|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 5:21 pm
Ska också försöka sova nu.
natti natti
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 12:16 am
Niddler Ja. Ni har rätt. Jag är äntligen hemma. Ja. Jag vet. Ni har saknat mig fruktansvärt mycket. Nej. Det är lungt. Jag behöver inte välkomstpresenter. I could sure go for a virual hug, though biggrin ÅÅH EN NIDDLER! Arla, vet du? Det var först igår jag kom på att jag var din sitter. På kvällen. Hallå, vet du? Du blir aldrig attackerad. Det är helt galet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 12:17 am
Niddler Mr_RPG Om man inte tror på gud och C: O (******** you smileys of gaia) , vafan ska man gifta sig kristet då för? C:[i][/i]O C: O Ryu! D:> Inte här, där alla ser! Jag gjorde så när jag quotade.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 1:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 2:33 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 5:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 5:24 am
YAY YAY YAY minn baby kommer hit till min födelsedag!!!!!!! heart heart heart
EDIT; jag blev så exalterad att jag stavade "min" med två n. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 5:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 6:52 am
Elgiganten hade slut på Wii sad Men jag har många fina saker från IKEA ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 7:41 am
Nu var det ju torsdag, så jag hade köpt ärtsoppa på korv, sån där ni vet, och ingredienserna till pannkakor som Ann-Charlotte skulle reda till lite senare på kvällen. Alltsammans låg i den Hemköpskasse som jag höll i min högra hand. Men nu ställde jag ner kassen på Nordstans kalla betonggolv, tittade trubaduren stint i ögonen, och så svarade jag honom:
JA MEN SÅ BRINN, DÅ, ELDSJÄL!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 7:42 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 7:44 am
Billigast på Elgiganten ju... och så värsta är det slut sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 8:41 am
Mikusagi Billigast på Elgiganten ju... och så värsta är det slut sad Det kanske går att beställa från deras hemsida istället?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 9:01 am
Eller så skiter man i den och blir sedan överlycklig när man fått reda på att den floppade nästan lika mycket som ds spel-mässigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 9:05 am
Mr_RPG Eller så skiter man i den och blir sedan överlycklig när man fått reda på att den floppade nästan lika mycket som ds spel-mässigt. Eller så skiter man i statistiken och skaffar sig en konsoll som är helt sjukt underhållande
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|