Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...
Forever Young - Hij is uit! Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 63 64 65 66 67 68 70 71 72 73 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Je favo FY character tot nu toe is...
  Naraku
  Matsuru
  Blade
  Sushi
  Mayonaka
  Ao
  Rain
  Kai
  Clover (als je haar al kent...)
  Hane (als je hem al kent...)
View Results

[Sky-Angel]

PostPosted: Mon Oct 30, 2006 8:08 am

Thanks! xD

Mij is altijd vertelt dat dromen zullen uitkomen als je er maar hard voor werkt en dat doe je. Dus ik zie het positief in!

Wat is een voice actor? sweatdrop
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 8:59 am

User Image
User ImageUser Image
Iemand die een stem inspreekt ^_^ Bv: Laura Vlasblom was de Voice Actress voor de kleine zeemeermin Ariel.

Maar ik denk dat mensen eerder weten welke stem het is als je het karakter zegt.

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 9:56 am

Oioi, dan moet ik gaan nadenken... Alleen Nederlandse? Of mogen het ook Engelse zijn?

Zolang het maar niet Lot van sesamstraat er tussen zit xD Ow wat heeft die een verschrikkelijke stem xD
Ze spreekt ook meestal jongens in xD (max van pokemon)
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 10:55 am

User Image
User ImageUser Image
Ik denk niet echt dat er eentje ook bij zou passen. En degene die de stem van Misty doet is zoooo overused. Layla/Kari/ en zo vele extra's! En de stem van Agent Jenny kan ik niet uitstaan.... en die van Elyon is ook zoooo niet cool XD

User Image

kittyocean
Captain

[Sky-Angel]

PostPosted: Mon Oct 30, 2006 12:13 pm

Pfoei, moeilijke zeg!

Ik kijk nooit zoveel tv en zeker geen tekenfilms, dus veel verstand heb ik er niet van. xDD
Maar ik zal wel ff nadenken..
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 12:19 pm

User Image
User ImageUser Image
Even denken.... zou ik wel iets kunnen bedenken?

Wat dacht je van Hay Lin als Sushi? Ze deed ook de stem van het meisje dat in Super Pig veranderde.

User Image

kittyocean
Captain

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Nov 09, 2006 7:44 am

Hey, hoe staat het met de (boze) bazen van de uitgever?
PostPosted: Thu Nov 09, 2006 10:08 am

Zakou Nenharma
Hey, hoe staat het met de (boze) bazen van de uitgever?

tja, pa zegt dat ik best al via Lulu.com mag gaan kijken.... want aangezien ik niets ondertekent heb, ben ik vrij om naar een ander te gaan....

Want freemusketeers geeft gewoon geen antwoord!! Misschien moet ik volgende week bellen.....

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Nov 09, 2006 10:33 am

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij uit ik mijn teleurstelling in uw bedrijf wegens het uitblijven van enige reactie op mijn vragen, manuscript e.d.. Mijn berichten lijken u niet te bereiken. Gezien het feit dat ik sinds midden Juli geen respons meer heb gehad over de status van mijn manuscript of op mijn vragen, denk ik dat ik mijn droom om via uw bedrijf niet kan verwezenlijken.

Ik heb begrip voor vertraging en storingen maar vind het vervelend dat er van u geen enkele vorm van reactie dan ook is gekomen. Ik zou het daarom op prijs stellen als u binnen korte termijn enige reactie geeft, zodat ik weet waar ik aan toe ben.

Met vriendelijke groeten,
PostPosted: Fri Nov 10, 2006 12:12 pm

User Image
User ImageUser Image
Ik geef ze 3 weken om te reageren. Dan geef ik het met hen op.

In de tussentijd zal ik wel al naar Lulu.com kijken (thanks zakou!!)

In ieder geval.... ik ben NU bezig met een video op Youtube te zetten. Zoek de link naar mijn account and be surprised!!

User Image

kittyocean
Captain

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Sun Nov 12, 2006 6:21 am

Ik zal eens kijken ^_^ en graag gedaan blaugh
PostPosted: Mon Nov 13, 2006 11:28 am

Als ik naar lulu.com ga, ga ik waarschijnlijk van het idee van tekeningen in het boek afstappen. In plaats daarvan wil ik kijken voor een jaarlijkse kalender (that means pencil drawings dus eigenlijk de hoogste kwaliteit die je van mij kan krijgen XD) en misschien een soort van Art Book - per series.

Als ik namelijk tekeningen in het boek doe... zal de prijs hoger worden! Maar goed, ik wil alleen maar de beste tekeningen in Art Books... dus misschien gaat dat nog lastig worden om er 1 te vullen XD

Maar goed... opinions?

kittyocean
Captain

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Mon Nov 13, 2006 11:36 am

Een hele lijn van FY spullen xD
Ik vind het persoonlijk niet erg om geen plaatjes in een leesboek te hebben, dus dat is niet zo'n groot probleem voor mij. ^_^

Dat art book, is dat plaatjes kijken of kleuren? Anyway, ik zou het beide super vinden! :3
PostPosted: Mon Nov 13, 2006 11:53 am

dat is plaatjes kijken =D Zoals de grote manga artiesten hebben =D

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Nov 14, 2006 12:56 pm

User Image
User ImageUser Image
Jaja, toch weer een updateje!!

Vandaag gesproken met iemand die veel meer ervaringen heeft met uitgeven. Die zegt dat ik er goed over moet nadenken, maar dat ik er misschien voor moet gaan!

Tja, ik neig dus steeds meer naar lulu.com

ALS, en ik herhaal, ALS ik voor lulu.com beslis, kan ik ook zelf de release datum beslissen. En ik kies denk ik dan voor 21 maart; wellicht misschien nog met pre-orders die via mij lopen (en dus duurder zullen zijn!) Maar het liefst een release datum van 21 maart. Waarom? Omdat ik dan 24 jaar word smile en ik heb nog wat extra tijd om boek 3 verder te schrijven smile

Maar goed, als ik via lulu.com uitgeef, kan ik mijn boek aan een uitgeverij tonen... dan kom ik toch proffesioneler over ^_^En dus meer kans!

User Image
Reply
Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 63 64 65 66 67 68 70 71 72 73 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games