig nagonstans har ar via bil och mina foraldrar gick med pa att skriva pa exakt alla papper utom det som gallde att jag fick kora bil. Voila. Socialt avskuren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 12:18 pm
xD Stackare. Gå ut och lek med grisarna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 12:19 pm
Jalkazar Siocled Jalkazar JAG AR SOCIALT AVSKUREN HAR UTE I INGENSTANS! scream Mer än i Norrland? eek Okej, har ar grejen. Jag bor 7 minuter utanfor Ohios minsta by bredvid en grisfarm. Familjen sitter pa det langsammaste modemet jag sett i mitt liv (26kb/s) och min mobiltelefon har dott. Aven om deen inte gjort det sa skulle jag anda inte haft nagon att ringa till da jag inte kanner nagon har. Jag kan inte heller lara kanna nagon tack vare att jag bor 7 minuter utanfor Ohios minsta stad och anda sattet att ta sig nagonstans har ar via bil och mina foraldrar gick med pa att skriva pa exakt alla papper utom det som gallde att jag fick kora bil. Voila. Socialt avskuren....Ohio? Tyckte du pratade om Kalifornien. razz Nej, tyvärr vet jag inte hur det känns, tror aldrig jag varit sådär avskuren nån gång. Men du kan ju prata med oss här iaf. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 12:24 pm
Hade ICA varit en IRC-kanal hade det ju i alla fall varit mycket lättare att kommunicera, i och med att en inte hade behövt ladda en fet, grafiktung HTML-sida varannan minut för att kolla om någon har sagt något nytt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 12:24 pm
Jag är sugen på blåbärspaj fast jag inte ens tycker om det :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 12:50 pm
Matt_57> Känner du Ängeln (Angelito)? Han bor också i Sandviken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 1:11 pm
SER NI VAD JAG SER? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 1:30 pm
Niddler SER NI VAD JAG SER? surprised En datorskärm? Ja. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 1:37 pm
Siocled Niddler SER NI VAD JAG SER? surprised En datorskärm? Ja. razz NEJ! NEJ! EN MODERATOR! I GILLET!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 1:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 1:40 pm
Flämt vad nytt utseende gaia fick. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 1:42 pm
Niddler, jag kände för att lyfta ett finger där. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 1:46 pm
Filthy Niddler, jag kände för att lyfta ett finger där. surprised Jag lyfter ett finger tillbaka mot dig. Eller räknas tummen som ett finger?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 1:47 pm
Niddler Filthy Niddler, jag kände för att lyfta ett finger där. surprised Jag lyfter ett finger tillbaka mot dig. Eller räknas tummen som ett finger? Jag är rätt säker på att man har fem fingrar på en hand... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 1:59 pm
Sant razz Mest logiskt också. Orka mobba tummen liksom. Den är ju typ mäktigast också, egentligen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|