|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 12:46 pm
Darlaa kiek mensen... waar is het eigenlijk moeilijker om te vissen port of gambino of durem reclamation facility?? Durem sad ok... smile waar vis jij eigenlijk het meest?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 12:48 pm
kittyocean Dat is echt gemeen dan XD en ik denk niet dat ze het zouden waarderen XD Daar ziet mijn college de humor niet van in XD Ik zie de humor van leerlingen niet stimuleren voor hun opleiding ook niet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 12:52 pm
kiek Darlaa kiek mensen... waar is het eigenlijk moeilijker om te vissen port of gambino of durem reclamation facility?? Durem sad ok... smile waar vis jij eigenlijk het meest? ook durem, dat brengt het meeste geld op, maar eigenlijk vis ik niet meer, mijn emmertjes worden niet opgeslagen, dan heeft het ook geen zin. maar ja, ik heb ontdekt dat je met pollen net zo veel kan verdienen, ongeveer, gelukkig. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 1:31 pm
Darlaa kiek Darlaa kiek mensen... waar is het eigenlijk moeilijker om te vissen port of gambino of durem reclamation facility?? Durem sad ok... smile waar vis jij eigenlijk het meest? ook durem, dat brengt het meeste geld op, maar eigenlijk vis ik niet meer, mijn emmertjes worden niet opgeslagen, dan heeft het ook geen zin. maar ja, ik heb ontdekt dat je met pollen net zo veel kan verdienen, ongeveer, gelukkig. smile das idd erg lastig als ie niet opslaat >< vindt je houd trouwens leuk =P fishie (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 1:34 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 1:44 pm
Niemand reageert ook op mij... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 9:53 am
weetje waar ik zin in heb......chatten xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 9:56 am
ik denk dat in je eentje chatten niet gaat sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 9:57 am
na jaaa waarom ook nie...... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 9:59 am
doe de chat dans doe de chat dans......jeeeeeeeeee !!!! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 10:04 am
199 phost in deze guild voor mij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 10:05 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 10:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 10:42 am
Hee, hoe vind je die?
Moeder van savanna: (je weet wel die vrouw die haar kind vermoord heeft) "het leven in de gavangenis heeft me goed gedaan, ik heb veel nagedacht en docter Phil gekeken, ik weet nu hoe ik een kind op moet voeden'' sad confused xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 10:43 am
Darlaa Hee, hoe vind je die? Moeder van savanna: (je weet wel die vrouw die haar kind vermoord heeft) "het leven in de gavangenis heeft me goed gedaan, ik heb veel nagedacht en docter Phil gekeken, ik weet nu hoe ik een kind op moet voeden'' sad confused xd ........ Als dat GEEN bewijs is dat ze geschift is, weet ik het niet meer XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|