|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 1:47 pm
Darlaa kittyocean On my mind: Zo'n belangrijk hoofdstuk getypt... en dan het absoluut niet goed uit de vingers krijgen crying It misses the spark Nachtje slapen, zie je het weer anders en ben je weer fris. Helaas werkt dat bij mij niet zo XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 1:49 pm
kittyocean Darlaa kittyocean On my mind: Zo'n belangrijk hoofdstuk getypt... en dan het absoluut niet goed uit de vingers krijgen crying It misses the spark Nachtje slapen, zie je het weer anders en ben je weer fris. Helaas werkt dat bij mij niet zo XD smile ik bedoelt dat je dan weer wat bij kan schrijven waar je eerst niet aan gedacht had of zo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 1:49 pm
Ja, zou kunnen XD Doe het alleen zelden XD Ik herschrijf zelden; ik kan dat gewoon niet XD Af is af XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 1:53 pm
kittyocean Ja, zou kunnen XD Doe het alleen zelden XD Ik herschrijf zelden; ik kan dat gewoon niet XD Af is af XD kan goed zijn though (though xp ik vind dat zo vervelend is daar geen normaal nederlands woord voor) ik heb voor een tijdje geleden een verhaal geschreven in het engels en toen ik het laatst bekeek vond ik dat er veel dingen anders moesten en de meeste zinnen echt heel vaag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 1:54 pm
Grammatica en Spelling verander ik nog wel eens!! =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 1:58 pm
Lol
ik moet het toch is herschrijven, vakantie komt er aan, misschien doe ik het ook wel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 2:35 pm
Herschrijven doet bijna iedere schrijver!Het is ook goed om het dan nog een keer te controleren!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 5:32 am
Ik ben zo gaar als een garnaal van al die examen- en verjaardagsfeesten xd HET WILDE LEVEN!
Vanavond weer eentje... als dat maar goed komt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 5:41 am
Gelukkig, ik heb m'n verhalen allemaal weer terug gevonden. M'n computer had zin om dingen in een andere map te openen dan waar ze stonden xd .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 5:56 am
Ik heb gister weer lekkere thrillers gekeken blaugh . Nou eigenlijk eentje, maar het verbaasde me nog dat ik nog kon slapen xd . We hebben Texas Chainsaw Massacre gezien. Ik vind het een echte aanrader om te kijken met al je vrienden! (Of alleen, moet je zelf weten)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 5:57 am
on my mind *points to siggie* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 6:08 am
On my mind:
Morgen moet ik het huis uitsluipen om met m'n vrienden Interview with the Vampire te kijken. Ik mag niet weg van mam, maar morgen is ze toch weg dus smeer ik hem stiekem wink Niks zeggen he!
Owja... en vrijdag diploma-uitreiking en daarna meteen op vakantie biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 10:55 am
On My Mind: Relaxd! Ik heb vakantie! En morgen verjaardag en overmorgen verjaardag! M'n vakantie kan niet beter beginnen als nu biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 2:00 am
on my mind... ik wil die seals!!!!!! (check me journal)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|