|
|
|
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 8:18 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 8:24 am
Niddler Mikusagi Det är inte snålt, det är girigt. Dumt att det finns en skillnad, tycker jag, på tal om "snålt" och "girigt". Det är väl ingen skillnad på att vilja ha och att inte vilja ge? confused Är det någon skillnad på att ta liv och att inte ge liv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 8:27 am
Everything makes much more sense now.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 8:56 am
snelhest> ROFL Mikusagi> Irrelevant!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 12:47 pm
monoo Tycker alla fortfarande att det är en dålig idé med en recycle bin? whee Jag hoppas att tråden i fråga kommer att sjunka till botten. Men det gäller förstås att man inte postar fler irrelevanta inlägg i den... wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 2:10 pm
Niddler monoo Tycker alla fortfarande att det är en dålig idé med en recycle bin? whee Jag hoppas att tråden i fråga kommer att sjunka till botten. Men det gäller förstås att man håller borta Mikusagi från den... wink biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 2:11 pm
Niddler Mikusagi> Irrelevant!  I så fall missar du min poäng.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 2:15 pm
Tre saker jag har fått reda på idag:
¤ Marketplace kommer att få nya funktioner och man kommer att kunna söka efter OMG, G-Bot och Red Ink. ¤ Den här veckan så kommer vi få nya saker. Sådana saker som är speciella just för Daily Chance. ¤ Lanzer har ingen Krysslåda men ett Nintendo Whee.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 2:25 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 2:40 pm
s**t vad hög jag blir när ammon tar slut~!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 1:11 am
Jag är varken kär i Japan eller i Operans kläder. Inte alls. Jag kan koncentrera mig. Jättebra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 1:22 am
Mikusagi Jag är varken kär i Japan eller i Operans kläder. Inte alls. Jag kan koncentrera mig. Jättebra. xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 3:14 am
monoo (Niddler, angående "Stureplansprofilerna", de fick en friande dom, för de hade inte förstått att de våldtog tjejen. Men samtidigt sa också domen att tjejen hade blivit våldtagen. Men - ingen förövare. Så sjukt är det svenska rättssystemet...) Vahaha... Kvinnan är våldtagen, men ingen har våldtagit henne? Lmao. sad Förresten.Mikusagi> Looool.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 3:19 am
"Skivbranschens borttynande är därför ett faktum som varken kan eller bör förhindras", sade moderaten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 3:37 am
Lingonsylt Mikusagi Jag är varken kär i Japan eller i Operans kläder. Inte alls. Jag kan koncentrera mig. Jättebra. xd heart Jag kan inte sluta tänka på den där kostymen de kommer att sälja 25:e augusti eller när det nu var...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|