|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:35 am
Sephyre Mr.J Sephyre Mr.J Sephyre *sätter sig ned på golvet* var köper man hornen o svansen?? i durem, gambino lr barton???? Vilken svans? Hornen är donationbrevs föremål, så dom kan du leta efter i Exchange. domokun du har inte demon svansen men vet du var man köper den?? Haft svansen förut. sweatdrop Svansen är värd över 420k+ tho aha då får ja nog den inte på ett bra tag sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:35 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth HEELG!!! *springer in* biggrin blaugh heart *Kasta en toarulle på* Vad gör du? gonk Förstör ditt glada humör razz Varför vill du det? :< För att jag är elak
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:37 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth HEELG!!! *springer in* biggrin blaugh heart *Kasta en toarulle på* Vad gör du? gonk Förstör ditt glada humör razz Varför vill du det? :< För att jag är elak Then I hate you. >:<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:38 am
*får en ny spyattack* UUUUUUUUUUURRRRRRRRGHHHHH ska AAAAAAAAAAAALDRIG mer käka kåldolmar i sås...... UURRRRRRK *ser livet passera revy* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:38 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth HEELG!!! *springer in* biggrin blaugh heart *Kasta en toarulle på* Vad gör du? gonk Förstör ditt glada humör razz Varför vill du det? :< För att jag är elak Then I hate you. >:< Som om jag inte redan visste det :\ *Kasta en ny toarulle på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:39 am
Staaackarn.. *klappar Jetzudan på huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:39 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth HEELG!!! *springer in* biggrin blaugh heart *Kasta en toarulle på* Vad gör du? gonk Förstör ditt glada humör razz Varför vill du det? :< För att jag är elak Then I hate you. >:< Som om jag inte redan visste det :\ *Kasta en ny toarulle på* Gjorde du ju inte. <. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:40 am
MOAAA HA AH AHA 10k rikare då ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:42 am
Mr.J MOAAA HA AH AHA 10k rikare då ^^ o.O?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:43 am
känner mig ignorerad...... vill nån köpa nåt av de ja säljer förresten?? (läs min signatur)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:44 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth HEELG!!! *springer in* biggrin blaugh heart *Kasta en toarulle på* Vad gör du? gonk Förstör ditt glada humör razz Varför vill du det? :< För att jag är elak Then I hate you. >:< Som om jag inte redan visste det :\ *Kasta en ny toarulle på* Gjorde du ju inte. <. < Gjorde jag ju?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:44 am
Sephyre Staaackarn.. *klappar Jetzudan på huvudet* Mmhm. :'<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:45 am
Sephyre Mr.J MOAAA HA AH AHA 10k rikare då ^^ o.O? sålde min dark cape till filthy för 10k ^^ den kostar vanligtvis 15k men.. ja fick den free av en kompis så ja förlora inte tt öre på affären ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 7:45 am
Jetzudan Rebirth Sephyre Staaackarn.. *klappar Jetzudan på huvudet* Mmhm. :'<;'<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|