|
|
|
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 1:45 pm
Mikusagi PerT, det är inte automatiskt natt bara för att du går och lägger dig. Men det är väl inte mer rätt eller fel att säga God morgon när man lägger sig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 1:47 pm
Var någon här å såg Pride paraden? :3 Jag stod vid Sergels torg och såg hela, ganska underhållande. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 1:55 pm
Anashi` Mikusagi PerT, det är inte automatiskt natt bara för att du går och lägger dig. Men det är väl inte mer rätt eller fel att säga God morgon när man lägger sig?Brukar göra om jag lägger mig sent/tidigt på morgonen. Nu tyckte jag det passade mer med God natt. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 2:58 pm
Anashi` Mikusagi PerT, det är inte automatiskt natt bara för att du går och lägger dig. Men det är väl inte mer rätt eller fel att säga God morgon när man lägger sig? Man kan säga "sov gott!" och bara anta att alla andra sover samma tid som en själv. Bah "Hej hela världen är som jag! biggrin " Eller så kan man säga... "Trevlig tid!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 3:03 pm
Anashi` Var någon här å såg Pride paraden? :3 Jag stod vid Sergels torg och såg hela, ganska underhållande. ^_^ Jag gjorde. Jag stod först vid Puckeln (vid Slussen) men jag flyttade mig framåt efter att en skum kille hade skrämt mig >_> Jag trodde han hade typ en bomb på sig som han höll på. Kristen självmordsbombare, nya modeflugan tänkte jag.
Haha, på TV är det ju han från Little Britain! biggrin
Jag missade tyvärr Mona Sahlin. Jag lyckades inte se henne. Fast jag såg två folk från min förra skola... det var roligt. Den ena tänkte jag springa fram och hälsa på men så pallade jag inte. Han var i en av delarna som gick snabbt (eller... alla delar kanske gick bitvis snabbt, bitvis långsamt? o.O) och så var det folk framför mig som jag skulle vara tvungen och knuffa på... och jag bah "Orka, han tycker säkert bara att jag är en jobbig människa i alla fall D: " men ja, jag såg hela. Petsy, några favoritdelar eller hatdelar eller så?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 5:43 pm
Näe, det vill jag väl inte påstå. surprised Fast jag tyckte det var konstigt när man fick se en del av våra partier med i paraden. Jag skämta med min kompis och undrade varför kristdemokraterna inte var med. ^^
Maud Olofsson från centern var ju med! =o Men Fredrik Reinfeldt var inte där, bara nån unge som höll upp nån stor bild på honom. =___=;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 12:58 am
Jag såg ingen politiker alls (förutom Papp-Fredrik) fastän jag var smått förberedd på att någon kunde vara med... jag fick se dem på nyheterna efteråt istället.
Jag tyckte om skyltarna om andra länder... ...och allt det andra! biggrin heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 4:15 am
Anashi` Var någon här å såg Pride paraden? :3 Jag stod vid Sergels torg och såg hela, ganska underhållande. ^_^ Nope, jag jobbade hela dan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 4:17 am
Haha, jag tog för många bilder typ... men jag laddar upp de bästa till min nya blogg och så... laddar jag upp alla till Bilddagboken biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 4:20 am
MEN ORKA HÖRA MASSA MUSIK SÅ MAN BLIR HELT EMO? gonk ORKA ATT DEN ÄR PÅ HÖGSTA VOLYM OCKSÅ?
Orka att mina föräldrar är hemma igen? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 4:20 am
Anashi` Näe, det vill jag väl inte påstå. surprised Fast jag tyckte det var konstigt när man fick se en del av våra partier med i paraden. Jag skämta med min kompis och undrade varför kristdemokraterna inte var med. ^^
Maud Olofsson från centern var ju med! =o Men Fredrik Reinfeldt var inte där, bara nån unge som höll upp nån stor bild på honom. =___=;; Varför tycker du att det är konstigt att politiker deltar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 6:23 am
Jag lolar åt debatter om homosexuella och kristna vigslar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 6:27 am
Mr_RPG Jag lolar åt debatter om homosexuella och kristna vigslar. Varför?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 6:44 am
Mikusagi Mr_RPG Jag lolar åt debatter om homosexuella och kristna vigslar. Varför?Det är ju som att grisar vill bli uppätna av muslimer. Och jag fattar inte varför dom vill ha en kristen vigsel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 7:16 am
Mr_RPG Mikusagi Mr_RPG Jag lolar åt debatter om homosexuella och kristna vigslar. Varför?Det är ju som att grisar vill bli uppätna av muslimer. Och jag fattar inte varför dom vill ha en kristen vigsel. Snälla sluta posta rasistiska, fördomsfulla och sexistiska saker. Allt du lyckas med är att uppröra din omgivning och bevisa hur dåligt påläst du är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|